Elveda. Yani şimdilik.
Az önce iki yıl önce başladığım hikayenin son bölümünü güncelledim. Benim için epey zor oldu. 3 bölüm uzunluğunda bir final yazdım bu yüzden de gecikti birazcık.
Her neyse şimdi biraz duygusallaşacağım. Neden? Çünkü omuzlarıma aşırı bir hüzün çöktü. Bu kitaba ilk başladığımda 16 yaşında aşık bir kız çocuğuydum. Hikayedeki neredeyse her karakter gerçek hayatımda var olan karakterler. Bazılarının ismi değişik yalnızca. Olaylar gerçek değil tabii ki. Nilay da benim çok çok yakın bir arkadaşım aslına bakarsanız.. finalde de yazdığım gibi zaman bizden çok şeyler götürüyor. Benden de aşkımı götürdü. Kitaba başlarken aşkından öldüğünü düşünen ve karşılık alamayan 16 yaşındaki kız çocuğu aşk sandığı bu duygu kargaşasından vazgeçti ve 18 yaşına bastı. Hep öyle saf kalabilseydi insan, bu tatlı hisleri aşk sanabilseydi. O zaman daha büyük acılarla, sevilmemişliklerle karşılaşmazdı belki. Her neyse işte. Şimdi hala onu hatırlar gülümserim ve yolumuzun bir gün mutlaka kesişeceğine inanırım. Çünkü bu öylesine bir hikaye olmaktan çok onunla ilgili hayallerimden ilham alan hayal defterimdi benim.
Tüm bunlar olup biterken, sınava hazırlandığım dönem burayı aksatırken yanımda olanlarınız oldu. Onlara ne kadar teşekkür etsem az. Onlar benim için bir okuyucudan fazlasıydılar, arkadaşlarımdılar. Hepsini çok çok öpüyorum.
Her zaman burada öylesine yazan bir insan oldum. Hiçbir zaman da abartılı iddialarım olmadı bunları yazarken. Yazmak bana iyi geliyor diye yazdım hep. Şu an okuyucu sayısına şaşırıp daha fazlasının olmasına inanan insanlar vardı yanımda ama ben bu sayılara bile ulaşmayacağım düşüncesindeydim hep. Buna rağmen beni destekleyen, yazdıklarıma harika yorumlar yapan, sadece yeni bölümü sormak için değil halimi hatrımı sormak için mesaj atanlarınız oldu. Hepinizi çok çok seviyorum bu yüzden.
Hikaye burada son buluyor. Ama her zaman burada olacağım. İstediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Yardımcı olabildiğim yere kadar yardımcı olurum.
Size yeni bir hikayeden söz etmiştim ama üzgünüm onu bir süre erteliyorum. Biraz büyümem ve olgunlaşmam lazım sanırım. Kurgusunu bu sefer en küçük ayrıntısına kadar planlamam lazım. Yani bir süre yokum. Geri geldiğimde yanımda olacak olan herkesi öpüyorum şimdiden. Kaldığınıza değmesini sağlayacağım.
Ha bir de unutmadan hatırlatayım. Bölümlere tekrar bakıp uygun şarkı ve uygun görsel seçmeye çalışacağım bir ara. Playlist istiyorsanız buraya dönebilirsiniz yani:)
Hepinize çok çok teşekkür ederim. Umarım hayatınız bal tadında şeker tadında geçer ve gerçek aşkı bir gün bulursunuz. Aşık olmak dünyanın en güzel şeylerinden biri çünkü. Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın.
Unutmayın, her son yeni bir başlangıçtır.
-cokmucokyazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen Benimsin
Romance"Bak anlamadıysan eğer tekrar söyleyeyim. Sen bensin. Ve seni sevdiğim günden beri bana aitsin. Seni bırakamam, kaybedemem. Senden asla uzaklaşamam. Çünkü sen benim içinsin. Çünkü sen benimsin. Bu asla değişmez. Bu bir kaide. Benim kaidem. Hiç bir i...