Глава 16

1K 43 0
                                    


  Докато няколко фотографа се наместваха, опитвайки се да хванат в идеална позиция Ливия и Джъстин, репортерите бяха се втренчили в тях, буквално напъхали микрофоните си в устите им и като за десерт подготвили изтощителни и супер досадни въпроси. Джъстин барабанеше нервно с пръсти по масата пред него, а Ливия се оглеждаше конфузно насам - натам. Въпросите бяха насочени към сферата на бизнес услугите, затова отговаряше Джъстин, а Ливия записваше някои важни неща, които той споменеше. Беше й ужасно скучно, не виждаше смисъл дори да е тук, но нали беше асистентка на Джъстин Бийбър - известен бизнесмен. Няколко въпроса бяха отправени към Ливия от сорта на: добре ли се работи с подобен шеф, подходяща ли е обстановката, в която работи, разбира ли се с колегите и още много тъпи и напълно неуместни въпроси.

- Мислите ли да създадете семейство в следващите няколко години? - поредния личен въпрос отправен към Джъстин. Той стисна ръце в юмруци и се опита да запази самообладание. Едва ли репортерите или който и да било, го интересува дали мисли да създава семейство. Това си е негово решение, ако иска още сега ще надуе корема на Ливия, ще се ожени за нея и ще си живеят щастливо. Но реалността е съвсем различна, Ливия няма чувства към него, както и той, може би.

- Мисля, че този въпрос е твърде личен, затова няма да ви отговоря. - спокойно отвърна Джъстин, въпреки че крещеше вътрешно. Ливия внимателно остави тефтера, в който си записваше някои неща на масата, остави ръцете си в скута си, но реши, че Джъстин се нуждае от някаква подкрепа, затова хвана ръката му, която си почиваше на бедрото му под масата, скрита от погледите на камерите. Джъстин се напрегна при установения допир с момичето до себе си, но се отпусна, облегна се на стола, на който седеше и зачака следващия тъп въпрос. Ливия галеше с пръста си кокалчетата му, пращайки успокоителни вълни по тялото му, но определено успя и да го възбуди. Един от репортерите погледна към Ливия, решавайки да я засипе с няколко бързи въпроса.

- Госпожице, бихте ли работили в друга компания?

Момичето се изкашля, изправи се леко на стола, но не пусна ръката на шефа си. Усмихна се към репортера, въпреки че изобщо не й бе до усмивки, и заговори.

- На този етап не бих работила другаде, защото съм доволна от условията на работа. - усмихна се вежливо и поправи изречението си на ум: На този етап не бих работила другаде, защото шефа ми ме задоволява.

***

Когато пресконференцията най - накрая приключи, изморените от всички тъпи въпроси и светкавици Ливия и Джъстин, се насочиха към апартамента, който Джъстин бе наел. Още щом влезе започна да маха досадния костюм, с който беше, а Ливия се запъти директно към стаята си, влизайки в банята. Започна да си пълни ваната, влезе в стаята си отново, сваляйки досадната рокля. Тъкмо, когато мислеше да свали бельото си, на вратата й се почука. Изненада се и то доста, защото по принцип Джъстин не чука, а влиза директно. Може би този път показваше джентълмена в себе си. Ливия набързо уви полуголото си тяло в хавлия и му отвори вратата. Той беше облечен по риза и панталон, свалил само сакото си и обувките.

- Може ли да изкъпем заедно? - попита я, подпирайки се на рамката на вратата. Ливия премига веднъж, два пъти, три пъти и се зачуди да се изкъпе ли с него. Той вече я бе виждал гола, но не можеше ли поне минутка спокойствие да й осигури като не й се мярка пред погледа?

- З - защо? - заекна момичето.

- Искам да го направим заедно. Чувствам се прекалено уморен, а ти ми даваш сили.

- Ако не искам да ме виждаш гола?

Джъстин тихо се засмя и приблжи с една крачка към нея.

- Скъпа, вече съм те виждал гола. Не виждам причина да не го направим.

Ливия изсумтя недоволно и удари челото си, пускайки Джъстин в стаята. Може би щеше да съжалява, но какво пък? Джъстин започна да се съблича, докато Ливия стоеше вцепенена, оглеждайки собствения си шеф най - безсрамно. Той забеляза, че си има наблюдател и се усмихна много леко, че дори Ливия не успя да види усмивката. Ливия чу шум от банята и хукна натам, спирайки водата. Съвсем беше забравила, че бе пуснала водата, за да напълни ваната. Сложи от любимата си пяна за вана с мирис на праскови и махна хавлията от тялото си, закачайки я на вратата на банята. Показа главата си и се зазяпа в голия задник на шефа си. "Майната му."

- Джъстин. - повика го тихо, а той се обърна към нея. - В - ваната. Тя... тя... тя.

- Тя какво, Ливия? - засмя се на заекването й, приближи се към нея и положи ръка на бузата й. Погали я нежно и се наведе към устните й, за да я целуне. Придърпа тялото й към своето, хващайки я през кръста. Отново я целуна като премести ръцете си на закопчалката на сутиена й. Откопча го и го махна, а след това се зае с отстраняването на бикините й. - Няма ли да ми кажеш? Тя какво? - подсмихна се.

- Тя... Коя? - попита объркано Ливия, съвсем забравила за какво си говореха.

- Ливия, добре ли си? Да не би да почна да забравяш? - засмя се тихо Джъстин и я поведе към банята.  

Erotic bossWhere stories live. Discover now