Ani som si to neuvedomila, ubehla hodina.
Prišli sme do toho kina a tam už bola kopa študentov pripravená na pozeranie filmu.
Sála bola stredne veľká, boli na nej sedadlá, ktoré stúpali vyššie a vyššie, ale nie na schodoch, ale vyššie do vzduchu. Tie sedadlá sa totiž vznášali.
Boli buď po jednom. Alebo tam boli na jednom sedadle dve voľné miesta, alebo tri, štyri, päť....podľa toho koľko nás tam bolo, oni sa prispôsobili.
Rozhodli sme sa si zadnúť do troch dvojsedadiel (keďže nás spolu bolo šesť).
Zrazu sa v momente na seba Rose, Dom, Alex a Fred tak zvláštne pozreli a všetci sa strašne rýchlo rozbehli ku sedadlám. Nechápala som o čo im ide.Zrazu som to uvidela. Rose si sadla s Dom a Fred s Alexom čo znamenalo, že ja budem musieť počas celého filmu sedieť s Jamesom.
Sadli sme si na to sedadlo a to zrazu vyletelo do vzduchu.
Bola to tu hore ako nejaká premávka sedadiel.
O pár minút k nám priletel na nejakej doske malý škriatok.
"Aký film budete pozerať?" Opýtal sa chrapľavým hlasom.
"Alica Majorová," povedal James.
Škriatok sa na chvíľu pozrel hore a potom sa zase pozrel na nás.
"Ľutujem ale tento film nemáme."
Prekvapene sme sa s Jamesom naňho pozreli.
"Ale veď ste hovorili že máte úplne všetky filmy," smtune som povedala.
"Ako som už povedal; Ľutujem ale tento film nemáme," zopakoval rovnakým tónom.
Pozrela som sa na Jamsa.
"Tak čo si pozrieme?" Spýtala som sa ho.
"Máš rada X-mena?" Váhavo sa ma spýtal.
"Áno," povedala som sebavedome. Prekvapene sa na mňa pozrel.
"To fakt? Myslel som, že vy dievčatá máte rady iba také ľúbostné filmy ako Titanic,"
"Tak teraz si ma hlboko urazil, vieš, my dievčatá sme tiež kultivovaná rasa ako vy a máme rady oveľa viac ako si myslíte."
Ten malý škriatok zagúľal svojími veľkými očami.
"Tak už si vyberiete?"
"Áno, X-men, najnovšia časť, Apocalipse,"
Škriatok sa zase pozrel hore.
"Dobre tento film máme, dáte si ku filmu aj niečo na pitie alebo na jedenie? Máme na výber, tekvicový džús, ďatelinové pivo, Coca Colu, Sprite, a na jedenie máme jedine popcorn,"
S otvotenými ústami sme obidvaja hľadeli na toto škriatka.
Žeby McGonagallovej z ničoho nič prestali vadiť muklovské výrobky?
Coca Cola, Sprite, tak to tu ešte nebolo."Ja si teda dám Colu a popcorn," Povedalas om.
"Viete čo? Doneste nám dve Coly a jeden veľký popcorn,"
"Dobre," povedal škriatok.
Luskol prstami a pred nami sa zjavila naša objednávka.
Pozrela som sa veďla seba ale nikde som nevidela žiadny držiak na nápoje tak som to nechala vysieť vo vzduchu.
"Váš film sa začne presne o desať minút tak vám odporúčam nájdite si dobré miesta," Povedal škriatok a potom odletel na tej svojej doske preč.
Po chvíli ticha sa ozval James.
"Aimee, ak si si myslela, že som na ten tvoj trest, že máš byť mojím verným pomocníkom, zabudol tak to si na veľkom omyle, práve som si to vypočítal, už mi zostáva iba týždeň, takže ak tento týždeň budeš poslúchať a nebudeš štrajkovať, nezabúdaj, že som ti sľúbil darček,"
Ako by som mohla zabudnúť? Stále ľutujem toho, že som s tým súhlasila ale tak trochu som nemala na výber.
A Merlin aký darček má pre mňa?
"Nemyslela som si, že si na to zabudol skôr som dúfala, že si na to nespomenieš do konca týždňa." Chabo som sa usmila.
Pomaly sa začalo v sále stmievať. S Jamesom sme si našli najlepšie miesto. Bolo presne v strede miestnosti.
A náš film sa začal.
Počas celého filmu sme ani slovo nepovedali, v napätí sme sledovali každý jeden krôčik a pohyb postáv.
Musím uznať, táto časť sa im vydarila.Ale jedna vec ma pre nejaký dôvod furt rozrušovala. James.
Vždy keď som sa načiahla, že si zoberiem popcorn aj on tam zrovna v tej chvíli dal ruku. A tak sa naše ruky dotíkali počas celého filmu ale najhoršie bolo, že vždy keď sa to stalo tak su uškrnul, akoby tušil čo sa vo mne v tom momente deje.
Merlin! Ja si fakt myslím, že vie čítať moje myšlienky, pretože takto dobre ma asi ani Rose nepozná.
Skončil film a všetci šiesti sme sa stretli vonku pred Veľkou sieňou.
Rýchlo ku mne pricupitala Rose, "Tak? Ako bolo na filme?" Opýtala sa a šibalsky sa usmiala.
"Pozreli sme si X-mena." Povedala som jej.
"Aimee ty si z nás robíš srandu? To ste akože nič romantickejšie nenašli? To ste si rovno mohli pustiť v zajatí démonov." Nemilo sa na mňa pozrela.
"Rose, neviem o čo sa pokúšaš ale prosím prestaň s tým,"
"Neviem o čom to rozprávaš," poprela ihneď
Práve som jej išla k tomu niečo povedať ale v tom nám do rozhovoru vstúpil James.
"Aimee dones mi z Veľkej siene jablko a jednu šišku," povedal akoby nič.
Chcela som mu povedať nech si po to ide sám ale trest je trest.
Rose a Dom sa na mňa s úžasom pozreali ako som vošla do Veľkej siene a z nej som sa vrátila s jablkom a šiškou v ruke.
"Aimee?" Nehápavo sa ma spýtali.
"Musím robiť Jamesovi ešte týždeň osobnú sekretárku a potom môj trest vyprší," vysvetlila som im.
"Čo? Aký trest? A odkedy voláš Jamesa James?" Nechápavo sa opýtala Rose.
"Merlin Rose ty si úplne mimo, potom ti to poviem," odsekla som.
Podala som to jedlo Jamesovi.
"Ďakujem, a teraz poď so mnou upraceš mi izbu,"
"Mám byť tvoja pomocníčka a nie upratovačka, a keďže sme sa teraz dočasne presťahovali tak tá izba technicky tvoja nie je, patrí aj Fredovi aj Alexovi, a ja mám pomáhať iba tebe takže..." zhlboka som sa nadýchla.
"No ty si ale múdra, tak upraceš iba moju stranu izby, moju posteľ a skriňu," zaimprovizoval.
"Už som povedala že nie som upr-"
"Pšššt!" Povedal a pritom mi dal prst na pery.
"Nemáš na výber," dodal.
Schmatol ma za ruku a odtiahol ma preč. Ja som sa už len stihla letmo otočiť na dievčatá, no tie mi s radosťou mávali a uškŕňali sa.
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...