50. Kapitola

1.8K 155 6
                                    

"Tak čo si myslíte? Do koho je James asi zamilovaný? Pravdaže ak je to pravda, možno si tá baba iba vymýšlala," opýtala sa nás s Dom Rose keď sme vošli do izby.

"Ja si myslím že viem ale Aimee, nechcem aby si sa na mňa hnevala tak radšej budem ticho," povedala Dom.

"Dobre urobíš," povedala som a ironicky som sa na ňu usmiala.

Už iba týždeň a budem voľná, už iba týždeň a už mi môže byť celý James Sirius Potter ukradnutý, ale na moju smolu, som sa doňho musela zamilovať, a tak mi už asi nikdy v živote nebude ukrdadnutý.

"Inač Aimee, keď som prišla za tebou hore cítila som nejakú zvláštnu vôňu, nebola typická tvoja, naozaj si tam bola sama?" Opýtala sa ma ešte raz podozrievavo Rose.

"Merlin Rose čo sa z teba stal pes na tej muklovskej škole? Áno bola som tam sama," povedala som jej.

Ona sa na mňa ešte raz pozrela prenikavým pohľadom no potom no nechala tak.

Zbytok dňa ubehol celkom v pohode.

Na druhý deň ráno bol bohužiaľ pondelok.

Zobudila som sa na budík, ktorý som mala pri hlave a s dievčatami sme išli spolu na raňajky.

Prvú hodinu sme mali hodinu trnsfigurácie. Tento predmet tak nemám rada.

Raz, pred dvoma rokmi, sa mi podarilo ani neviem ako premeniť pohár na myš, no keď som tú myš chcela premeniť znovu na pohár premenila som ju na granát. V tom momente všetci skríkli a vybehli z triedy ako najrýchlejšie mohli. 

"Dobrotivý Dumbledore slečna Pattersonová ako sa vám to podarilo? Mali ste ju premeniť na pohár a nie na výbušninu!" Kričala na mňa McGonagallová.

Odvtedy dávam obrovský pozor na transfigurácií.

Keď zazvonilo na prestávku všetci sme vyšli von z triedy. Ako som kráčala po chodbe uvidela som Jamesa. Chcela som sa ho spýtať niečo ohľadom elixírov, ktoré máme dnes ako tretiu hodinu no keď som sa naňho otočila, zbadala som, ako jedno neznáme dievča stojí blízko neho a rozpráva sa s ním.

Bolo to štíhle vysoké dievča, mala čierne vlasy a veľké prednosti, preto po nej všetci chalani na Rokforte išli.

Volá sa Loreta Lushová a je z Bifľomoru.

Hnusne som sa na ňu pozrela. Zdvíhal sa mi žalúdok keď som videla ako s Jamesom flirtuje.

"Podišla som k nemu a zastavila som sa pred ním,"

"James môžem sa s tebou porozorávať?" Opýtala som sa ho milo a snažila som sa Loretu čo najviac ignorovať.

"Odpáľ humusáčka nevidíš, že sa s ním rozprávam ja?!" odsekla namyslene Loreta a evenovala mi phľad dlhší ako pár sekúnd.

Ja som od šoku otvorila ústa. Úprimne sa ma dotklo to, čo povedala. Pozrela som sa na Jamesa a videla som ako sa nazúrene pozerá na Loretu.

"Prosím?" Spýtala som sa jej stále v miernom otrase z toho čo mi povedala.

Cítila som sa akoby niekto na mňa spustil kýbel ľadovej vody.

"Dobre si počula, James nemá záujem o také humusáčky ako si ty!" Povedala a drgla do mňa.

Ja som jemne zatackala no našťastie som nespadla.

Nemala som chuť byť v jej prítomnosti už ani o minútu dlhšie. Zvrtla som sa na päte a odišla som.

Ako som kráčala pre nejaký dôvod mi bolo do plaču. Nechápem prečo, veď ani nevedela čo hovorí, ja nie som humusáčka, ale potom som si spomenula.

Čo ak mala pravdu v tom že by James nikdy nemal záujem o nikoho ako som ja?!


James

Nazúrene som sa pozrel na Loretu, za prvé som ani nevedel čo odomňa chcela, prišla za mnou s nejakou výhovorkou, že sa ma musí niečo opýtať a ja som ju ako pravý gentleman neodmietol a za druhé to čo povedala Bell mi to rozvírilo krv v žilách, že som mal čo robiť aby som ju neudrel, či už bola dievča alebo nie..

"No konečne odišla," povedala afektovane.

"Merlin ty si sa úplne pomiatla? Kto si myslíš že si?!" Zhúkol som na ňu nzúrene a rozbehol som sa za Bell.

"Bell počkaj!" Zakričal som na ňu.

Ona zastala v polovici cesty a pozrela sa na mňa. Uvidel som tie slzy čo mala v očiach.

"Merlin ja neverím tomu čo povedala, ja-že sa nehanbí!" Nevedel som čo na to povedať.

"Je to vrcholne neslušné, ale neurazilo ma to pretože ja nie som hunusáčka," povedala po chvíli pokojnejšie.

"Tak prečo máš slzy v očiach?" Opýtal som sa jej jemne.

"Čo? Nemám," povedala a utrela si oči "to sa ti asi iba zdá, je tu blbé svetlo," povedala a slabo sa usmiala.

"Čo si sa ma chcela spýtať?" Opýtal som sa jej po chvíli ticha.

"Bolo to niečo s elixírmy hmm..." chvíľu rozmýšľala, "jáj, chcela som sa ťa opýtať či..." znova sa sekla, "merlin ja som zabudla čo som chcela povedať," porela sa do zeme a hlboko sa zamyslela.

Ja som sa na nej zasmial.

"No, nič," povedala, "uvidíme sa na elixíroch," rozlúčila sa so mnou a odišla.

Ja som sa otočil na päte a išiel som smerom na hodinu boja proti čiernej mágii, a tú sme mali na nešťastie s Bifľomorom, takže to bude zase hodina kde ma bude otravovať Loreta.

Vstúpil som do tiredy a tam už na mňa čakal Fred.

"Čauko!" Pozdravil som ho a on ma odzdravil.
Sadli sme si a ja som mu povedal to čo povedala Loreta Bell.

S otvorenými ústami sa na mňa pozeral.
"Odpáľ humusáčka? To čo je za výchovu, nikoho zo slizolinu som nepočul takto hovoriť a to sú zo slizolinu," povedal užasnuto Fred.

V tom do triedy vstúpila Loreta.

"My o vlkovy a vlk vo dverách," povedal som mu a on sa zasmial.

Prešla okolo nás a zvodným pohľadom sa na mňa pozrela no ja a Fred sme sa na ňu hnusne pozreli a ihneď sme odvrátili zrak.

Ako sa opovážila niečo takéto povedať Bell? S ňou sa takto nikto rozprávať nebude, ani s nikým iným, a určite nie v mojej prítomnosti! Zvorel som päste aby som sa uľudnil a našťastie to pomohlo.

Hodina prešla celkom fajn, po tom hnusnom pohľade čo som hodil na Loretu sa na mňa počas celej hodiny ani neopovážila pozrieť.

Zavonilo a všetci s odpratali z triedy.

Elixíry!

Mám rád elixíry!

Vošiel som do triedy profesora Slughorna a tam som uvidel sedieť v zadnej lavici Bell. Bola tam sama asi mala voľnú hodinu a preto prišla skôr.

Bola tak zahľadená do svojich poznámok, že si ani nevšimla, že som tam a tak som sa rozhodol to využiť.
Nenápadne som prešiel na koniec triedy a potom som sa k nej začal pomaly približovať zo zadu. Keď som stál aspoň 20 cm od nej naklonil som sa k nej a zakričal som jej do ucha "Expelliarmus!" 


Ona tak zvrieskla, že zhodila všetky veci čo mala položené na stole.


Ja som sa na nej začal pobavene smiať.



Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Where stories live. Discover now