Глава 10

1.2K 39 0
                                    


Гледаше го право в очите, докато той й оправяше роклята. Задъхана, изпотена и полудяла от желание, започна да премахва колана му. В момента бе на границата между това да спре или да продължи действията си. Майкъл веднъж бе поискал тя да му духа, но всичко приключи с шамар. Ливия го удари и след това изгони, той така и не повдигна въпроса след време. Сега бе готова да го направи, но може би тук не бе най – подходящото място. Когато пръстите й докоснаха копчетата на черните му панталони, изведнъж спря.

- Не искам да го правим тук, става ли? – попита го мило.

- Къде искаш? – прошепна й Джъстин.

- След като си тръгнем. Например у нас, моля те. Там ще ми е по – удобно.

- Добре, но да знаеш, че няма да си получиш бикините. И след като си тръгнем трябва да отидем у вас, утре заминаваме.

- Къде? – попита го.

- В Азия, трябва да заминем по – рано от очакваното. Може би там ще имаш възможността да ми духаш.

Ухили й се и оправи вида си в огледалото, а след това се зае с нейната коса, която бе малко рошава. В момента няколко неща я притесняваха – това, че няма гащи, че ще заминава, че ще трябва да му духа, а може би и някой ден да прави секс с шефа си. Това звучеше доста странно, а само си го бе помислила. Какво ли оставаше, ако го каже на глас или пък направи? Облиза устните си, за да ги навлажни, с което си спечели игривия поглед на Джъстин. Неговите мисли определено не бяха от най – чистите. Чудеше се какво да й направи, как да я изчука, дали да е в Азия или някъде тук. Хвана ръката й, излязоха от тоалетната, като събраха няколко погледа – неодобрителни, разбира се. Джъстин подмина хората, на него не му пукаше, обаче знаеше, че на Ливия няма да й е приятно да говорят по неин адрес. Изобщо не й бе комфортно, защото беше без гащи. Ако беше с тях щеше да е много по – лесно изкарването на вечерта. Когато отново влязоха в балната зала, с уговорката да седнат на една маса щом се сервира вечерята, се разделиха, но с поглед веднага се намериха дори и в тълпата. Джъстин говореше за някаква нова бизнес сделка, но това, което казваше дори и не го обмисляше, просто поддържаше някак разговора. Мислите му бяха ужасно мръсни и възбуждащи – устните на Ливия около пениса му, а след това главата му между краката й. Захапа долната си устна, за да не се ухили твърде лукаво, определено на хората, с които разговаряше нямаше да им е приятно да гледат твърде ухилената му физиономия. Де да можеха да четат мисли. Ливия разговаряше с някаква нейна стара съученичка, която всъщност ще започне да работи в компанията, в която и тя работеше много скоро, което означава, че отново ще се виждат редовно. Ливия така и не слушаше Вирджиния, която обясняваше нещо за периода след училище. Изведнъж хората се изтеглиха встрани – едни в ляво, други в дясно, за да има свободно място в средата. Един не много възрастен мъж се появи и всички започнаха да ръкопляскат. В ръката си държеше микрофон и след всички ръкопляскания, започна да говори. Отново концентрацията на Ливия не бе върху говорещия, а върху Джъстин, който беше далече от нея, но въпреки всичко тя го виждаше перфектно. Погледа му попадна на нейния. Тя веднага се усмихна и се обърна към момичето до нея, което я ръгаше.

Erotic bossWhere stories live. Discover now