ÇOK AŞIRI ÖNEMLİ NOT

3.7K 81 24
                                    

Yeni bölüm güncellemesi geldiğini düşünen arkadaşlardan şimdiden çok çok özür diliyorum. Bi açıklama yapmak üzere yazıyorum bu notu. Daha önce profilimde bi yazı paylaşmıştım lakin orada çok fark edilmemiş olacak ki hala yorumlar mesajlar geliyor. Arkadaşlar bileniniz var bilmeyeniniz var, bu yıl benim sınav senem. Hiç istemesem de ben de sınav senesi yazmayı bırakan wattpadderlar kervanına katıldım. Gerçekten çok ama çok özür dilerim. Çok mahcubum size karşı, sürekli yeni bölüm için yorum yapan herkese karşı aşırı mahcubum. Sınav senem dolayısıyla gecem gündüzüm birbirine girdi. Belki aranızda bu deneyimi kazanmış ve beni anlayabilecek insanlar vardır. Yazmayı aşırı özledim. Öyle çok iyi yazdığımı düşünmüyorum ama yazarken aşırı mutlu oluyorum, kafamı boşaltıyorum. Bu yüzden de yazmak için oturduğum zaman masanın başına bazen saatlerimi veriyorum. Bu da böyle bi senede bana çok zaman kaybettirir. Tekrar tekrar özür dilerim. Gerçekten elimden gelen bir şey değil. Zaten hocalarım getirdikleri yasaklarla hayatımı yeterince kısıtladılar. Sizi böyle yarım bırakmak inanın hiç içimden gelmiyor. Size bilmem kaç gün içinde yeni bölüm gelir sözü veremem ama mutlaka hikayeyi tamamlayacağıma dair söz verebilirim. Zaten bu hikayenin bende çok ayrı bir yeri var. O yüzden bitirmem gerektiğinin farkındayım. Şimdi siz isterseniz ben seni mi beklicem diyip hikayeyi kütüphanenizden kaldırabilirsiniz. Veyahut size verdiğim söze güvenip yanımda olursunuz. Buna gerçekten ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Bu sene biraz dişimi sıkmam gerek. Herkes hayatı boyunca böyle dönemlerden geçer. Zaten sürekli sınavla ölçülen bir sistemin içinde olduğumuzdan böyle dönemlere girmek zorundayız. Tabii ki her şey sınav değil ama benim hayatımın 50-60 yılını kazanmam tek bir sınava bağlıysa o sınav benim için önemli bir hale gelir. Sizin hayatınızdaki mottonuz da bu olsun bence. Yılmamayı, pes etmemeyi alışkanlık haline getirin ve güçlü insanlar olun. Canınızı gerektiğinde dişinize takmayı bilin. Bir şeyi kafaya koyduğunuzda da mutlaka yapın.

Tekrar ve tekrar ve tekrar özür diliyorum. Lütfen beni hoş görün. Size verdiğim bir söz var ve her nolursa olsun tutmaya çalışacağım. Bora ve Nilay'ı ben de çok özledim sizin gibi. Onlar benim kafamın içinde şu an mutlular. Sözümü tuttuğumda siz de fark edeceksiniz zaten bir süre sonra. Şimdilik görüşmek üzere. İyi dileklerinizi ve dualarınızı esirgemeyin. Sizi çok seviyorum..

Çünkü Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin