Думите му по никакъв начин не ме засегнаха, или поне не го показах. Сега разбрах защо си е направил труда да ме намери, да разкара баба ми е да остане с мен в къщата. Просто е искал секс, който аз категорично отказвам да му дам. И нека войната между нас започне.
- Не се изненадвам, че искаш да ме чукаш навсякъде в къщата. - засмях се фалшиво, искайки да му забия един шамар, след това изгоня и най - накрая да остана насаме със себе си и сълзите си. Джъстин си играеше с търпението ми, заслужаваше много повече от шамар.
- Трудно се изненадваш. - отбеляза тихо с някаква полуусмивка, приближавайки се към мен. Погледнах го злобно.
- По - добре се разкарай от дома на баба ми. - изсъсках.
- Виж, не съм дошъл да се караме, а просто да прекараме повече време заедно.
- Млъкни. Дошъл си да прекараме повече време в леглото или навсякъде из къщата. А сега по - добре се махай, защото не искам да те виждам.
Отворих вратата още по - широко, за да може двамата с егото му да излязат от тук и да не влязат. Обаче Джъстин продължаваше да се взира в мен все така усмихнат. Явно цялата ситуация му беше забавна, докато аз се мъчех да задържа сълзите си. Облегнах се леко на вратата, за да може да остане отворена и нежелания ми гост да си замине, но вместо това бях силно бутната, при което вратата се затвори. Изпъшках силно, защото гърба ми бе лошо ударен от вратата, бях сигурна, че ще ми останат синини. Джъстин ми приклещи и ме погледна право в очите.
- Защо не искаш да ме виждаш? - попита бавно и тихо, напълно спокойно.
- Тръгни си, моля те.
- Не искам. Казах ти вече, че искам да прекарам повече време с теб. Защо не разбираш?
- Защото много добре те познавам. Дошъл си не да прекараш време с мен, а да спиш с мен. - извиках, бутайки го от себе си.
- Не е така. Моля те да престанеш. - прошепна, хващайки ръцете ми.
- А аз те моля да ме пуснеш и да си тръгнеш, а ти не го правиш.
- Няма ли да се замислиш защо не си тръгвам? - попита ме. Щом желае това от мен ще го направя. Но аз мога да кажа и без да се замисля защо не си тръгва. Причината е, че иска да правим секс.
- И без да се замисля мога да кажа, че не си тръгваш, защото искаш секс.
Лицето му се намръщи. Ръцете му обхванаха лицето ми, карайки ме да го гледам право в очите. Повдигна брадичката ми нагоре и се наведе леко към мен, сливайки устни с моите. Ръцете ми се озоваха на гърдите му, опитвайки се да го избутат от мен. Но той беше навсякъде около мен. Исках да се махна от него, докато той се опитваше да ме приближи все повече. Пръстите му се заиграха с косата ми, оставих се да ме целува. Нямах никакъв шанс срещу него. Знаех, че не мога да избягам. Късно е. Джъстин се отдръпна задъхан, премахнах няколко кичура от челото му и отдръпнах ръката си. Дишането му започна да се успокоява, страстта в очите му пламтеше. Огледа стаята ми и след това ме грабна на ръце, като булка, и тръгна да излиза от стаята с мен в ръце. Започнах да пищя и да го моля да ме пусне, но той не направи нищо от това. Явно иска да си играем, но аз искам просто да ме остави сама.
- Пусни ме. - помолих отново.
- Не, няма да го направя, не искам да те губя.
Защо този ненормален мъж не разбираше? Джъстин започна да обикаля из къщата, за да намери нещо, но така и не разбрах какво. Може би, ако ме беше попитал щях да му кажа, но той си мълчи и не казва нищо, затова и аз ще мълча. Спря се по средата на коридора, огледа добре и реши да завие наляво. Озовахме се в кухнята. По изражението му можех да отбележа, че именно кухнята е търсил. Можеше все пак да ме попита, но...
Сложи ме да седна на един от столовете, след което се взря в мен. Добре, това е повече от неловко.
- Искам да ти сготвя.
Едва не се задавих със собствената си слюнка. Силен кикот се отрони от устните ми. Сложих ръка на устата си, за да не се засмея още повече, но беше твърде късно. Смеех се направо със сълзи. Превих се на две на стола и се чудех дали наистина ще ми готви. Когато се успокоих се облегнах на стола и погледнах Джъстин, който се приближаваше към мен с чаша вода. Сложи я в ръцете ми и аз отпих жадно.
- Явно е било доста смешно. Искам да видя реакцията ти, когато ти наготвя. - подсмихна се и се отдалечи от мен.
***
Из цялата кухня се носеше приятен мирис, благодарение на Джъстин. Беше направил нещо лесно, но наистина оцених това, че се е погрижил поне за вечерята. Сервира спагетите в чинии, подаде ми вилица, а аз се облизах лакомо. Е, дано поне е вкусно.
- Искам само да отбележа, че, ако утре не съм на работа значи съм се отровила от спагетите ти.
Отбелязах с пълна уста. Джъстин седна срещу мен и се засмя, след което почна да яде. Всъщност просто се шегувах. Едва ли беше сложил отрова. Просто е глупаво, за да го направи. Ще изгуби ценен служител и... момиче за секс?
- Имам въпрос.
- Слушам. - отвърна, бършейки устата си със салфетка.
- Всъщност ние... какво правим?
- Ами... - почеса нервно врата си. - До колкото мисля ядем? - отвърна объркан. Засмях се леко.
- Имам предвид защо ние... защо правим секс?
Очите му ме изгориха и моментално съжалих, че го попитах. Стомаха ми се сви на две. Сбърках ли? Но аз имах право да знам.
- Виж, това между нас е нещо... не знам как да го опиша. Когато сам разбера и осъзная какво е ще ти кажа. Но сега... и аз не знам. Или по - скоро знам, но не мога да го осмисля... И, объркан съм.
Това беше доста несвързано. Аз също бях объркана, исках да разбера повече, но той не ми казваше. Или самия той не знаеше. Приключих с храната и станах от стола, отнасяйки мръсните прибори в мивката. Джъстин също беше приключил с храната си, затова отнесох и неговите прибори. Измих ги набързо, докато прехвърлях много варианти през главата си за това какво сме ние и защо изобщо правим секс. Джъстин стана от масата и излезе от кухнята. Останах объркана. Явно след всичките ми молби все пак реши да си тръгне. Тръгнах след него, за да го изпратя. Застанах на вратата и го видях да обува обувките си. Извади телефона си и набра
Може би отиваше при някоя друга...