Глава 86

534 31 0
                                    


Малко след седем часа се намирах все още в кабинета на Джъстин, а него вече го нямаше, защото трябваше да се прибере до вкъщи, да си вземе душ и да се преоблече. Не разбирах само защо не взе и мен вкъщи при положение, че днес едвам ме пусна да дойда на работа, а сега ме моли да съм във фирмата до късно. Въздъхнах и опънах босите си крака на стола до мен, който си бях издърпала по – рано. Очите ме боляха от взирането в монитора и вече исках да се прибера. Усещах болка и в кръста си от постоянното стоене на стола. По едно време станах и се поразходих, защото ми бе твърде зле да стоя в кабинета.

Вече бе почти осем, а аз умирах от глад. Едва ли имаше нещо останало в машината, а и трябваше да ям нормална храна, а не нещо от автомата, с което да се заситя за половин час. Вече бях решила да се прибера вкъщи. Не издържах тук. Грабнах нещата си и изгасих лампата в кабинета. Телефона ми звънна, докато вървях по коридора. Извадих го и изненадано установих, че ме търси Джъстин.

- Какво има, любов? – попитах го развеселена, въпреки че в момента изобщо не бях.

- Още ли си във фирмата? – попита ме той.

- Да, къде очакваш да съм? – извъртях очи. - Нали ми каза да остана до късно, за да свърша работа?

- Да, така е. Прибирай се вече. Предполагам, че си ужасно уморена.

- Да, а и в момента умирам от глад.

- Уредил съм ти шофьор за вкъщи. А сега трябва да вървя, но ще се чуем по – късно.

Разговорът прекъсна и аз излязох от фирмата. Портиера ми се усмихна и ми пожела спокойна нощ, след което заключи фирмата и се смени с друг пазач. Почаках колата да дойде и няколко минути по – късно вече се намирах на задната седалка. Не познавах шофьора и това ме притесняваше до някъде. Извадих телефона си и написах съобщение на Джъстин.

Този шофьор ме плаши. Защо го изпрати?"

Няколко секунди по – късно пристигна отговора му.

„Просто се успокой. Няма да ти направи нищо. Между другото тази вечер идваш вкъщи, затова ще кара към къщата ми. Не се тревожи, ако видиш, че не кара към апартамента ми."

Намръщих се, защото не ме бе предупредил по – рано, че ще ходя при него. Набързо му написах отговор.

Erotic bossWhere stories live. Discover now