Vankúš som hodila na posteľ a nemárnila som čas, rovno som sa prezlieka a išla som na raňajky.
Aj keď som tam len nebola dva dni, cítila som, že som vo Veľkej sieni nebola celý mesiac. Sadla som si a najedla som sa tak dosýta až som myslela, že to naozaj vyvrátim.
Deň prebiehal úplne normálne, mali sme dejiny mágie, obranu proti čiernej mágií, herbológiu a veštenie. Merlin tak ma nebaví veštenie.
Hlavne keď profesorka Trelawneyová zase vymýšľala niečo o tom ako svetlo môjho života sa nachádza bližšie ako na pár centimetrov. A opäť, pár centimetrov odomňa boli Rose a Dom, žiadny James.
Deň mohol byť úplne v pohode, dokým sa zrazu z čista jasna neobjavila Loreta.
Áno, Loreta Lushová, o ktorej som dúfala, že sa niekde utopila, tak sa zrazu vynorila, a začala flirtovať so všetkým čo sa hýbe, vrátane Jamesa.
"Prestaň sa na ňu tak pozerať," prikázala mi Rose a prísne sa na mňa pozrela.
"Ale ona mi tak vadí,"
"Veď ťa nemusí zaujímať, alebo, že by, musí? Aimee tebe vadí, že flirtuje s Jamesom?"
"Ále čoby, no....možno trochu," uznala som. Už som nemala silu ďalej im klamať.
"Ja som to vedela, páči sa ti," nadšene vykríkla Rose.
"Nooo, možno trochu, ale fakt iba trochu," ale fakt iba trochu som doňho pouši zamilovaná ale nemôžem mu to povedať len to som jej pravdaže nepovedala.
"Dom, Dom, konečne si to priznala,"
"Čo? Čo o čo sa jedná?" Nechápavo sa na nás pozrela.
"Aimee si to priznala, že sa jej naozaj páči James," povedala nadšene Rose.
"Merlin Aimee konečne," zvískla Dom a objala ma.
"Ako ste to vedeli?"
"Merlin Aimee veď to bolo úplne jasné, my to vieme už dlho, len sme na teba nechceli tlačiť a čakali sme, kým nám to sama povieš," priznali sa a mne došlo, že som bola tak naivná, že som si myslela, že si nič nevšimnú.
Skončila škola a ja som začala ľutovať, že som nedala tú večeru na dnes, pretože asi do zajtra dostanem infarkt.
Odkedy som sa vrátila zo školy tak som začala mať motýliky v bruchu a tie som mala aj celý nasledujúci deň.
V noci sa mi snívalo, že Loreta bola ramenom prilepená o Jamesa a hrala sa na najväčšie chúďatko, že nemôže ísť na záchod dokým to lepidlo nepominie no ja som vedela, že skáče od radosti.Na druhý deň sa nič špeciálne nestalo, a aj keby áno pravedepodobne by som si to nevšimla pretože mi v hlave vkuse dookola a dookola hralo v hlave ako James povedal 'rande'.
Znelo to tak krásne, tak jemne, Merlin ani som si nemyslela, že by sa niečo takéto mohlo stať, žeby...žeby naozaj som sa mu páčila?
MERLIN veď ma pozval na rande, hádam toto nerobí každej jeho kamarátke.......či?Nevedela som čo si obliecť, vždy som si predstavovala, že keď pôjdem na rande tak si dám najkrajšie šaty zo svojho šatníka a nádherne sa namaľujem. No lenže teraz je to James Sirius Potter o kom hovoríme, stále mám nejakú hrdosť, nemôžem dopustiť aby si myslel, že som celé dni nič iné nerobila len rozmýšľala nad tým ako s ním budem. Nie to teda nie.
Nemôžem mu takto moc zvýšiť ego. Má ho už dooooosť vysoké.Rozhodla som sa, že si dám modré rifle s nejakým pekným tričkom. Veď ideme len do kuchynky nie nejakej Nóbl reštaurácie.
Nastal čas. Vyšla som z izby a tam už v klubovni sedel James na gauči a sledoval ako praská drevo v krbe.
Keď započul zaškrípanie dverí pozrel sa mojím smerom a keď ma zbadal tak sa usmial. Keď som ho uvidela srdce som mala niekde v krku.Tiež mal na sebe oblečené rifle a Oxford mikinu.
"Prosím povedz mi, že tentokrát nemáš žiadny špeciálny nápoj," povedala som a on sa zasmial.
"Nie, už žiadne neznáme nápoje to ti sľubujem, som rád tak starý aký som," povedal a pyšne zvyhol bradu dohora.
"Chuch, to sa mi uľavilo, pretože znova prebaľovať tvoju plienku sa mi fakt nechce," zažartovala som a obidvaja sme sa zasmiali a potom sme vyrazili.
Prišli sme tam a sadli sme si za stôl. Nervozita medzitým zo mňa trochu opadla za čo som bola rada, pretože ako hovorím, nemôžem mu dať najavo, že sa mi kvôli nemu podlamujú kolená."Takže na dnes som si pripravil niečo špeciálne," povedal a ja som sa pleskla po čele.
"James nestačila tá predošlá specialita?"
"Nie nie, neboj sa, iná špecialita, naozaj ma mrzí to čo sa stalo a tak som ti to chcel vynahradiť," povedal, vstal a na chvíľu zmizol do hlbín kuchyne až mi zmizol z dohľadu. Za chvílu sa vrátil a v rukách mal dva taniere, na ktorých bol Hamburger.
"Dámi a páni, špecialita Jamesa Siriusa Pottera, Hamburger," povedal a ja som nadšene zatlieskala a zapískala.
Bol obrovský, a v strede bola doňho zapichnutá palička, ktorá mala na vrchu prilepenú britskú vlajočku.
"Merlin to vyzerá tak neskutočne dobre," povedala som s najširším úsmevom aký som mala, pretože toto som naozaj nečakala.
"Bon Apetit" povedal a obidvaja sme sa naraz zahrizli do burgru.
To mäso bolo úžasne šťavnaté a majonéza zmiešaná s kečupom na vrchu chutili ako sen.
"Toto, je to najlepšie čo som kedy jedla, ďakujem naozaj," povedala som a znova som si odkusla.
"To som rád, a na pitie som zobral tekvicový džús, ktorý tu pripravili pred mojimi očami takže sľubujem, že sa nič nestane," povedal a ja som sa zasmiala.
Dojedla som a oprela som sa. Tak som bola plná, že som aj zabudla na nervozitu až dokým to James nepokazil.
"Tak a teraz mi povedz, čo si mi to chcela povedať," Merlin nie nie toto nie, teraz nie, niesom pripravená mu to povedať, len tak.
"Čo? Kedy?" Rozhodla som sa, že budem hrať blbú no James ma mal úplne prekuknutí.
Postavil sa, obišiel stôl a sadol si vedľa mňa.
"Bell," začal a chytil mi ruky, "možno si si všimla, že už nejakú dlhšiu dobu sa ti snažím niečo povedať, ale vždy, VŽDY, ma niekto vyrušil," hovoril a pozeral sa do zeme no zastavil sa a pozrel sa mi priamo do očí.
"Chcel som ti povedať," zhlboka sa nadýchol a aj som videla na ňom, že je nervózny.Srdce mi znova bilo ako šialené až by som dala krk za to, že ho bolo počuť.
"Mám-" začal keď v tom sme započuli nejaký hluk z chodbičky a mužské hlasy, veľa mužských hlasov, do kuchynky vošli asi ôsmi šiestaci, všetci naši spoluhráči z metlobalu. Rýchlo som odtiahla ruky a keď nás zbadali nastalo neskutočné ticho.Ahoooj tak ti je ďalšia kapitola
Veľmi dúfam že sa vám páčila.
Ospravedlňujem sa za gramatické chyby.
Vote alebo koment poteší a dúfam, že budete pokračovať v čítaní.Vaša dreambooks355.
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...