Priplával ku mne a sadol si na podvodnú lavičku vedľa mňa.
"Ako sa cítiš?" Opýtal sa, a previnilo sa na mňa pozrel.
"Už lepšie," povedala som.
"Merlin strašne ma to mrzí, ako som sa vrátil pre ten kabát tak som tam uvidel stáť McGonagallku. Rozzúrene sa na mňa pozrela ale nespoznala ma pretože nemala na očiach pre nejaký dôvod okuliare.
V rukách držala tvoj kabát, začala sa ma pýtať päťsto otázok až dokým mi ho nedala,""Aspoň že ťa nespoznala," povedala som po chvíli ticha.
"Lepšie by bolo keby ma spoznala, aspoň by som potom mool pre teba ísť skôr a nemuselo sa toto stať, veď si skoro zamrzla," povedal a prehrabal sa vo vlasoch.
Zrazu sa vo vode objavili penové bubliny a to mi ihneď zlepšilo náladu.
Keď som bola malá tak vždy keď som sa išla kúpať mi napustili vaňu a pričarovali penové bubliny. Vtedy to bol asi jediný spôsob ako ma rozveseliť.
Nabrala som všetku odvahu čo som v sebe mala a dala som si dole to čierne tielko pretože sa mi začalo nepríjemne lepiť na kožu. A tak som sa ocitla pred Jamesom v spodnom prádle, on na tom nebol o nič lepše, tiež mal na sebe iba boxerky.
Ale jemu to naozdiel odomňa nevadilo.
Keď som to tričko odhodila pozrela som sa naňho a on sa lyšacky uškŕňal.
"Nesmej sa!" Povedala som a buchla som ho päsťou do ramena.
"Toto je všetko tvoja vina," povedala som.
Keď už som cítila že môžem hýbať nohami odrazila som sa od lavičky a zaplávala som na druhú stranu obrovskej vane.
Bol to veľmi dobrý pocit konečne sa znovu môcť hýbať knočatinami.
"Ty predomnou utekáš?" Prefíkane sa opýtal a jedným odrazom od steny dopával ku mne.
"Ja? A utekať? Nieee," povedala som a znova som odplávala na druhú stranu.
On sa zasmial a znova priplával ku mne.
"Bell mňa sa nezbavíš," povedal.
"To som zistila už pred rokom," odpovedala som s predstieraným smútkom.
Chvíľu bolo ticho no potom mi napadla jedna otázka:
"James naozaj sa ma nechceš zbaviť?" Spýtala som sa a pozrela som sa naňho.
"Merlin Bell," Zhlboka sa nadýchol a ponoril sa pod vodu.
"Hej, neodpovedal si mi," no zrazu ma niečo chitilo za nohy a ponorilo ma to dole.
Našťastie som sa stihla nadýchnuť.
Pozrela som sa okolo seba ale nikoho som nevidela.Kam mohol zminúť? Veď to tu nieje až také veľké. Zrazu ma niekto zo zadu chitil za brucho.
Urobila som vodnú piruletu a pred sebou som uvidela Jamesa.
Držal ma za boky a pozeral sa mi do očí. Merlin bol taký roztomilý a ešte keď mu vlasy lietali vo vode...teraz ich mal naozaj strapaté ale aj tak sa mu to hodilo.Až po pár sekundách som si uvedomila že mi dochádza kyslík a tak som odplávala napovrh.
Utrela som si oči od vody a prukdo som dýchala.Už si ani nepamätám kedy som naposledy plávala.
Odkedy som začala chodiť do Rokfortu som na to nemala čas. Trošku mi to chýba, ten úžasný život dieťaťa, ale Rokfort by som nevymenila za nič.Aj keď už sme obidvaja boli nad hladinou stále mal ruky na mojich bokoch.
Nejakým spôsobom sme sa ocitli na rohu bazéna a on ten moment využil a pritlačil ma k bazénovej stene.
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...