69. Kapitola

1.6K 134 32
                                    

"Čo sa tak na mňa pozeráš?" Opýtal sa ma a roztomilo sa usmial.

"Ako sa na teba pozerám?" Nechápavo som sa naňho usmiala.

Tak, tak....zamilovane...." povedal a pozrela sa mi na pery, potom do očí a zase na moje pery. Pomaly sa začal ku mne nakláňať. Už som cítila jeho dych na svojej tvári keď som zrazu začala panikáriť.

Akoby niekto luskol prstami a ja som sa zrazu spamätala a vrátila sa do reality.

Ihneď som sa išla posadiť ale zabudla som, že jeho hlava bola asi 5 centimetrov od mojej a čelom som doňho narazil.

"Au!" Zakňučal a previnilo sa na mňa pozrel.

"Prepáč," povedala som so súticom som sa naňho pozrela pretože nielen jeho bolelo čelo.
Rýchlo som sa postavila a sadla som si na gauč.

Merlin Aimee mohla si ho pobozkať a ty si to nechala len tak?!! Tak miluješ ho či nie!!?

Jednu vec musíte pochopiť, nieje to tak že by som sa s Jamesom ešte nebozkávala takže nebolo by to nič nové, iba jedna vec je vždy iná, každýkrát čo ma pobozkal som k nemu cítila niečo iné. Každýkrát som chela čoraz viac aby ma pobozkal.

Zodvihol zo zeme môj pohár s jedom a položil ho na stôl predomňa. Potom zobral ten svoj s protijedom a položil ho pred seba.

"Takže jeden pohár by nás mohol zabiť a ten druhý zachrániť," hovoril a pozeral sa na pohár.

"Nás?" Opýtala som sa.

"Áno alebo jedného z nás, tak čo s nimi urobíme? Vylejeme ich do záchdoda?" Opýtal sa.

"To bude asi najlepšie, aby to náhodou niekomu neublížilo,"

"Ale keď to je jahodový sirup," pozrel na mňa so šteňacími očami.

"Merlin ty si fakt ako malé dieťa," pokrútila som hlavou.

Zobral svoj pohár a priložil si ho k perám.

"James prestaň," vyľakane som sa naňho pozrela.

"Veď to je protijed nie? To mi nemôže ublížiť," povedal a napil sa.
Pozorne som ho sledovala či sa s ním náhodou niečo nedeje ale vyzeral v pohode.

"Hmm, jahoda," povedala a zasmial sa.
Hneď sa mi uľavilo, že sa mu nič nestalo.

Postavil sa že ide zaniesť pohár do izby keď zrazu spadol na kolená a zvalil sa na zem.

"James!!" Zvrieskla som. Rýchlo som sa postavila a pribehla som za ním.

Zrazu sa začal traisť, začalo s ním mykať, kašľal ako o dušu a z úst mu začala vycházať hnusna biela pena.

"James, čo ti je?! Hej!!" Nevydržala som to a začala som plakať.

"Čo sa deje?! Akoby sa-akoby si sa...otrávil," zašepkala som.
V tom ma osvietilo. Ako blesk som zobrala svoj pohár zo stola a vrátila som sa k nemu.

Bála som sa ho dotknúť keď s ním mykalo ako pri epyleptickom záchvate.
Sadla som si vedľa neho.
Otvorila som mu ústa a vliala som mu do nich môj nápoj.

"No tak James, nemôžes ma opustiť, nemôžeš, nie teraz, prosím ži!" plakala som mu nad hlavou.
Zrazu sa ukľudnil. Prestalo s ním triasť. Pena v jeho ústach magicky zmizla.
Chvíľu ležal nehybne na zemi keď v tom sa zhlboka nadýchol a otvoril oči. Prudko sa posadil a začal vykašliavať zbytok peny, ktorá mu zostala v krku.

Prudko dýchal a pozrel sa na mňa.
"Merlin James tak si ma vystrašil," povedala som a zvalila som sa mu na hruď a silno som ho objala.

On mi objatie opätoval a začal ma hladiť po chrbte.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Onde histórias criam vida. Descubra agora