59. Kapitola

1.7K 158 11
                                    

Nakoniec som Rose musela povedať pravdu, pretože ako by som vysvetlila to, že sa musím hneď v ten deň odsťahovať?! Ale pravdaže, chápte ma, nepovedala som jej úplnú pravdu, povedala som jej: že ako som sa vracala zo žalárov tak som natrafila na Jamesa a tam nás prichitila McGonagallová, moc mi neverila, ale myslím že vedela že by zo mňa nič nedostala pretože vie že som strašne tvrdohlavá, presne ako James.

Poobede som si zbalila veci a presťahovala som sa napäť do prefektslej ubytovne. Našťastie som nenatrafila na Jamesa.

Merlin Aimee ty vieš vôbec čo chceš?!

Vtúpila som do mojej úžasnej izby a v strede izby som zastala. Stále neverím tomu že táto úžasná izba je iba pre mňa. Tá úžasná červená stena, nádherná posteľ s nebesami.

Iba zase niekto otvoril okno dokorán a podľa všetkého ho nechal otvorené po celý čas čo sme tam neboli takže tu mrzlo ako keď som sem prvýkrát prišla.

Položila som si veci na drevený stôl a zvalila som sa na posteľ.

Položila som si tvár na ten úžasne hebký vankúš. Doľahla na mňa taká únava no tá zima bola neznesiteľňá. Zaborila som si halvu hlbšie do vankúša a zacítila som tú jemnú korenistú vôňu.

Merlin on je všade. Ako to že sa tá vôňa tu tak dlho udržala?

Teraz som fakt zmätená, neviem či mám byť naňho kvôli tomu trestu od McGonagallovej nahnevaná, alebo sa mám k nemu správať normálne, v hlave by som na to mohla prísť ale moje telo akoby ovládli mimozemšťania a primontovali na mňa môj obranný mechanizmus proti Jamesovi Siriusovi Potterovi.

Vždy keď ho teraz zazrem tak ma chití taký hnev, neviem to ovládať. Možno moje telo nezvláda to že ho mám rada keď som ho tak dlhp nenávidela ale merlin každý jeho dotyk somnou robí bludy.

Mávnutím orútika som zavrela to okna a rýchlo som sa odtiaľ odišla.

Zakúrila som v klubovni a lahla som si na ten pohodlný gauč.

Pri tom praskaní dreva v krbe a tom teple som pomaly zatvárala oči. Aj keď toto nebol najlepší čas ani miesto na zaspati, pretože by sem hocikedy mohol prísť pán Potter a ja nevien či by som sa ovládla.

V tom som počula ako sa prichod otvoril. Zdvihla som hlavu a zbadala som ho ako kráča s plnými rukami ku svojej izbe.

Rýchlo som položila hlavu znova na hauč a zavrela som oči. Možno ak bude vidieť že spím tak ma nechá na pokoji.

Jeho kroky som počula ešte chvílu no potom zmizli, a tak som usúdila že už vošiel do svojej izby iba nechápem ako to, že som nepočula otvorenie dverí. Zrazu som započula jemne vŕzgnutie kobercovanej podlahy. Tak moc som chcela otvoriť oči ale ak by to bol James tak by zistil že som hore.

"Je viem že nespíš," zašepkal a pritom sa jeho pery jemne obtreli o moje ucho čo zapríčinilo že ma jemne striaslo.
Cítila som ako ma jeho dych šteklí na krku. Vedela som, že by sa mi už neoplatilo predstierať, pomaly som otvorila oči a pozrela som sa naňho.

Chcela som sa naňho hnevať no pri pohľade na jeho strapaté vlasy som sa prijam roztápala. Už zase tie moje hormóny!

Merlin už hovorím ako jedna z jeho šialených fanúšičiek.
Musím sa dať dokopy!

"Ako si vedel že som hore?" Opýtala som sa ho.

"Keď spíš, tak máš taký uvoľnený výraz na tvári, teraz si bola veľmi napätá," povedal a usmial sa.

"Ty si ma videl ako spím?" V šoku som sa spýtala pretože som si nevedela spomenúť na nijakýkrát, no potom som si spomenula, vlastne prvý deň keď sme sem prišli.

"Sranduješ? Vždy keď si u nás, kvôli Rose prespávala som ťa pozoroval, vyzerala si tak pokojne," hovoril a pritom sa mi pozeral mierne nad hlavu.
Zhlboka sa nadýchol a pozrel sa mu do očí.
"Naozaj sa ti ospravedlňujem za to, že nás prichitili, ver mi že som to neurobil naschval,"

"Ako je to ale možné že som sa zase kvôli tebe dostala do problémov?" Opýtala som sa po chvíli rozmýšlania, stále som z neho nespustila oči.

"Možno je to osud," povedal a sadol si na gauč napravo odomňa.

"Osud, osud že som s tebou skonla v rovnakej ubytovni, osud že mám byť tvojou sekretarkou na mesiac, osud že budeme spolu po škole. Merlin toto je trošku veľa osudov naraz," povedala som a skryla som di tvár do dlaní.

"Možno nám tým chcú nebesá niečo povedať," povedal a zaujato sa na mňa pozrel.

"Hej, to isto!" Vyprskla som, "chcú mi povedať že sa ťa asi nikdy nezbavím, a Merlin ak sa staneme buduci rok hlavnými prefektmi tak ja...." nevedela som ako to dokončiť.

Merlin páčilo by sa mi to?

Prežiť ďalší rok v  jednej ubytovni s Jamesom Siriusom Potterom. Toto je zvrátená myšlienka, ešte pred rokom by som sa kvôli tomu zakopa pod zem ale teraz? Prečo som sa musela zamilovať práve doňho?! Prečo nie do hocikoho iného?!


"Bell, máš ma rada a ty to vieš, ja si myslím že by si aj chcela so mnou stráviť ešte jeden rok," prefíkane sa na mňa usmial a pohodlne sa oprel o gauč.

Ja som sa rýchlo posadila. Zahryzla som si do pery a pozrela som sa do zeme.

On mi určite vie čítať myšlienky.

"Ja vidím ako sa tváriš, premýšlaš o tom. Tak, čo ti tvoja hlava o tom hovorí?"

Keď som dlho nič nehovorila tak sa postavil a prisadol si ku mne. "No tak, aký je tvoj názor na to?" zopakoval znova.

Čo mu mám povedať?! Že prepáč ale pácilo by sa mi to keďže ťa pre nejaký dôvod milujem?!

"Hmm," bolo to jediné čo som dokázala povedať.

"Je to....diskutabilné," povedala som.

"Áno? Ja nepotrebujem o tom diskutovať, iba chcem vedieť či áno alebo nie,"

"A načo ti bude moja odpoveď?"

"Takže áno," skonštatoval.

"To som nepovedala!" Zakričala som.

"No nepovedala si ani nie,"

"Ale nepovedala som ani áno,"

"Keby to bolo nie, tak by si povedala ihneď nie, ale rozmýšlaš nad tým, priznaj si to tak nejak som ti prirástol k srdcu," povedal a teraz trafil do čierneho.

Merlin naozaj som si ho veľmi obľúbila.

"Prečo to ale chceš vedieť?"

"Pretože nám to povie veľa o našom vzťahu," povedal a ja som stuhla.

"Akom vžťahu?" Merlin Aimee to si naozaj až taká blbá?!

"No predsa našom vzťahu, sama vieš že sa náš vzťah zmenil odkedy sme dostali vlastnú ubytovňu,"

"No to áno, ale-" nenechal ma dopovedať pretože pokračoval akoby som sa ani neozvala.

"a preto chcem vedieť ako na tom som, hmm, teda, sme,"

"A to zistíš podľa toho že ti poviem či by som s tebou chcela bývať v jednej ubytovni?"

"Presne, pretože ak by si povedala áno tak to by potom znamenalo že...." v tom sa odmlčal.

Nie! Nie! Nie! Nie! To nemôže byť pravda!





Ahooj! Tak tu je ďalšia časť!
Dúfam že sa vam páčila.
VOTE alebo KOMENT veľmi poteší.

Ospravedlňujem sa za gramatické chyby a dúfam že budete pokračovať v čítaní.

Vaša dreambooks355.




Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora