Глава 21

974 38 0
                                    


Стоящият човек на вратата се обърна с гръб към двойката, за да не гледа голите им тела. Джъстин излезе от Ливия, започвайки да търси дрехите си, но преди това метна тениската на Ливия към нея, за да се покрие. Приведоха се в нормален вид и бутнаха човека, който ги бе видял да правят секс.

- Е, бихте ли обяснили защо правихте секс тук? – попита една жена, очевидно служителка в книжарницата.

- Ние, такова... - започна Ливия, но реши да замълчи. Бе толкова зачервена, бе й толкова неудобно, имаше чувството, че земята ще се отвори всеки момент и ще я погълне.

- Искам да ви задам същия въпрос. Вие не сте ли правила секс на обществено място? А и какво толкова? Ако мога да попитам – вие защо влязохте в тоалетната?

- Извинете, но работя тук и се грижа за хигиената на тоалетната, в която току – що вие...

- Да, да, разбрахме. – отвърна нервно Ливия.

- Моля, напуснете незабавно, преди да повикам охраната.

- Да, окей, не ни гонете. – отвърна хапливо Джъстин, вдигайки ръце пред гърдите си.

- Веднага напуснете и не забравяйте да си изхвърлите презерватива.

- О, извинете, но го хвърлих на пода. Спокойно, не е пълен. – Джъстин намигна на жената и хвана ръката на Ливия, излизайки от тоалетната. Определено Лив щеше да го смъмри, след като се приберат.

Взеха книгите, които мислеха да купят, отидоха на касата и платиха. Джъстин издърпа Кама Сутра от ръцете на Ливия и тръгна към изхода на мола, запътвайки се към паркинга. По пътя разглеждаше четивото си, но след като стигна паркинга захвърли книгата на задната седалка на колата и се качи на шофьорското място, като преди това не забрави на отвори вратата на Ливия. Тя въздъхна шумно и остави торбичката с книгите на задната седалка.

- Всичко стана заради теб. – докато чакаха на един светофар, Ливия реши да повдигне темата.

- Защо пък заради мен? Да не би да съм поръчал жената да влезе?

- Определено не е заради мен. Все пак ти ме повика там. И мога да го докажа.

- И така да е, не аз накарах жената да влезе в тоалетната.

- Престани да обвиняваш жената. Добре знаеш, че заради теб ни хванаха. Каква съм глупачка да ти се вържа.

Erotic bossOnde histórias criam vida. Descubra agora