"Vysvetlíš mi prečo si použil práve toto zaklínadlo?!" Kričala som naňho.
"Ty moc dobre vieš prečo, zistili sme niečo o čom možno nevie ani McGonagallka," povedal James namrzene.
"Ale prečo si nepoužil to kúzlo čo sme sa učili nedávno, tým by si ma iba jemne porezal, alebo si ma mohol aspoň varovať, 'Aimee pozor toto bude veľmi bolieť,' a nie len tak namňa vrhnúť prvé zaklínadlo, ktoré ti napadlo!"
"Viem, prepáč," povedal sklesnuto, "ale zistili sme niečo úžasné," povedal zase nadšene.
"To hej, že profesor Hort je mŕtve monštrum, ktoré zabíja ľudí pre ich krv, alias, upír," povedala som.
"Čože?!" Skríkla Rose keď sme im to povedali.
"Ten Hort? Ten milý, pekný a svalnatý učiteľ je upír?" Opytala sa Dominique.
"Áno," plvedal James.
"Vyzerá to tak," skočila som mu do reči, "celé to môže byť iba náhoda, veľa ľudí môže mať alergiu na veľa vecí, a strašne veľa ľudí neznesie pohľad na krv, takže zatiaľ je to len odhad," povedala som.
"Ako myslíte že by sme to mohli zistiť na isto?" Opýtal sa Fred.
"Počkať počkať, ale teraz sa musíte rozhodnúť, myslel som že riešime Rollyho a nie Horta," povedal Scorp.
"Má pravdu," povedala som, "Rolly je náš kamarát, mali by sme zistiť čo s ním je a to čo najskôr, aby nespôsobil niečo horšie, Hort bol, je, a ak naozaj nikdy nestárne tak tu ešte dlho pobudne, toho môžeme vyriešiť keď zistíme čo prepadlo Rollyho," povedala som a ostatný prikývli.
"Takže Rolly upír nieje, myslím si, že to je celkom dobrá správa, čo vyskúšame ako ďalšie?"
"Chiméru," povedal Albus.
"Fajn, Rose doniesla si ten jed a protijed?" Opýtala som sa.
"Áno," povedala a vytiahla ho z tašky.
"Naozaj je ten protijed potrebný?" Opýtal sa James, ale potichu, tak, že som ho počula iba ja.
Hodila som naňho hnusný pohľad. "Áno naozaj je potrebný," zašepkala som naspäť.
Zobrala som Rose z ruky tie dve flaštičky a odložila som ich do svojej izby.
"S Be-Aimee, máme ešte jednu hodinu s Rollym, trasnfiguráciu tak po hodine to môžeme skúsiť, iba nemyslím si, že dobrovoľne ochutná jed z chiméry, Rose myslíš, že ten jed bude mať nejaký účinok aj keď ho zmiešame s nejakým nápojom?" Opýtal sa James.
"Určite, iba problém bude keď ho to otrávy a vy mu dáte protijed tak mu budete musieť vysvetliť čo sa stalo," povdala.
"To nebude problém, nanajhoršiom mu vymažem pamäť na túto udalosť a všetko bude v pohode," povedal James.
"Dobre tak poďme na to," povedala som.
S Jamesom sme vstali a išli sme do kuchynky.
"Lucy prosím mohla by si nám doniesť džbán vody, dva poháre a jahodový sirup?" Povedal James milému kuchynskému škriatkovi.
"Pravdaže, Lucy vám to ihneď donesie," povedala a rozbehal sa hlboko do kuchyne.
Ani nie za minútu sa vrátila naspäť so všetkým.
"Ďakujeme," povedali sme s Jamesom naraz a obidvaja sme sa zasmiali.
James zobral do ruky sirup a nalial trošku do obidvoch pohárov, potom do jedného pohára pridal jed a do druhého ten protijed.
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...