Глава 6

1.3K 48 0
                                    


Джъстин се доближи до Ливия и докосна с пръсти брадичката й. Кожата й настръхна при неговия допир и може би й оставаха секунди преди да се стовари на земята. Устните му се доближиха до нейните и изведнъж захапа долната й устна. След това сляха устните си, езика му навлезе в устната й кухина, изследвайки територията. Треперещите й пръсти се вплетоха в косата му, а неговите ръце се спряха на дупето й. Притисна я до стената на хотелската стая и зацелува бясно врата й. Тя не издържаше на това напрежение, искаше да го целуне, знаейки, че е грешно, но просто го искаше с цялото си тяло и душа. Джъстин я дръпна за ръката и я задърпа пред леглото. Обърна я с гръб към себе си и свали ципа на роклята й, като пръстите му играеха по гърба й. Тя изви гръб. Започна да сваля роклята й, оставяйки я по сутиен и бикини. Откопча сутиена й и се заигра с гърдите й. Дръпна първо едното зърно, а след това и другото. Момичето осъзна, че тази вечер ще правят секс. Искаше го толкова много. Палавите му ръце се насочиха към бикините й, търкайки леко.

В този миг Ливия се събуди. Цялата бе потна, между краката й бе горещо и мокро. Току що бе сънувала нещо, което едва ли ще направи скоро. Не вярваше, че ще има еротичен сън и то точно с шефа си. Потърка тила си, премахна косата от лицето си и въздъхна, лягайки обратно на леглото. Все още беше нощ, а разговора от по – рано не излизаше от ума й.

- Знаеш ли, Ливия, ти не си като другите. Различна си. Хубаво различна.

- А – аз н –не разбирам. – Джъстин се засмя на заекването й. Според него това беше забавно и сладко.

- Не си като другите. Предишните ми асистентки ми се нахвърляха, а ти не. Това е странно. – усмихна й се той. Двамата стояха в колата му, готови за тръгване, но Джъстин бе решил да й каже, че тя е по – различна.

- Мисля, че е време да тръгваме. – обади се след пет минутно мълчание Ливия.

Джъстин запали колата и потегли.

Ливия затвори очи. Топлина изби по бузите. На сутринта как щеше да погледне шефа си, след като бе сънувала еротичен сън с него? Стана от леглото и отиде в кухнята. Пресегна се към хладилника и извади сок от кайсии и затвори хладилника. Остави кутията на плота и затърси чаша в шкафа. Сипа си сок и отново върна кутията в хладилника. Босите й крака стъпваха по мраморния под. Върна се в тъмната си стая и въздъхна. Минаваше три, но не й се спеше много. Отвори лаптопа си, включвайки го. Докато го чакаше да се зареди реши да подготви дрехите си за сутринта. Отвори гардероба, спирайки се на сини прилепнали по нея дънки, бяла риза и черно сако. Остави дрехите на стола и седна на бюрото пред лаптопа. Провери пощата си и видя едно непрочетено писмо. Отвори го.

Erotic bossWhere stories live. Discover now