V tom vošiel dnu Fred.
Pozrel sa na nás a uškrnul sa.
"Neruším?" Spýtal sa s obrovským úsmevom na tvári.
Využila som Potrerovu nepozornosť, rukami a kolenami som ho zo seba odtlačila až sa zvalil na zem.
Je riadne ťažký. Vstala som, oprášila som sa a išla som smerom k východu.
"Nie nerušíš Fred!" Povedala som mu a odišla som odtiaľ.
Počula som ako sa Fred spýtal niečo Pottera iba to som už nepočula. Ani ma to nezaujímalo.
Ja viem, že je najmúdrejšie sa mu nepomstiť ale ja nie som najmúdrejšia takže na mňa to neplatí.
Hneď sa cítim lepšie keď sa mu môžem pomstiť. Teraz iba vymyslieť, ako sa mu pomstiť. Veď Rose určite bude mať nejaký nápad.
Aj keď viem, že ju budem musieť nejako donútiť.
Na hodinu elixírov som prišla našťastie včas. Musela som si ísť ešte predtým do kúpelne umyť tvár z toho Potterovho organického Make-upu.
Elixíry mávame vždy so slizolinčanmi. Na moje prekvapenie prišiel aj Potter ale až 10 minút po zvonení. Nečudujem sa, on sa musel celý prezliekať.
Profesor Slughorn je na takéto veci veľmi prísny.
"Pán Potrer smiem vedieť prečo meškáte?"
"No hhh, ja...zaspal som." klamal až sa mu z uší parilo ale našťastie Slughorn moc nevedel také veci rozoznať. Alebo možno len ja Pottera moc dobre poznám.
"Pretože je toto prvýkrát čo ste prišiel neskoro nechám vás tak, ale ak sa to bude opakovať-"
"Nebojte sa pán profesor už sa to nestane sľubujem." povedal takým sladkým hlasom, že by človek začal rozmýšľať koľko zranených vtáčatok musel zachrániť po ceste sem.
Ja mu však na takú pretváru neskočím.
"Ách, pán Potter neslubujte niečo čo nemôžete splniť."
Potter prešiel okolo mňa a Rose a sadol si k Fredovi.
"Takže trieda, rozdelíte sa do dvojíc, ale..."
Nenechali sme ho dohovoriť a všetci si ihneď hľadali kamarátov, s ktorými by sa dali do dvojice.My s Rose sme sa k sebe pritisli aby sme dali najavo, že my dve chceme byť spolu.
S Rose máme veľmi rady elixíry. Vždy z nich dostaneme najlepšie hodnotenie. Sme Slughornové najobľúbenejšie študentky.
"Upkojte sa, ticho! Tento rok som sa rozhodol, že vás rozdelím ja. Budete úplne s niekym iným.
Bude to dobré aj pre vás, aby ste sa bližšie spoznali."
Merlin to nie! S Rose sme na seba ustráchane pozreli.
Slughorn vytiahol zo šuflíka papier s menami.
"Rose Weaslyová a Scorpius Malfoy,"
Rose sa to síce snaží zatajiť ale ja vidím, že sa jej Scorpius veľmi páči, a som si istá, že Scorpius je na tom rovnako.
Pozreli sa na seba s úsmevom.
"Dominique Weaslyová a Fred Weasly,"
Dominique odľahlo.
Ďalej Slughorn hovoril mená slizolinčanov. Zrazu som započula svoje meno.
"Aimee Pattersonová a James Potter,"
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...