Prišiel som do izby chalanov v Chrabromilskej klubovni a tam som našiel Rollyho ležať na posteli.
Podišiel som k nemu a zatriasol som s ním.
"Hej, žiješ?" Opýtal som sa."Čo?" Rýchlo otvoril oči a prudko sa posadil.
"Čo koľko je hodín?" Opýtal sa a stále sa na mňa prekvapene pozeral.
"Pokoj ešte sú len raňajky, iba sme sa báli prečo si neprišiel,"
"Och," povedal Rolly a ľahol si naspäť.
"Ako sa cítiš?" Opýtal som sa ho a on sa usmial.
"Ja sa cítim veľmi dobre,"
"Teba nebolí hlava?" Nechápavo som sa spýtal.
"Nie, pretože narozdiel od vás som nepil," povedal a ja som sa naňho prekvapene pozrel.
"Čo? Ale, ale veď sme všetci-"
"Ja som si bral keď ste naliali ale nevypil som to, vždy som vymenil tvoj prázdny pohár za ten môj takže vlastne ty si toho včera poriadne veľa vypil,"
Ja som si skryl hlavu do dlaní a snažil som sa dýchať čo najpomalšie aby aspoň trochu zoslabla tá bolesť ale stále nič.
"Počuj Rolly ty si dobrý v elixíroch však?"
"No, asi hej,"
"Mohol by si nám namiešať niečo proti strašnej bolesti hlavy?"
"Myslím, že hej, nemám moc chuť na raňajky tak zavolaj chalanov a stretneme sa tu v klubovni,"
"Dobre," išiel som po chalanov a stretli sme sa tam.
"Prosim ťa, Rolly povedz, že sme moc nevyvádzali," povedal som a dúfal som, že moje obavy ukľudní ale nezatváril sa moc pohodovo.
"No tak povedzte mi čo si pamätáte ako posledné,"
"Ja viem, že som ako posledné dal pusu na líce Sarah Zabiniovej, ale po tom už neviem nič," povedal Fred.
"No tak, po tej puse prišiel rad na Alexa, on mal v spodnom prádle prejsť po chodbe,"
"Merlin ja som chodil polonahý po chodbe?" Opýtal sa zúfalo Alex a uplne ponížene si sadol.
"Áno," zasmial sa Rolly, "a ešte k tomu si nechal aby sa pokojne všetky dievčatá dotkli tvojich.....,no,...... tehličiek," povedal Rolly a my s Fredom sme vybuchli do smiechu.
"No byť vami by som sa nesmial, Fred ty si zase dostal za odvahu chytiť nejakú babu za zadok, ale nakoniec si moc nedával pozor na to, kto bola tovja obeť a chytil si za zadok Lily," povedal a Fred sa prestal smiať a ja som zrazu zvážnel.
"Ty si obchytkával moju sestru?!" Vyletel som naňho a zvalil som ho na zem.
"Hej! Je to moja sestrenica, necítim sa o nič lepšie než ty tak sa kľudni," povedal a potom som ho pustil a aj my sme si sadli."No a ty James, inak toto bol Fredov nápad, tak potom jeho zmláť," povedal a ja som sa na Rollyho stále nechápavo pozeral.
"Rolly povieš mi už konečne čo som urobil?"
"No, Fred dostal vynikajúci nápad do tvojej odvahy zahrnúť Aimee," začal a ja som sa naňho chladno pozrel.
"Navrhol aby si jej vyznal lásku, už to skoro tak aj bolo, ale pred tým ako si jej zaklopal na dvere tak Fred povedal, že aby to bola sranda tak, že máš predstierať že si si Aimee pomýlil s Loretou,""Čo?! Počkať nechápem, Rolly už sa vyjadri!" Zakričal som a medzitým nám dal do rúk poháre s odvarom.
"No proste si jej povedal, že 'milujem ťa, si úžasná, Loreta',"
Napodobnil môj hlas a Alex s Fredom sa tentokrát začali smiať.Ja som pustil pohár na zem, rozbil sa na tisíc malých kúskov a nápoj so rozlial po zemi
"Merlin to nie, toto nie, nie, nie," postavil som sa a nervózne som sa začal prechádzať hore dole.
"Merlin pre to sa so mnou nechce rozprávať, všetko som pokazil!"
"Ale prečo bola úplne odmeraná aj k nám?" Opýtal sa ešte stále pobavene Fred.
"Keby ste sa tam vtedy videli, jej tielkli slzy a James ty si sa jej smial priamo do tváre a vy ste neboli o nič lepší, boli ste úplne na mol,"
"Ja musím, ísť za ňou," povedal som a rozbehol som sa ku dverám no ešte za mnou zakričal Rolly a pribehol ku mne.
"James prosím opatrne, ty nevieš ako sa tvárila, úprimne, myslím si, že si tým strelil šíp do veľmi nesprávneho terču,"
Ja som prikývol a rozbehol som sa do našej klubovne.
Zaklopal som na dvere.
"Otvorila dvere no keď ma zbadala tak ihneď išla zatvoriť ale ja som si dal nohu do medzery a tak som jej v tom zabránil.
"Bell, no tak vypočuj ma,"
"Nie, nebudem ťa počúvať, nechcem ťa ani vydieť, choď preč!" Zakričala ale ja som ju pretlačil a dostal som sa do jej izby.
"Ja som bol opitý! Naozaj som to nechel,"
"Ale to ťa neospravedlňuje!" Zakričala a v strede sa jej zlomil hlas a pomaly jej stiekla slza po líci. Ona ju rýchlo utrela a otočila sa mi chrbtom.
"Takto sa so mnou zahrávať, mal si to v prvom rade odmietnuť a nie sa teraz vyhovárať na to, že si bol opitý!"
"Ja sa nevyhováram, veľmi rád by som sám sabe za to zbil,"
"Aj ja by som ti najradšej strelila facku," povedala.
"Tak mi strel," povedal som a podišiel som ku nej.
Ona sa na mňa nechápavo pozrela.
"Ak to má odčiniť to, čo som urobil pokojne mi daj facku,"
"To nemyslíš vážne,"
"A prečo nie, zaslúžim si to, no tak, poď,"
"To neurobím,"
"Bell ver mi, pomôže to, no tak!" Pozrela sa na mňa a zamračila sa.
"Naozaj?" Opýtala sa.
"Už nad tým nepolemizuj," ako som to dopovedala tak mi vlepila taku silnú facku až aj ju bolela ruka.
"Aaaau," povedala potichu a usmiala sa.
Merlin bolo tak krásne vidieť jej úsmev.
Ja som si priložil ruku na líce a chvílu som si ho šúchal."Naozaj sa cítim lepšie," povedala a zasmiala sa.
"Odpustíš mi to?" Opýtal som sa a ešte viac som sa k nej priblížil.
"Mám na výber?"
"Nie, ak mi neodpustíš dobrovolne tak mi odpustíš nasilu, je to na tebe," povedal som a zasmiala sa.
"Merlin James prečo ti vždy všetko odpustím?" Povedala buchla ma päsťou do hrude.
"Pretože ma máš rada," povedal som a ona sa mi pozrela priamo do očí.
Usmiala sa a pokrútila hlavou.
"Asi máš pravdu," povedala a ja som zrazu uvidel šancu akú už dlho nie.
"Tak čo povieš na to, že ťa pozývam do kuchyne dnes na večeru,"
Veľmi som dúfal, že povie áno a keď som uvidel ako sa začervenala tak som vedel, že to bude áno.
Ahooooj!! Tak tu je ďalšia časť.
Veľmi dúfam, že sa vám páčila.
VOTE alebo KOMENT veľmi potešia.
Ospravedlňujem sa za gramtické chyby a dúfam, že budete pokračovať v čítaní.
Vaša dreambooks355.
ESTÁS LEYENDO
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfic"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...