Гледна точка на Джъстин
След като свалих роклята и бельото на Ливия, тя реши, за да е по – честно, да свали дрехите ми. Захвърли ги на пода, без да се интересува, че ще бъдат намачкани. Бутнах тялото й на леглото и тя легна, отваряйки краката си, за да мога да застана между тях. Целунах я по устните, добавяйки лек натиск, доказвайки й какво искам.
Ноктите й се забиха в гърба ми и аз изсъсках тихо, обръщайки внимание на врата й. Спуснах устни към слабото й място, докато от устните й се отронваха хиляди стонове. Продължих с влажните си целувки, стигайки до рамото й, а след това слязох към гърдите й. Обхванах и двете с ръцете си, мачкайки ги леко. Погледна към лицето й, търсейки следи от удоволствие.
Ощипах леко зърната й с върха на пръстите си и се усмихнах доволен от резултата, който постигнах. Наведох се напред, допирайки устни до зърното на лявата й гърда. Засмуках го леко, облизвайки го. Сърцето ми туптеше за нея, за тялото й, за нейното сърце. Само за нея. Обичах само нея.
След като обърнах достатъчно внимание и на другата й гърда, се насочих между краката й. Разтворих широко краката й, въздишайки. Усещах как ставам все по – твърд, отколкото бях преди малко. Устните ми минаха около вътрешната страна на бедрата й, докато пръстите ми дразнеха клитора й. Тялото й се извиваше във всякакви посоки, докато устните ми се приближаваха към клитора й. Ръцете й се опитаха да ме спрат, но в момента никой не бе силен да ме спре.
Мушнах пръст в нея, откривайки колко всъщност е мокра. Завъртях показалеца си в нея, плъзгайки езика си около клитора й. Тя изскимтя тихо, надигайки бедрата си нагоре, опитвайки се да се притисне към устата ми. Облизах устни и включих езика си, опитвайки се да я дразня. Никога не бях правил това с нея и се надявах да й е приятно и да не изпитва срам от това.
- Моля те. – помоли ме с умоляващ и изнемощял глас. Интересно ми беше за какво ме молеше, но добре знаех какво всъщност иска да каже.
- Изправи се.
Тя изпълни кротко и седна в края на леглото. Изправих се и застанах пред нея, надявайки се да разбере какво искам да направи. Топлите й ръце се увиха около пениса ми, стискайки го леко. Пръстите й минаха покрай главичката, след което отвори широко устата си и го мушна навътре. Изсъсках, опитвайки се да остана на краката си, а не да се сгромолясам на пода. Езика й бавно минаваше по главичката, докато устата й се плъзгаше надолу – нагоре, поемайки повече от члена ми в устата си.