27. Kapitola

2.2K 201 16
                                    

Na Rokforte je deň všetkých duchov.

Je to niečo ako Halloween iba oveľa strašnejšie a strašidelnejšie. Každý rok 1. Februára si jedno dievča vyberie lístok s menom (no skôr si ten lístok vyberie to dievča).

Aj keď je to ťažko uveriteľné tento sviatok sa spája s Valentínom. Má to niečo spoločné so srdcom a čo cíti ten daný človek v srdci. Proste hovadina. Na tých lístkoch sú mená všetkýh chalanov na Rokforte.

Každé dievča pristúpi ku kotlu a z neho vyletí lístok s menom. Je to niečo ako ohnivá čaša iba tento deň vymyslela McGonagallová.

Ja som zatial losovala 2-krát (pretože sa losuje až od druhého ročníka).
Pointa tohto dňa je skamarátiť sa s človekom koho si vylosujete.

A to spraví čarodejník tak, že bude musieť chodiť po rokforte so svojím spoločníkom a čeliť strašeniu všetkých duchov. McGonagallová si to predstavuje tak, že sa to dievča bude báť, a že ju ten chlapec ochráni.

Prvý rok som schytala Alexa. Áno Alexa. Bolo s ním super. Skamarátili sme sa. V tom mala McGonagalka pravdu.

Další rok som dostala Freda. Ach to bola obrovská sranda poviem vám. Myslela som, že vyvrátim všetko jedlo čo som v ten deň zjedla. Toľko som sa nasmiala až som sa bála že mi odumrelo brucho. S Fredom sme už predtým boli kamaráti ale toto naše priateľstvo spečatilo.

Najviac sa však bojím tohto roku. Mám veľmi nepríjemný pocit že dnes vylosujem Pottera. Viete prečo? Pretože som za tieto dva roky vylosovala vsetkých z jeho izby.

Takže ak je osud sviňa tak dostanem Pottera. Merlin! Cítim motýliky v bruchu. To neveští nič dobré. Za päť hodín je losovanie.

O 3 hodiny neskôr

Mňa asi porazí. Uz iba dve hodiny. Nevydržala som to na izbe sama. Išla som do Chrabromilskej klubovne a namierila si to k Dom.
"Aimee!" Skríkla a nadšene ma objala.
Potom uvidela môj výraz na tvári.

"Čo sa deje?" Opýtala sa.
"Dnes je deň duchov," začala som "a za dve hodiny je losovanie,"
"Merlin!" Zakričala "úplne som na to zabudla!"
Ja som sa začala smiať.
"Koho myslíš že dostaneš?" Opýtala som sa jej.
"Nemám ani najmešie potuchy," povedala.
"A ty?"
"Ja bohužial mám tušenie,"
"To fakt?!" zhíkla.
"Kto si myslíš, že to bude?" "To ti nemôžem povedať, pretože by si sa mi začala smiať," povedala som. Ja viem, že zniem ako decko ale poznám Dom.
"Nie nebudem sľubujem,"
Pozrela sa na mňa so psími očami.
"No dobre...mám také tušenie že to bude....Potter,"
"Teraz ale ktorý?"
"No trikrát hádaj!"

"Merlin Aimee! Asi máš pravdu....ale dávalo by to zmysel." uznala aj ona.

"Veď to! Mala som Alexa, Freda, a teraz je určite rade Potter, Dom pomôž mi!" zúfalo som ju chytila za ruku.

"Aimee ale veď aspoň by ste mali šancu sa zblížiť,"

"Bývme spolu, to nestačí k zblíženiu? Ja sa ale skôr bojím čo sa stane keď si ho vylosujem!" priznala som.

"Pre všetkých svätých prestaň byť taká tvrdohlavá! Veď on ťa neznásilní ani nezje tak čoho sa bojíš!?" 

Zrazu sa usmiala od ucha k uchu.

"Už viem čoho sa bojíš," začala.
"Bojíš sa toho že by si Pottera mohla mať rada."

V tom ma to udrelo ako kameň do hlavy.

Je možné, že má pravdu? Naozaj sa bojím toho, že by som Pottera mohla mať rada?

Dom sa postavila a podišla ku mne.

"Aimee to je úplne normálne, to sa stáva každému, nemusíš sa toho pocitu báť," ubezpečovala ma.

"Dom ja niesom postihnutá," krivo som sa na ňu usmiala.

"Dobre Aimee nerada ti to hovorím ale už iba hodina do losovania."

"Čože?!" Vykríkla som.

Zhlboka som sa nadýchla. To je v poriadku. Prečo by mal byť tento rok odlišný ako tie predchádzajúce? Nanajhoršiom si nájdem nových kamarátov. Lepšie pre mňa.

Ale stále sa neviem zbaviť toho zvláštného pocitu, že sa niečo stane.

Tá ďalšia hodina ubehla ako blesk.

"Takže všetci vieme čo je dnes za deň," začala McGonagallová keď sme všetci prišli do Veľkej siene, "pre tích čo nevedia: Budeme volať dievčatá sem hore, postavíte sa pred tento kotol, zo ktorého vyletí lístok s menom jedného chlapca. To dievča bude musieť stráviť deň duchov s tým chlapcom alebo v zriedkavých prípadoch s dievčaťom." vysvetlila.

"Takže ako prvá sem príde Emily Collinsová..." a tak to išlo ďalej až kým neprišiel na rad na piaty ročník.

"Dominique Weaslyová!" Dom sa zhlboka nadýchla a išla tam. Z kotla vyskočil lístok. "Rolly Dumini!" Povedala.

Merlin Rolly! Úplne som naňho zabudla.

Spoza nás vyšiel Rolly a ja som ho potlapkala po pleci.

On sa na mňa usmial a pokračoval v ceste.

"Aimee Bella Pattersonová!" Zakričala napokon.
Myslela som, že sa mi po ceste podlomia kolená ale nestalo sa. Asi sa to stane v momente keď zistím koho mi kotol priradil.

Postavila som sa pred kotol a v ňom začalo vrieť.

Zrazu z neho prudko vystrelil jeden lístok.

Odskočila som a skoro som spadla. Tak toto sa ešte nestalo. Väčšinou lístok len tak jemne vyletí z kotla ale teraz priam horel.

Chytila som ho a pozrela som sa na to osudné meno.

"James-Sirius-Potter!" Vydala som zo seba.

NIEEEEEEEEEE!

Ja som to vedela! To je koniec! Merlin prečo práve ja?! Toto nemôže byť môj osud.

Halloween plus Potter je to najhoršie čo sa môže stať na deň duchov?!

V dave som našla Pottera. Šibalsky sa na mňa usmieval.

Ja som zišla dole a vrátila som sa na svoje miesto.

Lístok s jeho menom som silno zovrela v ruke.








Voty a komenty veľmi potešia. Dúfam, že budete pokračovať v čítaní.

Vaša dreambooks355.








Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora