8. Kapitola

2.8K 244 5
                                    

Prečo ja! Prečo práve ja!?

Merlin čo som komu kedy urobila?

Moje jediné kamarátky majú predomnou tajomstvá, Potter je stále rovnaký idiot, a nikto iný mi nostal.

Čo mám robiť?

Zrazu mi niekto zaklopal na dvere.

"Nech je to hocikto choďte preč!" Zakričala som.

Dvere sa aj tak otvorili.

Spoza nich vykukol Potter.

"Nepočul si ma?! Vypadni!"

"Ale ja ti chcem iba niečo povedať."

"To počká!" prísne som povedala.

"Ale no ták." povedal naliehavo a prosebne sa na mňa pozrel.

"Fajn!" Povedala som naštvane a prevrátila som očami.

Vošiel dnu a sadol si na stoličku.

"Tak? Čo je také naliehavé?"

"Spýtal som sa Freda ohľadom toho, čo sa stalo a on povedal, že to bolo jedno veľké nedorozumenie. Párty sa naozaj konala ale v Chrabromilskej klubovni iba omylom povedal Rose, že sa to koná v núdzovej miestnosti." vysvetlil mi.

Ja som si povzdychla.

"Aha, ale nezdá sa ti čudné, že k nám neprišiel nikto aby sa ubezpečil či naozaj prídeme? Lebo mohla Rose prísť za mnou a opraviť sa."

"To mi nenapadlo." povedal a zamyslene sa pozrel do zeme.

"Tak ak to je všetko tak môžeš ísť." povedala som a otvorila som dvere.

"Prečo ma vyháňaš?" Spýtal sa dotknuto.

"Prečo ťa to vôbec zaujíma?!" vyhŕkla som.

"Pattersonová ak si si nevšimla tak tu nieje čo robiť, neskutočne  sa nudím a ty si jediný človek, s ktorým sa dá rozprávať, ale ak chceš tak sa kľudne porozprávam aj s touto stoličkou."

Pozrel sa na stoličku.

"Ahoj, aký si mala deň? Dobrý? Ja ani nie lebo tu je nuda. Vďaka za opýtanie." Naozaj sa začal rozprávať so stoličkou. Musela som sa zasmiať.

"Potter ty si fakt blázon!" Povedala som.

"Možno, ale blázon, ktorý ťa dokázal rozosmiať." povedal a žmurkol na mňa.

James Sirius Potter práve na mňa žmurkol? Tak toto je naozaj zvláštne.

"Nezahráme si rachotiacu sedmu?" Spýtal sa.

"Dobre." prikývla som. Bolo by zbytočné odmietnuť keďže som ani ja nemala nič lepšie na práci.

Zišli sme dole po schodoch do klubovne. Sadli sme si na koberec a začali sme hrať.

Po hodine nás to už začalo dosť nudiť. Ale tým, že je ešte len sobota a ani zajtra sa nejde do školy tak som spať ísť pravdaže ešte nemohla.

Sadli sme si na gauč a ja som z izby doniesla jednu muklovskú spoločenskú hru.

Hrali sme až do pol dvanástej ( v noci).

"No vidíš Patrersonová ako sme sa dobre zabavili, keby nebolo mňa by si sa unudila ku smrti." Uškrnul sa.

"Dobre uznávam. Ďakujem. Za spríjemnený večer." myslela som, že bude oveľa ťažšie niečo také povedať Potterovi ale išlo to.

"Nemáš začo. Dobrú noc" povedal  a vyšiel hore po schodoch do svojej izby.

"Dobrú." povedala som.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora