"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera."Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho.
On sa len smial a bežal ďalej. Ten prekliaty Potter mi zobral z rúk môj tajný denník.
Ale nie! On ho otvoril. Prečo musí byť tak rýchly v behaní??
"Tákže čo sa to tu píše...."
"Nie nečítaj to!!" zakričala som.
"Pattersonová ty si tu píšeš aj o mne?!" Povedal a diabolsly sa ušknul.
"Potter vráť mi ho!!"Ja ho fakt zabijem. Za toto mi zaplatí, a riadne.
"James Sirius Potter je pekný...."
"Nieee!" Skočila som naňho a obidvaja sme sa zvalili na zem. Teda presnejšie Potter stratil rovnováhu, spadol a ja som spadla naňho.
Hnusne som sa naňho pozrela a on len s úškrnom povedal:
"Ty si myslíš že som pekný? Nevedel som, že si do mňa zamilovaná, ale tak, nebudeme si klamať, nikto neodolá môjmu šarmu. "pyšne sa usmial."Nie nies om, a nedočítal si to celé, píše sa tam 'James Sirius Potter je pekný hajzel!" posledné slovo som naňho vyplula. Zliezla som z neho, postavila sa a vytrhla mu denník z rúk.
Potter ešte ležal na zemi, tak som ho pritlačila nohou k zemi aby sa nemohol pohnúť, vražedne som sa naňho pozrela a s chladným hlasom povedala:
"Za toto mi zaplatíš Potter!!"................................
Takže, aby som začala pekne poporiadku. Volám sa Aimee Bella Pattersonová (moja babka sa volala Bella). A som piatačka na Rokforte. Mám skvelé kamarátky Rose a Dominiqe Weaslyové. Nie, nie sú sestry ale sestrenice.
Odkedy som mala 9 rokov život mi strpčuje len jediná osoba, ktorá sa vola JAMES SIRIUS POTTER. Nenávidím ho, ale to ste si asi už všimli.
Spoznali sme sa tak, že sme mali domy hneď pri sebe (stále sú pri sebe len pre informáciu). Hneď ako som ho prvykrát stretla som vedela, že s ním to nebude med lízať.
Ale dovtedy sme boli ešte ako tak malé deti. Moja ozajstná nenávisť k nemu vypukla pred začatím prvého ročníka vo vlaku smerom do Rokfortu. Hodil do kupé smradlavú bombu.
Vtedy som sa tak nahnevala, že som odišla z nášho kupé, s prútikom v ruke som vošla do Potterovho kupé, namierila som naňho prútik a povedala prvé kúzlo ktoré ma napadlo "Conversionis!"
Ale pochopťe ma. Ja som vtedy ešte vôbec nevedela čarovať. Počula som ako to kúzlo spomínala moja mama a veľmi sa pri tom smiala tak mi napadlo, že to asi bude vtipné.
Zrazu sa Potterovy začali ruky meniť na biele krídla a namiesto nosa mal bocianí zobák. Keď som to uvidela začala som sa tak smiať až ma brucho bolelo.
"Ja ťa zaškrtím Pattersonová!" Vykríkol a ja som rýchlo odišla odtiaľ predtým než sa udeje niečo horšie.
Vrátila som sa do svojho kupé kde sedeli Rose a Dom, a s úsmevom na tvári som si sadla. Moje kamarátky sa na mňa pozreli a vylúštili, že som niečo nepekné spravila.
"Aimee čo si vyviedla?" spýtala sa ma podozrivo Rose.
"Choď sa pozrieť do kupé tvojho poondiatého bratranca a uvidíš." povedala som a spokojne som sa usmievala ďalej. Bola som veľmi pyšná na to čo som dokázala..
Postavila sa a išla sa pozrieť do vedlajšieho kupé, kde sa nachádzal ten polovták. Vrátila sa s úsmevom na tvári ale videla som, že to bol aj utrápený úsmev.
Rose mi stále hovorí aby som sa s Potterom udobrila ale ja jej stále hovorím, že to sa nikdy nestane. Ja viem že jej na Potterovi záleží, predsa sú rodina. Ale keby sa nesprával ako totálny idiot, tak by sme sa nemuseli hádať.
S Rose a Dom (Dominique) sa poznám odkedy som mala 6 rokov pretože sú naši susedia. Pottera som sponala až keď som mala 9, keď sa presťahovali do domu vedľa nás.
Čo je irónia je, že mám veľmi rada všetkých členov Potterovej rodiny až na samotného Pottera. Mám veľmi rada jeho rodičov, Harryho a Ginny a jeho dvoch súrodencov Albusa Severusa a Lily Lunu.
Keď sme prvý krát prišli do Rokfortu tak ma klobúk zaradil do chrabromilu. Bola som veľmi rada. Sadla som si za chrabromilský stôl a pozrela som sa na ďašiu obeť na slávnom stolčeku.
Sedel tam Potter a čakal, kam ho klobúk zaradí. Bola som si istá, že pôjde do slizolinu ale zrazu klobúk vyhlásil
"CHRABROMIL"
V šoku som seldovala ako prichádza k chrabromilskému stolu. Ako sa mohol ten arogantný nafúkanec dostať do chrabromilu?!
Sadol si oproti mne diabolsky sa uškrnul.
"Toto bude ešte zábava Pattersonová," povedal.Vo mne to začalo tak vrieť, že som rozmýšlala nad tým, či ho mám zabiť a zakopať pod zem, alebo ho zakopať zaživa. Musí ale uznať, že som našla jedinú výhodu v tom, že sme v rovnakej fakuôte, aspoň sa mu budem môcť pomstiť za všetky veci čo mi stihol vyviesť.
Tento nápad sa mi veľmi páčil. Ani som si neuvedomila že civím na Pottera a nenápadne diabolsky sa usmievam.
"Čo sa tak škeríš Pattersonová, tiež si myslíš že to bude zábava?" Spýtal sa ma.
"Ani si nevieš predstaviť Potter." povedala som a odvrátila od neho pohľad. Už ma z neho oči začali bolieť.
Vitajte v mojej prvej fanfikcií.
Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Prajem príjemné čítanie.
Vaša dreambooks355
ESTÁS LEYENDO
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfic"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...