4. Kapitola

3.1K 227 10
                                    

Celá mokrá som hľadela na tých ľudí vo dverách.

"Aimee? Ty si práve povedala, že maš rada Jamesa Siriusa Pottera?"
Spýtala sa prekvapene Dom.

"Čo?! Veď ste to videli, donutil ma to povedať!" povedala som a nechápapal som tón jej hlasu.

"Aimee, o čom to hovoríš veď si stála vedľa neho a zakričala si to."

"Čo?! To nie je pravda veď práve teraz ma šteklil až som myslela, že zomriem. Povedal, že ak to poviem tak prestane. Hádam neveríte, že ja mám rada Pottera!"

Vytrhla som Potterovi z rúk svoj prútik. Mávla som ním a dvere od izby sa zatvorili.

Namierila som prútik na Alexa a Freda, ktorí stáli vedľa seba a zakričala som "Ani hnúť!"

Odsotilo ich to dozadu.

Potom som sa s vražedným pohľadom pozrela na Pottera.

"Tak toto si posral Potter a na plnej čiare vieš o tom?" buchla som mu vrchom prútika do hrude.

"Náhodou Pattersonová, nemyslím si."

"Potter ale teraz si všetci myslia že niečo spolu máme, a fakt chceš aby si toto ľudia o nás mysleli?"

Videla som ako sa mu zmenil výraz na tvári.

"Nad tým si nerozmýšľal čo? Potter?" vyprskla som.

Potter sa zamračil a ja som sa zákerne usmiala.

"Vieš čo Pattersonová? Ty si teraz myslíš, že to všetko odvolám a poviem pravdu, ale ja sa ti chcem pomstiť, takže, mne to nevadí, ale keď to tebe prekáža tak to je perfektné. A teraz prosím odíď z mojej izby!" s otvorenými ústami som sa naňho pozerala.

Toto nemoho lpráve povedať. Čo sa načisto zbláznil? Ako mu to môže neprekážať?

V Rokfote nikdy nezostane tajomstvo tajomstvom. Takže teraz ja budem hlavná postava všetkých klebiet.

Toto naozaj prehnal!

V pondelok ráno som sa ponáhľala na raňajky. Keď som kráčala po chodbe všetci sa na mňa pozerali a niečo si šepkali.

Začína to.

Snažila som sa to ignorovať ale ťažko môžete ignorovať keď vás celá škola ohovára.

Keď som vstúpila do veľkej siene vsetci stíchli a upriamili pohľad na mňa.

Ani si neviete predstaviť ako trapne som sa cítila.

Rýchlo som prikráčala k našemu stolu a sadla som si vedľa Rose.

"Rose však tomu neveríš?" Spýtala som sa jej prosebne.

"Aimee, poznám ťa lepšie než hocikto iný, takejto veci by som uverila len v prípade keby Malfoyovci mali červené vlasy. Nič v zlom Fred."

Mne sa uľavilo. Objala som ju.

"Ďakujem Rose, a povedala som to lebo som musela. Potter by ma ušteklil ku smrti keby som to nepovedala." vysvetlila som jej.

"Aimee ale veď všetci z chrabromilu to videli, ty si stála pred ním a povedala si to." neverila mi.

Ihneď mi došlo čo Potter spravil. Použil kúzlo aby ľudia vydeli to čo on chcel aby videli, a oni videli, že ja som stála pred Potterom a zamilovane som to zakričala. Takže to bola dvojnásobná pasca.

Všetko som povedala Rose. Po chvíli prišiel Potter a sadol si predomňa.

Pozrela som sa naňho.

"Ty špinavý, podlý, arogantný..."

"Hej, hej, čo také zase spravil keď také slová plýtváš na môjho brata?"

Objavil sa za mnou Potterov brat Albus.

"Hovorí sa o tom po celom Rokforte určite vieš čo sa stalo." mrzto som povedala a ani som sa naňho nepozrela.

"Viem, iba chcem počuť tvoju verziu."

Povedala som to aj Albusovi. On sa iba zasmial.

"Bratček, dávaj si pozor ona ťa vážne raz zabije."

"Na to aby ma zabila ma má príliš rada." odvetil Potter a uškrnul sa.

Albus pokrútil hlavou, potlapkal ho po chrbte a odišiel ku slizolinskému stolu.

"Nepodceňuj slová svojho brata. Má pravdu." odvetila som a zobrala som si žemlu.

"Pattersonová veď ty by si sa bezomňa unudila ku smrti, aj môj život by bol nudný keby som ťa nemohol provokovať." šťuchol do mňa lakťom.

Nerada to priznávam ale má pravdu. Fakt by som sa bezneho nudila.

"Možno, ale to nemení nič na tom že si prekliatie môjho života." prepichla som ho pohľadom.

Potter sa zasmial a pokrútil hlavou. Vstal a odišiel z veľkej siene.

Čo mu stúplo do mozgu?!

Dnes máme prvú dvojhodinovku elixíry. A ja budem do konca školského roka sedieť s Potterom.

Prečo ma život tak nenávidí?!

Na hodine začal Slughorn hovoriť o niečom neskutočne nudnom nudnom. Pamätáte si ako som hovorila, že mám rada elixíry, tak stále to platí, ale raz za týždeň mávame takú nudnú hodinu, že sa mi chce spať.

Prekrížila som si ruky na stole, položila na ne hlavu a zavrela som oči.

Zaspala som.

Sníval sa mi veľmi zaujímavý sen.

Stála som v nejakej mistnosti na Rokforte a predomnou stál nejaký chalan. Nevidela som mu do tváre pretože bol v tieni.
"Milujem ťa," povedala som tomu chalanovi.
"Aj ja teba." povedal on.
Priblížil sa ku mne že ma ide pobozkať a vtedy som zbadala jeho tvár.
Bol to...POTTER??!!

"Aaaaaaaaaaaaaa!" Zakričala som. Dúfala som, že som zakričala iba v sne ale bohužial ten výkrik počula celá trieda.

Zdvihla som hlavu a zhrozene som sa pozrela na Pottera.

"Si v pohode?" Spýtal sa ma stále v miernom šoku z môjho výkriku.

"Myslím, že áno." popravde, nie.

"Slečna Pattersonová?" povedal Slughorn.

"Pán profesor ja sa ospravedlňujem, sľubujem už sa to nebude opakovať."

Slughorn sa zasmial.

"Len ma zaujíma čo také hrozné sa vám snívalo keď ste tak zakričala."

Pozrela som sa na Pottera a potom na Slughorna.

"Nič hrozné iba strašidelné."

Zazvonilo na koniec hodiny, to som poriadne dlho spala.

Keď som kráčala po chodbe prišiel ku mne Potter.

"Pattersonová tebe sa snívalo o mne?"
Povdal a naširoko sa usmial.

Pre Merlina odkiaľ to môže vedieť.

"Čo? O-o čom to hovoríš?

"Tak je to pravda." zahľadel sa na mňa.

" Nie nieje!"

"Čím viac to budeš popierať tým viac mi dokazuješ, že to pravda je." 

"Nefandi si." odvrkla som a odkráčala som preč.




Vote a komenty veľmi potešia.

Vaša dreambooks355






Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن