Глава 85

499 18 0
                                    

Затворих вратата зад себе си и слязох до машината с асансьроа. Очите ми сканираха всяка подробност на сградата отвътре. Озовах се на първия етаж и засякох Мелъни да си взима храна от машината.- Здравей отново. – поздравих я, удряйки рамо с нейното.- Как върви с Джъстин? Научи ли повече?- Не, но ще го направя, Мел. Искам да разбера дали не крие нещо.- Не мисля, че крие нещо. Твърде силно те обича, за да ти изневери.- И все пак не мисля, че е редно да го питам. Ще изчакам до довечера. – казах й, пускайки монети в машината. Натиснах бутона с номера на водата и почаках да ми пусне бутилката. Взех я в ръцете си и жадно отпих от нея.- Значи сега си в офиса на Джъстин?
Едва не се задавих с водата си от смях. Мелъди ме погледна очудено, усмихна се леко и ме подкани да говоря.
- Оказа се, че нямам бюро, а целта на Джъстин бе да бъда под окото му, затова му казах да ми доведе бюро иначе ще се върна на старото си място. Надявам се да го мотивира. – ухилих се.- Има и още. – засмя се Мелъди.- Да, права си. Преди да изляза му казах, че ако се наложи да работим на едно бюро цял ден няма да е в негов плюс. Знаеш ли? – обърнах главата си към, леко я изкривих и продължих. - Ще се радвам, ако не донесе бюро. Ще ми е приятно цял ден да се отърквам у него, да го дразня така, както само аз мога.- Моля те, само не прекалявай, защото не искаме фирмата да фалира и да се озовем на улицата. - размаха с ръце наоколо, имайки в предвид всички работещи.- Не се притеснявай, всичко ще е наред. - усмихнах се вежливо и й помахах за довиждане. Качих се в кабинета на Джъстин, заварвайки го в интересна поза. Всъщност бе същата от преди малко. Открих го така, както го бях оставила преди няколко минути. Беше сам в кабинета, никой не се навърташе наоколо, което бе знак, че никой няма да ми сложи бюро днес. Влязох навътре в помещението, подпрях длани на бюрото и изгледах проницателно мъжът пред мен.- Е? - повдигнах веждата си, надявайки се да помогне. Той повдигна глава от документите си, усмихна ми се учтиво и продължи да чете съсредоточено листите пред него. Свих рамене с пълното съзнание, че няма да ме види и седнах на столовете пред бюрото му. Загледах се в сериозното му лице, заради вниманието, което бе обърнал на работата си, няколко бръчици се бяха смръщили на челото му. Честно казано бях леко объркана. Не знаех с какво ще се захвана днес. Все още не се бях захванала с абсолютно нищо и може би решението да отида на моето бюро бе най - добрия вариант за деня. - Джъстин? Не се прави, че не ме виждаш. - напомних за присъствието си с леко почукване с нокти по дървеното бюро.- Напълно наясно съм, че си тук. Усещам, когато си тук. Дори сляп и глух да бях щях да знам, че си тук.
Джъстин стана от бюрото си, заобиколи го и клекна пред мен. Хвана ръцете ми и ги целуна, върна ги в скута ми, като не откъсна допира ни.
- Ще донесат бюро след около час, а до тогава сме изцяло сами. - очите му хванаха в капана си моите. - Което означава, че можем да поработим. - казах, озъртайки се наоколо. Джъстин грабна някакво дистанционно от бюрото си и изведнъж в цялата стая стана тъмно. - Какво правиш? - попитах го. Не разбирах действията му, но имах нещо наум.- Затъмнявам кабинета. - отиде към вратата, за да я заключи и пак се върна при мен. - И двамата имаме работа.- Това е така. - съгласи се с мен и погали брадичката ми. - Но и за двама ни ще е по-лесно да се съсредоточим после. От сутринта ми се иска да правя любов с теб, но понеже искаше да дойдем във фирмата се сдържах, а сега, когато си изцяло моя не бих изпуснал шанса да те съблека.
Въздъхнах доволно и се отпуснах на стола си. Джъстин ми предложи ръката си, за да се изправя и аз я поех с удоволствие. Срещнахме погледите си отново и тъй бързо срещнахме и устните си в разбиваща целувка. Ръката му се намери на кръста ми, придържайки ме, а другата постави на бузата ми. Устните му яростно целуваха моите, сякаш за последен път. Тялото ми всеки път ме предаваше щом бях в ръцете му, краката ми трепереха, устните ми търсеха неговите, ръцете ми искаха да осъществят допир с неговата кожа. Просто всичко ме теглеше към него. Бяхме като два магнита. По време на тази тъй изпепеляваща целувка, ръцете на Джъстин се мушнаха под роклята ми, надигайки я нагоре. Измънках доволно в устата му, очаквайки следващият му допир. Ръцете му стиснаха дупето ми леко и изведнъж се отдръпна от мен. Хвана ръката ми и ме заведе до дивана, на който и преди сме правили секс. Застанах пред дивана, Джъстин зад гърба ми, и усетих колко ловко се опитва да ме измъкне от роклята. Тя се свлече в краката ми, а аз вече треперех от удоволствието, което предстоеше. Джъстин се засмя в ухото ми, но не знам на какво точно, и ме обърна към себе си. Очите му за малко да издълбаят голяма дупка в гърдите ми, които определено сега бяха по - големи. Може би Джъстин харесваше големи гърди и аз сега бях горд собственик на такива.
- Надявам се да си повече от готова за мен, любов. - пръстите му се мушнаха под бикините ми, погалиха ме леко, за да установи колко мокра съм всъщност. Притиснах се към пръстите му, искайки още от неговия допир. Усетих как пръстите му се измъкват от мен и се отпуснах недоволно в ръцете му. - Ще ти дам още, не се тревожи.
Устните му атакавуха шията ми безмилостно, зъбите му драскаха коата, а езика му облизваше одрасканото място като компенсация. Извих гърба си, така че гърдите ми се озоваха в близост до Джъстин. Той се усмихна и ме избави от сутиена ми. Седна в края на дивана и ме придърпа в скута си. Пое в устата си едното ми зърно, дразнейки другото с пръстите си. Тих стон се изплъзна от устата ми. Устата му продължително изтезаваше зърната ми, първо едното, после другото, зъбите му ловко хапеха връхчетата, сякаш не бяха част от тялото ми. Усещах лека и приятна болка, примесена с удоволствие, много удоволствие. Бутнах Джъстин от себе си и той се отблъсна назад към дивана. Не исках повече игрички, а го исках в себе си още сега. Треперещите ми пръсти се стрелнаха към ципа и копчето на панталона му. Нямах време да го събличам целия, въпреки че исках да го видя гол под мен, но сега нямахме нужното време. Измъкнах твърдия му пенис и го огледах с удовлетворение. Прокарах пръсти по него, следейки внимателно реакциите на мъжа под мен. Той дръпна ръцете ми, за да не го дразня и просто закачи пръсти на бикините ми и ги скъса. Да, скъса ги по най-гадния начин на света.
- Можеше просто да ми кажеш и щях да ги сваля. - разклатих главата си недоволно, докато се подпирах на раменете му.- Нямах време да чакам да го направиш. - той изъска грубо и ме повдигна върху себе си. Членът му бе на входа ми и просто за секунди се озова вътре в мен, надълбоко. Извиках доволно, спуснах се надолу, за да го поема целия и останах неподвижно, заради спиращите ме ръце на Джъстин върху таза ми. Отметнах косата си назад и се наведох към Джъстин, за да го целуна.
Разкопчах копчетата на разкошната му риза, но точно сега така я мразех и просто исках да я няма. Джъстин се намести на дивана и седна така, че бяхме ужасно близо един до друг. Залепих устни за голите му гърди, оставяйки следи от розовото ми червило. Повдигнах се върху Джъстин, напълно готова да се раздвижа върху него, когато той се изправии ме сложи да легна върху дивана. Разтвори краката ми и отново проникна в мен. Сложих ръце на раменете му за опора и отпуснах мускулите си готова за помитащ оргазъм.
Джъстин се раздвижи в мен много леко, гледайки да не ми причини болка, излезе от мен и отново влезе, движейки се все още бавно. Захапах врата му, за да заглуша поне малко стенанията си. Не исках цялата фирма да научи, че правим секс тук.
- Не искам да бъда в смучки, нали? - пошегува се Джъстин. Изпъшках ядно и пуснах врата му. Той ми се усмихна и продължи да се тласка и тласка в мен, докато не реши, че е необходимо да захапе зърната ми. Дишането ми се учестяваше с всеки тласък, с всяко движение на пениса му в мен, с всяка еротична дума, прошепната в ухото ми, с всеки стон на мъжът над мен. Гласът ми бе дрезгав и едва произнасях името му, когато бях така близо до оргазъм. Целувах Джъстин, за да не викам твърде силно. С устата му заглушавах всеки мой стон. Джъстин хвана краката ми и ги разкрачи повече. Достъпът му до мен бе все по - голям. Последните му няколко тласъка ме отведоха до ръба. Клепачите ми замигаха ужасно бързо, ръцете ми стискаха ризата му, мачкайки я.
Усетих топлината си ниско в стомаха ми, опитвах се да бъда тиха, но ми беше малко трудно. Любимите ми устни ме целунаха отново така отчаяно, знаех, че ще свърши много скоро, беше така близо, само още няколко тласъка и щеше да го разстресе оргазма така опустощително. Затова и ме целуваше. Винаги свършваше ужасно шумно, викаше, пъшкаше и сега бе решил да използва устните ми за това. Обхванах главата му в ръцете си, беше изпотен, тук бе станало ужасно горещо. Притеглих го към себе си, устните му уловиха вратът ми. Захапа го рязко, свършвайки дълбоко в мен.
***
С Джъстин се измихме в банята на кабинета му и се облякохме, като аз бях обречена да бъда без бикини през целия ден. Това беше повече от отвратително, бях с бяла рокля, а да бъда без гащи беше ужасно. Може би и затова Джъстин направи всичко възможно, за да получа нови бикини и да продължа деня с тях.
На обяд обядвахме заедно навън в един хубав ресторант. Имах чувството, че времето прекарано с него лети, което всъщност бе самата истина.
- Искам да поговорим за довечера. - казах му.- Какво за тогава? - попита ме напълно спокойно.- Кога ще се прибереш?- Предполагам към полунощ. Не съм сигурен, но ще ти се обадя.- Защо не знам нищо за тази среща? - попитах, оставяйки вилицата си настрана.- Изникна в последния момент. Нека не говорим за това, защото тази тема ми е неприятна.
Кимнах и отпих от водата си.
- Има доста работа за теб в офиса. Трябва да останеш до късно. - каза ми Джъстин, а аз го погледнах сякаш е някой побъркан.- Кажи, че се шегуваш. Та ти през целия ден гледаше да не хвана една глупава химикалка, за да се подпиша само на един лист, а сега искаш да остана до късно.- Не се шегувам. Трябва да работиш, да изготвиш програмата ми и разбира се, да изчистиш срещите ми за следващата седмица.- Какво ще има тогава? - попитах.- Ще ходим на почивка. - сви рамене и продължи да се храни, като не обели и дума.

Erotic bossWhere stories live. Discover now