Глава 15

1.1K 44 0
                                    


  - Явно си уморена само след първи рунд, а искаш втори. Хайде, заспивай.

- Не съм уморена. Не ми се спи. – отвърна му, прозявайки се.

- Да, сигурен съм, че не ти се спи.

- Знам, че си сигурен. Ако заспя какво ще получа?

Джъстин извъртя очи и погледа му попадна на устните й.

- Би могла да получиш толкова много неща, но всичко зависи от теб. Какво би желала да получиш, скъпа? – попита я, слагайки немирен кичур зад ухото й.

- Искам да ме целунеш сега, а утре, когато се събудя ще поискам още нещо.

- Така ли? Умееш да се пазариш.

- Да, знам, казвали са ми го. А сега си искам целувката, след това обещавам, че ще заспя, но само при едно условие.

- И то е?

- Легнеш до мен. И ме прегърнеш. – отвърна му срамежливо.

- О, и без да ми го налагаш като условие щях да го направя.

Джъстин облече долнище на анцуг, което използваше за пижама и навлече една своя дълга тениска на Ливия. Определено й бе доста голяма и покриваше дупето й, стигайки до бедрата й. Вниманието й бе привлечено от Джъстин, който се разхождаше из стаята полугол, събирайки дрехите им от земята, сгъвайки ги прилежно на един стол. Застана пред Ливия, а тя се вгледа в издутия му панталон. Прехапа устни при вида на ерекцията му и се опита да не мисли за нея, въпреки че беше трудно, защото той стоеше точно срещу нея. В погледите им се четеше желание, но определено на Ливия не й беше до това. Вдигна главата си към Джъстин, който й се хилеше мръснишки, но тя просто легна на леглото с дяволита усмивка. Джъстин видимо се намръщи и се надвеси над момичето.

- Ти си наистина лошо момиче, знаеш ли? Мислех те за невинна, а се оказа обратното.

- Защо си мислиш, че съм лошо момиче? - попита го, прехапвайки устни, а очите на Джъстин потъмняха, а разстоянието в гащите му бе нищожно.

- Защото си. Погледа ти бе право забит в ерекцията ми, след това изведнъж легна и ме остави така. Лошо момиченце.

- Не съм лоша. И не съм момиченце. Ти ми каза да си легна, затова ще го направя. Лека нощ, Джъстин.

Зави се със завивката, главата й потъна в меката възглавница, затваряйки очи. Джъстин сведе поглед към чатала си и прошепна: "Е, приятел, нямаш късмет." Ливия го чу много добре и се усмихна дяволито, а след това заспа. Не след дълго Джъстин и ерекцията му се присъединиха към Ливия.


***
Пред хотела чакаха журналисти, които предварително бяха информирани, че Джъстин Бийбър е тук. Пресконференцията щеше да се състои в една от стаите на хотела, в която бяха допуснати няколко медии, някои от които вече бяха там и чакаха Джъстин. Охрана стоеше на пост пред стаята, още няколко бодигарда имаше и вътре. Пресконференцията бе важна и строго секретна. Всички очакваха Джъстин Бийбър и асистентката му Ливия Анистън, но те все още не се бяха събудили.
На вратата на стаята им се почука. Снощи бе наредено на персонала да ги събудят точно в осем, а сега бе точно толкова. В десет щеше да започне пресконференцията, така че имаха спокойно на разположение два часа. Ливия отвори бавно очите си, присвивайки ги към светлината в стаята. Бе заспала по корем с лице към Джъстин и, когато премигна заключи погледа си на лицето му. Той все още спеше или се преструваше, тя определено не знаеше кое е вярно. Бавно се опита да се надигне, но тежката ръка на Джъстин се отпусна веднага на кръста й, карайки я да легне. Измърмори нещо неразбираемо и придърпа момичето към себе си, а тя запротестира.

- Джъстин, хайде.

- Ммм... не, моля те.

- Хайде, време е да ставаме.

- Не, не е време. - промърмори със затворени очи.

- Хайде. Не ме карай да използвам трудните тактики, за да станеш от леглото.

- Добре, мила.

В следващите десет минути той дори не отвори очи. Просто си дремеше и се наслаждаваше на молбите на Ливия, която продължаваше да упорства и да го накара да стане и да я пусне. След още десет минути Ливия се отказа, просто не виждаше начин да го събуди. И тогава лампичката в главата й светна. Той все още бе възбуден, който беше в плюс за нея. Ръката й се плъзна под анцуга, с който бе легнал да спи, и загали пениса му, който и без това бе възбуден. Джъстин стреснато отвори очи и погледна момичето, което без грам срам бе бръкнала в панталона му.

- Какво правиш, мамка му? - дрезгаво я попита.

- Събуждам те.

- И избра точно този начин, за да ме събудиш?

- Да. Нямаше как. Вече двадесет минути лежим тук. - Ливия извъртя очи и издърпа ръката си от панталона му, но Джъстин я хвана за китката и я върна обратно там.

- Не си мисли, че щом си започнала няма да довършиш. Снощи ме остави да си легна с ерекция, така и се събудих. А сега мисля, че трябва да ме възнаградиш, а после и аз теб. Иначе трябва на пресконференцията да бъда с ерекция и издут панталон. Ще е конфузно, не мислиш ли?

- Ще е конфузно, но аз предпочитам да си с ерекция.

Джъстин се изсмя силно и махна ръката на момичето от пениса си, поставяйки тялото й под себе, надвесвайки се над нея. Ливия бе плътно притисната към матрака. Не можеше дори да помръдне.

- Знаеш ли, може би трябва да започнем веднага.

Ухапа врата й, а тя изскимтя силно. Сутрешен секс - ето така се започва деня. Разкрачи краката й като използва крака си, за да ги задържи отворени. Щеше да я подразни, защото го бе оставила да спи с ерекция. Издърпа тениската от тялото й и я остави гола под него. Прехапа устни щом видя настръхналото й тяло.

- Скъпа, наистина си много непослушна. Знаеш ли, че не мисля да те чукам?

- Защо?

- Защото мога да те подразня, скъпа.

- Не, не искам да ме дразниш. Искам да ме чукаш. - изчерви се и го погледна.

- Хм, достатъчно си влажна, за да поемеш пениса ми, скъпа. - вкара втори пръст във вагината й, завъртя леко и го извади.

- Не... - изстена тихо.

- Шшт, тихо.

Положи ръка на устата й, сложи си презерватив и бавно потъна в нея. И двамата изстенаха и преплетоха пръстите си. Джъстин започна с бавно темпо и наистина бе решил да е бавно през цялото време, но щом Ливия заби ноктите си в гърба му, забърза.

- Хайде, миличко, свърши заради мен.

- Боже...

Извика и го одраска още веднъж, свършвайки. В очите й избиха сълзи, не от болка, а от удоволствие. Джъстин погали бузата й, излизайки от нея.

- Хайде да ставаме, миличко, защото съм сигурен, че ако останем още няколко секунди ще те просна отново и чукам в следващите няколко часа.  

Erotic bossWhere stories live. Discover now