Глава 53

792 41 1
                                    

Гледна точка на ДжъстинНечии зъби се впиваха във врата ми, изваждайки ме от съня ми и пускайки ме в рая, където топли бедра се втривараха в моите, влажни устни бяха залепени за врата ми, докато зъби оставяха следи на нежната кожа. Отворих очите си бавно, оглеждайки какво се случва. Видях Ливия в скута ми, изчервила се леко, но си беше и топло или поне на мен така ми се струваше. Сведох поглед към свързаните ни тела и лек стон се изпусна от устата ми. Никога не съм очаквал да бъде толкова смела, че да ми налети, докато спя. Та тя беше толкова срамежлива понякога.- Какво, по дяволите? - прошепнах, поглеждайки отново надолу, за да видя как пениса ми бе проникнал в нея, без аз да знам.- Шшт, не говори, скъпи, а просто се движи с мен. - залепи устните си на врата ми, повдигайки таза си нагоре и надолу. Все още бях твърде шокиран, за да се осъзная и нямах никаква представа какво се случва. Трябваше ли да се радвам? Да, определено. Не всеки ден може да бъда събуден по този начин, особено като знам колко срамежлива е Лив. Треперещите ми ръце, които досега си стояха кротко отстрани до бедрата ми, бавно се спуснаха към голите й бедра. Тялото й трепереше върху моето, което също не оставаше назад, издавайки как се чувствам в момента. Само не одобрих това, че все още беше с тениска. Приведох се напред и сложих ръката си на гърба й, опитвайки да се разместя под нея. Хванах я здраво, докато главата й беше заровена във врата ми, захапвайки от време на време, очевидно, когато беше разтърсвана от наближаващия оргазъм. Бутнах я леко напред и хванах ръба на тениската й, а тя повдигна ръце, за да я измъкна от нея. Пуснах тениската на пода и откопчах бързо сутиена й, който последва тениската й. Ръцете ми нежно се увиха около меките и топли гърди, галейки нежно настръхналите връхчета. Ливия простена и изпъна гърба си назад. Сега беше по - добре - гърдите й бяха напред, давайки ми възможност да ги целувам. Улових ръцете на Ливия в моите, но тя ги дръпна бързо и посегна към моята тениска. Издърпа я нагоре и заби погледа си в някои от татуировките ми. Не изчаках да излезе от транса си и слях устни с нейните, опитвайки се да взема цялата й сила и любов. Придърпах я към себе си, спирайки всичките й движения, докато тя скимтеше и се опитваше да продължи да се движи, за да достигне оргазма си, за който се бореше вече доста време. Започна да раздвижва краката си, опитвайки се най - вероятно да ме срита, затова хванах косата й и извих главата й назад.
- Не мърдай.
Изправих се от неудобното канапе, докато Ливия увиваше краката си около кръста ми. Не прекъснах свързаните ни тела, за да не угасвам огъня, нахлул в телата ни. Влязох в спалнята и поставих Ливия да легне, след което легнах върху нея. Косата й се бе разпиляла върху възглавницата, краката й широко отворени, тялото й горещо и изпотено, докато от устните й се отронваха неудържими стонове, породени от тласканията ми в нея. Отпуснах се върху Ливия, но с едната си ръка опитах а не отпусна цялата си тежест върху нея. Все още не й се бях наситил, но имахме цялата нощ пред себе си, ако тя желае да продължаваме през нощта. Внимателно се измъкнах от топлината, която бе обгърнала пениса ми, спечелвайки си отчаяни пъшкания от момичето под мен. Знам, че искаше да продължа да я чукам, но точно сега нямах това в предвид. Исках да целувам цялото й тяло, обожавах начина, по който я карах да се чувства.

Гледна точка на Ливия
Цялото ми тяло гореше и копнеех толкова много за освобождаването на напрежението, насъбрало се ниско долу в корема ми, че можех да крещя и крещя, докато Париж научи за секса, на който Джъстин ме подлага. Но аз сама започнах това, така че това не беше огромен проблем сега. Жадните му устни изпиваха всяка капчица енергия, която бе останала в тялото ми и сега ме правеше слаба. Премигнах леко, когато устните му се озоваха между краката ми. Повдигнах се леко и се опрях на лактите си, наблюдавайки движенията му. Устните му оставиха нежни и влажни целувки върху вътрешната страна на бедрата ми, след което той просто продължи да целува крака ми, стигайки до глезена ми. Изпъшках силно, надявайки се да спре с тези мързеливи и толкова болезнени целувки и просто да се съсредоточи върху проникването в мен.
- Моля те, Джъстин. Спри с тези целувки. - помолих го, впивайки влажните си очи в неговите. Той се приближи към мен и отново се надвеси над мен. Използва ръцете си, за да разкрачи краката ми още повече, причинявайки ми дискмнфорт, който след малко щеше да изчезне или поне така се надявах. Затворих очите си, страхувайки се да приема следващото...

***
Сънят бавно ме напускаше, колкото и да не ми се искаше. Определено не можех да лежа цял ден в леглото и да мързелувам, затова се надигнах на лакти, само за да видя Джъстин, който се приближаваше към леглото. Все още не се беше облякъл, а си ходеше чисто гол. Всъщност вече размислих - оставам цял ден в леглото с този бог.
- След палавите ти представления вчера е време за разходка. Мисля да те заведа на едно чудесно място. - легна до мен и постави целувка на носа ми, а след това се доближи до устните ми, целувайки ме нежно.
- Къде? - попитах, очаквайки отговор, защото не исках да гадая цял ден къде ще отидем и накрая да изляза разочарована, но знаех, че щом съм с него няма да бъда разочарована.
- Ами няма да ти кажа. - нацупих се. - Само не се сърди, окей? - устните му се извиха в широка усмивка, която събуди и моята. Целунах бузата му и се подпрях на таблата на леглото.
- Не може ли да си останем цял ден в леглото? - погледнах го с очи пълни с много, много надежда.
- Изкушаваш ме, но съм длъжен да кажа не. Всъщност имам доста изненади за теб днес, малката.
- Няма да спреш да ми измисляш всевъзможни прякори, нали?
- Няма. Твърде много те обичам, за да го направя.
Я пак, гол прекраснико, легнал до мен в цялата си прелест?
- Време е да ставаме. Трябва да минем през банята, да свършим, да се облечем, да се съблечем и отново да свършим. Хайде, времето лети.
Джъстин отново се изправи и хвана ръката ми насила, дърпайки ме след себе си. Напъха ме под душа и пусна топлата вода, която обля топлите ни тела. Затворих очите си, посрещайки струите вода, докато Джъстин ме дърпаше в прегръдката си.

Автор :

1,500 мерси много че има и ЧОВЕЦИ , които оценяват труда ми ! Заслужава си да продължа историята !

Отново МЕРСИ !

Erotic bossWhere stories live. Discover now