Nilay: Esas kız.
Bora: Esas oğlan.
Bunları detaylı hatırlatmama gerek yoktur heralde :d Sadece birbirlerine çok aşık olduklarını bilin yeter.
Burcu: Nilay'ın en yakın arkadaşı. Eskiden ev arkadaşıydılar. Sonra Nilay Bora'nın yanına taşınınca Yağmur'la kalmaya başladı. Nilay ve Bora ayrıldığında Nilay kısa bir süreliğine de olsa tekrar Burcu'nun evinde kalmaya başladı.
Hasan: Nilay'ın çocukluk arkadaşı. Belki hatırlayanınız vardır bir ara Nilay'a yanıktı. Ama sonra geçti. Şimdi Bora'nın kardeşi Senem'le sevgililer. Ayrıca baterist.
Engin: Burcu'nun sevgilisi. Hasan'ın bateristi olduğu grubun gitaristi.
Yağmur: Burcu'nun kısa dönemli ev arkadaşı. Hatırlayanınız varsa Nilay Yağmur'un babası Mithat Bey'e kızını geri getireceğini dair söz verdiği dönemlerden tanışıklar. Ayrıca kendisi Kanada'dan tanıştığı biriyle evlenmek üzere. Çünkü bebek bekliyorlar:) Hatta hatırlarsınız belki bebek testlere göre down sendromlu. Yağmur buna rağmen doğurmayı istiyor. Nilay'la araları da önceleri kötü olsa da şimdi çok çok iyi.
Destina: Bora'nın eski sevgilisi. Bora'yı Doruk'la aldattı. Yine hikayeye olaylı bir giriş yapmış olsa da sonradan Nilay'la araları düzeldi. Ailesiyle ilgili sevgisizlikle ilgili problemlerinde ona Nilay yardımcı olmuştu.
Doruk: Yukarda yazıldığı gibi Bora'ya sırtından hançer durumları var. Ama aslında garibimin pek de suçu yokmuş ya. Destina'nın oyunları biraz. Şimdi Bora'yla tekrar barıştılar. Nilay'la da ilk defa parkta Nilay ağlarken tanışmışlardı.
Barış: Yine Bora'nın arkadaşlarından. Arya adında bir sevgilisi var. Hatta beraber açtıkları bir kafeleri var.
Emre: Nilay'ın vefat eden abisi. Trafik kazasında ölmüştü. Hatta Nilay'ın kucağında. Nilay'ın bu konuda travmaları var anlayacağınız.
Güven'i hatırlatmama gerek yok sanırım zaten hikayeye yeni konuk oldu kendisi:)
Burak: Nilay'ın bir zamanlar sapığıydı. Hatta Nilay'ı kaçırmışlığı var. Niye hatırlattın demeyin. Çok küçük de olsa geçtiği bir kısım olacak sanırım. Şimdiden hatırlatmış olayım.
Umarııım hatırlatmam gereken başka biri kalmamıştır. Hikayeye zaten yeni başlamış olup tüm karakterleri hatırlayanınız varsa yoruma şu karakteri unutmuş diye belirtsin lütfen. Hemencecik ekleyeyim ben de. Hatırlamadığınız noktalarıda bu bölüme yorum atarak sorabilirsiniz. Sizi seviyoruuuum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Sen Benimsin
Romance"Bak anlamadıysan eğer tekrar söyleyeyim. Sen bensin. Ve seni sevdiğim günden beri bana aitsin. Seni bırakamam, kaybedemem. Senden asla uzaklaşamam. Çünkü sen benim içinsin. Çünkü sen benimsin. Bu asla değişmez. Bu bir kaide. Benim kaidem. Hiç bir i...