"Luciana Malfoyová!" Zakričala McGonagallka.
"Luciana?" Povedala som si. Otočila som sa a za mnou stálo štíhle blonďavé dievča.
"Luciana!" Zakričala som a silno som ju objala.
"Aimee!" Z radosťou vykríkla.
"Slečna Malfoyová nemáme na to celý deň!" poznamenala McGonagallka.
"Prepáčte," povedala. Odtiahli sme sa od seba a išla na 'pódium'.
"Slečna Malfoyová vitajte na Rokforte,"
"Ďakujem," povedala a usmiala sa.
Z kotla vyskočil lístok. Luciana ho chitila a pozrela sa naň. Videla som úľavu v jej očiach.
"Fred Weasly," povedala.
Pozrela som sa na Freda a ten sa na ňu zamilovane pozeral.Ani sa mu nečudujem. Luciana vyzerá ako aniel.
Drgla som do Freda aby sa spamätal. On sa na mňa zahanbene pozrel.
"Alessandra Rockyová!" Povedala MacGonagallka.
Alessandra je také tiché dievča, ktoré si človek sotva všimne. Ale inak je veľmi milá a je aj velmi pekná.
Chalani si však jej krásu ani nevšimnú prerože majú radi 'zlé' dievčatá.
"Alex Ferrari," povedala potichúčku.
Usmiala som sa provokatívne na Alexa a on ma iba jemne buchol do pleca a zasmial sa.
A tak to išlo ďalej....
"Takže dúfam, že ste všetci spokojní so svojmi partnermi, za hodinu sa všetci stretneme tu, môžete sa vrátiť do svojich klubovní!" Povedala a všetci odišli.
"Luciana ja neverím, že si tu!" znova som ju objala.
"Aimee tak ako sa máš? Ako život? Ako James?" Šťuchla do mňa.
"Mám sa super až na to že musím stráviť deň duchov s Potterom... ozaj a kam ťa priradil klobúk?" Opýtala som sa aby som zmenila tému.
"Tam kam každého Malfoya," hrdo sa usmiala.
"Samozrejme," tiež som sa usmiala.
"Tak ja idem do svojej izby, ahoj!" povedala a ja som sa s ňou rozlúčila.
Tak som kráčala sama po chodbách Rokfortu keď mi zrazu niekto zakryl rukami oči.
Zastavila som sa a začala som hmatať tie ruky ale ani za svet som nevedela prísť na to, kto to je.
"Fakt ti nie su moje ruky povedomé?" Povedal ten hlas. A ja som sa hneď usmiala.
Otočila som sa na mieste a uvidela som tú usmiatú tvár.
"Rolly!" Zakričala som. A silno som ho obajala.
On objatie pravdže opätoval."Ako sa máš? Aké si mal vianoce?" Opýtala som sa.
"Vianoce boli super ale všetci ste mi chýbali."
"Aj ty si chýbal nám," zasmiali sme sa.
"Tak čo, si pripravený na Dom?" Opýtala som sa.
"No tak to určite som a ty? Pripravená na Jamesa?"
"No, ako sa to vezme. Bojím sa, že dostanem infarkt, pretože keď ide o takéto veci tak vie byť fakt zlý," vysvetlila som mu.
"Bude to dobré. Ak ja prežijem s Dom tak aj ty s Jamesom," povedal a pohodil rukou.
"Dúfajme."
Začalii sme sa rozprávať ale ja som musela ísť do svojej izby tak sme sa rozlúčili a ja som išla svojim smerom.
James
"Fred tak to si dobre schytal kamoš," šťuchol som doňoho.
"Kto je vlaste tá Luciana?" Opýtal sa Alex.
"Netuším ale je Malfoyová, musí to byť Skorpová rodina pretože on je jedináčik." Poznamenal som.
"A čo ty James?" Začal Fred, "ty si tiež dobrel schytal."
"Koho Pattersonovú? Prosim vás veď ona sa zľakne aj malej mušky."
"James sľúb mi, že nebudeš na ňu nebudeš príliš zlý, Aimee je super dievča a potvrdí ti to aj Alex pretože aj on s ňou strávil deň duchov-" začal hovoriť Fred ale skočil som mu do reči.
"Merlin Fred!"
"James! Ja viem ako ste vy dvaja na tom ale chcem ti iba povedať. Skús ju spoznať. Porozprávať sa s ňou ako s normálnym človekom ako sa rozprávaš s nami."
"Ale fakt. Nechápem prečo ju tak nemáš rád veď ona-" začal Alex a vtedy som to už nevydržal.
"Merlin ja ju mám rád!" Zakričal som.
Zrazu som stuhol. Hups! To som asi nemal hovoriť.
"Ale, alé, Jamesovi sa páči slečna Pattersonová." Zasmial sa Fred.
"Ako dlho ju už máš rád?" Opýtal sa Alex s úškrnom na tvári.
Už som nevidel dôvod prečo by som im to nemal povedať.
"Pravda je, že ja- som mal vlastne Pattersonovú vždy rád, iba ona bola vždy a stále je taký objekt, ktorý sa dá veľmi, ale veľmi ľahko vyprovokovať a to ma veľmi bavilo. A za tie roky čo som sa ja zabával ona ma nenávidela viac a viac ale teraz už nie." povedal som.
"Ako vieš?" Opýtal sa ma Alex.
"Necítim od nej taký odpor ako napríklad pred dvoma rokmi. Popravde už necítim vôbec žiadny odpor. Vieš to je ako koláč. Na vrchu má čokoládu to je jedna vrstva, pod tou vrstvou je šľahačka a potom sú jahody. Ale teraz akoby sa z nej vytratila tá čokoláda, tá vrstva ktorá ma nenávidela,"
"Aha, takže teraz ti už stojí v ceste iba šlahačka a jahody?" Opýtal sa pobavene Fred.
"Presne-počkať!" povedal som ale uvedomil som si čo povedal "Ha ha veľmi vtipné," drgol som doňho.
Vstúpili sme do klubovne a tam už sedel na kresle Rolly.
"Rolly!" Povedal nadšene Fred a s Rollym sa objali takisto to urobil aj Alex.
Ale ja si neviem pomôcť. Nemám ho rád.
"James ja viem, že máš niečo proti mne ale prosím ťa, snaž sa dnes večer Aimee nazabiť dobre?" Povedal mi a s chalanmi odišli do izby.
Merlin čo s tým všetci majú? Ja by som Pattersonovej nikdy neublížil veď niesom monštrum.
Aj keď...
Deň duchov mám veľmi rád.
Vyšiel som z Chrabromilskej klubovne a išiel som do svojej izby.
Počul som ako vychádzajú nejaké zvuky z izby Pattersonovej, asi sa prezlieka.
No tak choď dnu ty dement!
Choď doriti! Povedal som svojmu svedomiu.
Ale no ták, ja veľmi dobre viem ,že sa ti v hlave zajvil ten nápad vtrhnúť jej tam.
Nie!
Fajn ale vieš, že mám pravdu.
Neznášam svoje svedomie. Ale nepopieram. Vidieť Pattersonovú v spodnom prádle by nemuselo byť najhoršie.
Merlin čo to rozprávam! Ach, musím sa pripraviť.
أنت تقرأ
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
أدب الهواة"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...