Джъстин отключи апартамента ми, защото ръцете ми все още трепереха и не бяха склонни да отключат. Вървяхме плътно един до друг, със сплетени ръце. Страхът отново нахлу в мен, но щом Джъстин пусна светлината се почувствах леко по - спокойна. Трябваше да спра да се плаша от всичко, защото така само си вредях. Все още не бях сигурна как да постъпя, дали да кажа на Джъстин, че Майкъл е идвал, или просто да си замълча, което съм сигурна, че няма да доведе до нищо хубаво. Рано или късно истината щеше да излезе наяве и може би сега трябваше да му призная всичко. Не бях изненадана щом Джъстин влезе в спалнята ми. Чантата ми беше в ръцете му и той я остави безгрижно на стола. Обърна се към мен, гледайки лицето ми. Намирахме се в средата на стаята, объркани, уплашени, но и много влюбени. Въпреки че в очите ми често се намираха сълзи, то в сърцето ми не бе така, както и в неговото. Колкото и да имахме проблеми ние винаги се обичахме, дори и за момент не сме си и помисляли да си кажем, че не сме се обичали, че всичко е било игра, загуба на време. - Искаш ли да ми разкажеш какво се случи? - попита ме, галейки с палеца си бузите ми. Кимнах леко и усетих как той се приближи още повече към мен. Хвана ръцете ми и ме накара да се приближа към леглото. Седнахме на него, чувствах се някак сковано и ужасно неловко. - Ако искаш ще говорим после. Няма проблем, окей? Не искам да се притесняваш за каквото и да е. Аз съм тук. - усмихнах се леко и се изправих.- Ще си взема душ, а след това ще ти разкажа. - Искаш ли да дойда с теб или ще си по - добре сама там вътре? - Знаеш, че бих искала да си с мен, но ще те помоля да ме оставиш сама за малко. Докато ме няма може да приготвиш нещо за ядене, или да поръчаш, защото едва ли имам някаква храна.- Ще видя какво да направя. Ако ти трябвам ме извикай, окей?Кимнах и го целунах кратко, след което той се отдалечи и отиде в кухнята, а аз останах сама. След този така дълъг ден се нуждаех само от свеж душ, легло и топла прегръдка. Нямах нужда от нищо друго. Съблякох дрехите си и ги занесох в банята, за да ги сложа в коша за пране. Оставих вратата открехната и се огледах в огледалото, за да видя леко подпухналото ми лице. Влязох в душ-кабината и нагласих водата си. Едва, когато водата се спусна по гърба ми, се почувствах по - спокойна. Въздъхнах заради блаженството и втрих шампоан в косата си, с аромат на рози, любимият на Джъстин. Опитах се да задържа сълзите си, за да не изглеждам твърде слаба. Не трябваше да плача, не сега. Просто трябваше да споделя на Джъстин, за да няма по - късно недоразумения помежду ни. Изплакнах косата си и преди да имам възможността да сапунисам тялото си чух гласа му.- Какво искаш за ядене? - подаде главата си от вратата, като не пропусна да спусне погледа си по тялото ми. Премигнах, за да прогоня водата от очите ми.- Няма значение.- Сигурна ли си?- Да, а сега изчезвай. - опръсках го с вода и той веднага затвори вратата. Видях го как ми показва среден пръст през стъклото на кабината и се ухилих. Няколко минути по - късно излязох от банята, увита в мекия халат. Огледах се из стаята за Джъситн, но не го зърнах никъде, затова си обух пантофките за вкъщи и тръгнах из апартамента да го търся. Открих го в кухнята, ровейки в хладилника. Явно търсеше нещо, което го няма.- Какво търсиш? - попитах го. Той се стресна от гласа ми и ме погледна леко странно, след което се усмихна.- Нещо за пиене.- Има сок. - посочих кутията с пръст и той веднага я взе, затваряйки хладилника. Извади две чаши от шкафа и ги постави на кухненския плот. Настаних се на стола и грабнах чашата си, поглъщайки съдържанието й.- Какво поръча?- Нездравословна храна, но пък ще е вкусна.- Ако надебелея повече от необходимото ще си виновен ти с твоите храни.- Виновен съм, признавам си. - ръцете му уловиха моите и леко постави целувка върху двете едновременно. - Липсва нещо на тази ръка. - потупа лявата и се замисли, след което отпи от чашата си. - Какво? - попитах го озадачена от израза му. Бях наясно за какво точно става въпрос, но наистина не знаех дали наистина е редно да има нещо на този пръст точно сега. - Нищо, скъпа. Чухме звънеца и аз се огледах като опарена, докато Джъстин се втурна да отваря. В първия момент си помислих, че е Майкъл, но чух някакъв непознат глас, който казваше колко му дължим. Опитах се да успокоя сърцебиенето си преди храната е да е пред мен, както и любопитния поглед на Джъстин. - След вечеря искаш ли да гледаме филм?- Не съм сигурна, че искам. - отвърнах, отваряйки хартиения плик с храната ми. - Искам да ти разкажа за днес, а след това, ако си в състояние, ще гледаме филм.- Ако съм в състояние? Какво значи това? - остави приборите си настрана и впери очите си в мен.- Ще разбереш след малко. Сега яж, а после ще говорим. Обещавам да ти кажа всичко. - Много ли е лошо? - попита тихо.- Предполагам, че е. - Нека отклоним темата. Утре сутрин няма да съм във фирмата, така че ако ти си там внимавай какво ще правиш. - Не съм дете, Джъстин. Мога да се грижа за себе си. Но ти обещавам, че ще внимавам.- Ще се появя след обяд и ще се радвам, ако видя бюрото ти отрупано с останки от обяда ти.- Ще си помисля. - усмихнах се широко, сякаш забравила всичко от днес. - И все пак ще накарам някой да те наблюдава.- Не прави подобно нещо, моля те. Обещавам да ти пиша съобщения, когато мога.- Ще съм доволен и на това. - Всъщност къде ще си?- Имам важна среща, която може да промени бъдещето ни. Ще сключа сделка с голяма фирма и ако нещата потръгнат заминаваме за Дубай.- Дубай? Но защо там?- На почивка, глупаче. - ухили ми се насреща. - Сериозно ли?- Шегувам ли се според теб?- Не ми приличаш на човек, който се шегува сега. - засмях се и бутнах останалата храна настрани. Видях зоркия поглед на Джъстин, но той си замълча този път и го поздравих умствено. - Ще ида да се облека и ще те чакам.- Идвам веднага.Отворих гардероба си, за да намеря пижамата ми. Щом открих жълтия потник и жълтите къси гащи ги измъкнах, затваряйки гардероба. ОТ чекмеджето изкарах чифт бикини и ги оставих на леглото. Свалих халата си и метнах назад влажната ми коса. Обух бикините си, съпроводени от късите ми гащи, а накрая навлякох тениската си. Извадих сешоара и го включих в близкия контакт. Седнах на леглото и извадих гребена си. Докато сресвах мокрите кичури Джъстин влезе в стаята, отвори гардероба и се разрови там, търсейки нещо. След като го намери се завъртя към мен и видях, че държеше хавлия и бельо. Насочи се към банята като не пропусна да ми прати въздушна целувка преди това. Изсуших косата си набързо и я оставих спусната по гърба ми. Отидох в банята, за да закача халата на вратата и да измия зъбите си. Надникнах към кабината, но заради парата не се виждаше нищо. Грабнах четката и пастата за зъби и сръчно и бавно започнах да търкам зъбите си в продължение на три минути. Когато бях готова, Джъстин излезе чисто гол. Имах възможността да го огледам точно три секунди, защото след това той уви кърпа около кръста си. Мокрите му крака зашляпаха по плочките, приближавайки към мен.- Не наблюдавай, малко момиченце. Все още си малка за подобни неща.- О, Боже, защо пък да съм малка?- Защото си. Извъртях очи усмихнато и излязох от банята, оставяйки го сам.
Автор :
Само още 6 глави и свършва :// :ддд