10. Kapitola

3K 216 6
                                    


James

Pozrel som sa okolo seba. Všetci sa na mňa pozerali. U všetkých Merlinov zase si budú domýšlať čo sa tu asi stalo a ....  To bude zase ohovárania.

Rozbehol som sa za Pattersonovou ale už keď som vyšiel z Veľkej siene už som ju nevidel. Kam mohla ísť? Prišiel som k obrazu malého chlapca v modrom oblečení. To bol vstup do našej ubytovne.

"Išla dnu Pattersonová?" Spýtal som sa.

"Ale, ale, James Sirius Potter sa zaujíma o tom kde sa práve nachádza jeho nepriateľka?" Povedal detským piskľavím hláskom.

"Sklapni modrák, tak vošla dnu alebo nie??

"Nie, nevošla išla hentadiaľ a nevoľaj ma modrák." drzo odvetil.

"Ďakujem." povedal som a išiel som iným smerom.

Modrý chlapec mi vôbec nepomohol.

Už viem!

Prišiel som k obrazu s ovocím. Pošteklil som hrušku a obraz sa otvoril.

Potichu som vkročil dnu a uvidel som Pattersonovú ako plače a pritom do seba napcháva čokoládový koláč.

Merlin to by bola dobrá fotka!

Akonáhle som vošiel dnu pozreli sa na mňa jej veľké oči. Hodila na mňa hnusný pohľad a jej uplakané oči tomu ešte pridávali.

"Choď preč Potter!" povedala s plnými ústami.

"Nie!" Odpovedal som rázne aby pochopila, že sa ma tak ľahko nezbaví.

"Čo tu chceš, chceš si ma odfotiť a potom ma strápniť pred celou školou? Fajn, tak nech sa ti páči, mne to je už jedno."

Zarazene som sa na ňu pozrel.

"A vysvetlíš mi, prečo by som to robil?"

"Pretože si to ty, ty vždy všetko zničíš!" Zakričala.

Neveriacky som na ňu hladel.

"O čom to hovoríš? Tak daj mi jeden príklad!"

"Fajn, pamätáš si v druhom ročníku ako si mi podpálil zošit v ktorom bol môj najdôležitejší projekt polroka?" Pozrela na mňa a hnev jej sršal z celého tela.

"O čom to hovoríš veď to si nebola ty, na zošite bolo A.B.P, a ty si A.P."

"Si si istý Potter?!"

"No, teraz keď sa ma pýtaš tak si niesom až taký istý, veď ty si Aimee Pattersonová."

"Potter, poznáš ma tak dlho a nevieš ani moje meno?! Volám sa Aimee Bella Pattresonová," zvýraznila to slovo Bella aby som to pochopil.

"To som nevedel."

Nikdy som si neuvedomil, že má dve mená. Ale nečudujem sa, vždy sa oslovujeme priezviskami iba v takýchto prípadoch ako na obede sa voláme menami.

"Prepáč fakt som nevedel, že si to bola ty." povedal som a skryvil som tvár.

"A teraz už neplač." prisadol som si k nej a a objal som ju.

Prv jej to bolo zvláštne ale potom  sa uvolnila  a položila si hlavu na moju hruď.

Prekvapilo ma, že jej to neprekážalo.
Stále plakala. Citíl som ako mi mokne košela, ale veď to sa vysuší.

Aimee

Tak som tam sedela Potterovom objatí.

"Merlin prepáč zamokrila som ti košelu." vzlikla som.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon