Prišli sme do jeho izby a ja som hneď pochopila, prečo chcel aby som upratala celú izbu. Mali tam naozaj bordel.
"Takže Aimee už iste vieš, ktorá strana izby je moja, tak šup sup, daj sa do práce," povedal a usmieval sa od ucha k uchu.
Ja som sa naňho mrzuto pozrela a prišla som k jeho posteli.
Mal tam strašný neporiadok. Všade boli porozhadzované trička nohavice, a bolo medzi nimi aj to tričko s tou kapelou, ktoré som mu vtedy do nemocničného krídla doniesla. Merlin keď si spomeniem na ten moment stále sa mi podlamujú kolená.
"Čo s tým mám urobiť?" Opýtala som sa ho.
"Poskladať a dať do skrine," povedal.
Zobrala som prvé, druhé, tretie....(a tak ďalej) tričko, pekne som ich poukladala a dala do skrine.
Chcela som aspoň jedno ovoňať ale James sa na mňa stále pozeral a nemala som chuť odpovedať na jeho otázky.
"Idem do kúpelne, za chvíľu som naspäť," povedal a odišiel.
Ja som rýchlo schmatla jedno jeho tričko a priložila som si ho k nosu.
Zhlboka som sa nadýchla a zacítila som to. Tá istá vôňa.
Ale to predsa nie je možné, prečo som tú vôňu cítila v izbe dáva zmysel, keď tam vtedy jednu noc pre nejaký dôvod spal, ale v amortencií???
Tam predsa cítim to, čo ma priťahuje, a James ma odpuzduje.
Ale no ták Aimee fakt si až taká sprostá? James ťa už dávno neodpudzuje a ty to dobre vieš.
Tak potom to bude nejaký omyl.
Aimee ale amortencia sa nikdy nemýli.
"Hhh, prečo čucháš moje tričko?" Ozvalo sa spoza mňa.
Prudko som sa pozrela naňho.
Začala som sa strašne červenať a hodila som to tričko späť na posteľ.
"Prepáč ale musím ísť." Potichu som mu povedala a rýchlo som odtiaľ odišla.
Odišla som z Chrabromilskej klubovne a namierila som si to do kuchyne. Keď nad tým teraz rozmýšlam už som tam celkom dlho nebola.
Pošteklila som hrušku a vošla som dnu.
Sadla som si za stôl a schovala som si hlavu do rúk.
"Slečna Pattersonová ste poriadku?" Opatrne sa ma opýtal škriatok.
Pozrela som sa naňho, a bolo to dievča. Ju poznám, volá sa Lucy.
"Áno, všetko v poriadku Lucy, iba potrebujem rozmýšlať, poď sadni si ku mne," povedala som jej. A ukázala som na voľné miesto vedľa mňa.
"Ach, Lucy niesmie zabúdať na to že je slečna Pattersonová taká dobrá a milá," povedala a usmiala sa na mňa.
"Lucy? Možem sa ťa niečo opýtať?"
"Pravdaže," povedala.
"Už sa ti stalo, že by si mala niekoho veľmi rada?"
Lucy sa pozrela hore a začala rozmýšlať.
"Myslím že áno, keď bola Lucy malá, veľmi sa jej páčil jeden škriatok, volal sa Majlo, ale nemohli sme byť spolu, okolnosti nám to nedovolovali, prečo sa ma to pýtate?"
"Ja len tak, zaujímalo ma to,"
"Dáte si niečo na jedenie?" Opýtala sa ma po chvíli ticha.
"Áno, prosím čokoládový koláč,"
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...