6. Kapitola

2.9K 230 3
                                    

Rose

"Dom ale musíme to povedať aj Fredovi a Alexovi pretože ak sa tak McGonagallová rozhodne tak to samé nezvládneme." poznamenala som.

"Máš pravdu."

"Ja si stále nemyslím, že to je dobrý nápad." pozrela som sa na ňu previnilo.

"Neboj, všetko dopadne dobre, dúfam." neznelo to veľmi presvedčivo.

Aimee

Nechápem to, odkedy sa vrátili Rose a Dom od McGonagallovej tak sú veľmi zvláštne, skoro vôbec sa so mnou nerozprávajú.

Všimla som si že aj Alex a Fred sa správajú veľmi zvlážtne k Potterovi.

Tak teraz ma to začalo zaujímať.

Už trvá pár dní.

Vo Veľkej sieni na obede, sa postavila McGonagallová tak, že nám chce niečo povedať ale pravdaže nikto si ju nevšimol.

Ale keď sa postavil profesor Slughorn ihneď všetci stíchli.

"Chcela by som vám oznámiť, že sa budú konať určité.... zmeny." začala vtsvetlovať McGonagallová.

"Viete ako sú hlavní prefekti a prefektky,rozhodli sme sa spraviť niečo podobné, pomocníkov, keďže počujem veľa sťažností od prefektov, že majú veľa práce, tak z kažej fakulty od piateho ročníka vymenujeme jedného chlapca a jedno dievča... všetci vybraní dostanú odznak a budú mať vlastnú ubytovňu, ale každá fakulta zvlášť. Budete uľahčovať robotu hlavným prefektom, budete dozerať na to, aby žiaci neopustili ubytovne vo večerných hodinách a tak ďalej, bližšie informácie spresníme osobne.

Dlho sme vyberali, ale nakoniec sme našli správnych kandidátov, takže Slizolin: Scorpius Malfoy a Samantha Howleyová..." potom hovorila mená z Bystrohlavu, Bifľomori, a na koniec prišiel Chrabromil.

Som si istá, že ja to nebudem, nemá ma prečo vybrať, určite to bude Rose, ona vždy býva nervózna keď sa má niečo vyberať ale teraz bola podozrivo kľudná.

Zvláštne.

"Z chrabromilu James Sirius Potter..."

Tak to som zvedavá kto bude mať tú smolu byť s tým debilom v ubytovni.

"a Aimee Bella Patersonová."

ČOŽE?!!!!

Zalapala som podychu.

chcela som protestovať ale vedela som, že s McGonagallkou sa hádať je márne.

Vrelo to vo mne. 

Musím odtiaľ odísť.

Vstala som a odišla z Veľkej siene.

Toto nemôže byť pravda, toto NIE!!!! Ako mi to mohla urobiť?!!! Veď vie, že ho nenávidím!! Tak prečo?!

Nestačí že som s Potterom na Elixíroch ešte s ním musím aj bývať?!!!!

Veď to je choré.

Bola som tak frustrovaná, že som si neuvedomila kam idem.

Zrazu som do niekoho vrazila.

"Merlin prepáč." ospravedlina som sa.

Pozrela som sa na toho človeka. Bol to Alex.

Alex je vysoký blonďáčik s modrými očami a rovnako ako aj Fred a Potter má dobrú postavu.

"Aimee? Kam sa tak náhliš? Stalo sa niečo?" spýtal sa a videla som naňom, že ho to naozaj trápi tak som mu to povedala.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Onde histórias criam vida. Descubra agora