Бях дълбоко заспала, но не толкова, че да продължа съня си след силни крясъци, които все още не можех да разбера от къде идват. Отворих очите си и се изправих в седнало положение и чух крясъците отново. Скочих от леглото и започнах да търся някакви дрехи, с които да се облека. Навлякох тениската си от снощи и зашляпах с босите си крака по паркета. Открехнах вратата на банята и чух звуци. Приближих се, за да разбера какво става. Беше ясно, че е Джъстин. Той сякаш повръщаше, но как няма след като е пил ужасно много снощи. Застанах зад вратата на тоалетната и почуках, но той така и не ми отговори. Почуках още веднъж и чух изсумтяването му, след което пусна водата в тоалетната. Подпрях се на вратата и се надявах да ми отвори скоро, а може би просто не искаше да го виждам такъв. Чух шумолене около мивката и предположих, че се мие или търси хапче за главоболието. От няколко секунди не се чуваше никакъв шум, докато преди малко крещеше нещо и повръщаше. Натиснах дръжката на вратата, за да се уверя, че наистина е заключена.- Джъстин. - казах достатъчно силно, че да ме чуе. Чух стъпките му и отключването на вратата, затова се отдръпнах. След секунди беше пред мен и изглеждаше дори по - ужасно от това, което си представях. Беше пребледнял, по устните му се стичаха капки вода, както и по ръцете и главата. Направих крачка към него, за да го прегърна и явно разбрал намека ми, отвори ръцете си широко. Мушнах се в прегръдката му и останах за няколко минути там. Беше приятно, уютно, у дома. Ръцете му се увиха около кръста и реших, че е време да го попитам как е.- Добре ли си? - Не. Ела да си легнем, рано е, а и нямам намерение да стъпя във фирмата.Кимнах и тръгнахме към спалнята, докато ръката му все още бе обвита около кръста ми. Не знаех в момента какво се върти в главата му, не знаех дали си спомня какво се случи снощи, но се надявах поне да не се обвинява да случилото се. Аз самата не го обвинявах, въпреки че беше доста груб с мен. Минах пред Джъстин и дръпнах завивката, давайки му път да легне. Слаба усмивка се появи на лицето му, след което се наведе и целуна устните ми. Усмихнах се и без да заобикалям, за да легна от другата страна на леглото, се покатерих върху Джъстин и се застоях известно време върху него.- Какво се случи снощи?- Беше пиян. - отсякох.- Може би не се изразих правилно. - дръпна ме към себе си. - Какво точно се случи? - Ние просто... правихме секс. - захапах долната си устна от притеснение. Страхът в мен се надигаше и се подготвях за въпроса и най - вероятно - съжалението му. - Бях ли груб с теб? - хвана брадичката ми и ме накара да го погледна. - Искам истината, чу ли?- Беше по - груб от обикновено, но това не беше проблем.- Имаше ли причина да съм груб? - ръката му погали косата ми, а аз се отпуснах в прегръдката му.- Предполагам, че аз съм виновната. - сведох главата си, спомняйки си истинската причина, поради която беше груб с мен. Надявах се някой път отново да бъде груб с мен, но да е в трезво състояние и да помни всеки груб тласък. - Вината е изцяло моя. Аз те провокирах и не съжалявам наистина. Не се обвинявай, моля те. - положих длани на бузите му, за да се опитам да го накарам да се успокои, въпреки че не изглеждаше ядосан. - Защо ме гледаш така, сякаш всеки момент ще откача? - Ами не знам. Просто си мислех, че ще откачиш, когато разбереше, че си бил груб. - Бих искал да науча причината. Кажи ми, Лив, защо снощи бях груб с теб? - пръстите на едната му ръка се спуснаха към бедрото ми, а пръстите на другата погалиха бузата ми. Изпуснах въздишка. Дали и сега щеше да иска груб секс?- Аз те ухапах. - Джъстин се засмя на великата "причина" да бъде груб.- Не вярвам да е заради това.- Но аз не ухапах ръката ти, врата или пък крака. - Добре, Лив, сега събуди любопитството ми. - размърда се под мен и осъзнах, че не само любопитството му е събудено. - Аз предполагам какво може да си ухапала, разчитайки на болката в слабините ми. - О, Боже. - покрих устата с ръка, изчервявайки се. Не знаех дали се преструва или наистина го боли, но се надявах да е първото. - Наистина ли те боли? - Не, бъди спокойна. - тих смях се разнесе из стаята, но изведнъж се намръщи. Предполагам махмурлука го тормозеше. - Искаш ли хапче?- Да, но много повече искам да си моята медицинска сестра. - Медицинска сестра? Какво по...- Шшт, замълчи и тръгвай, защото болен човек лежи в това легло и почти умира.Сложи ръка на челото си и се смъкна надолу, за да може да легне. Започна да охка и пъшка, а аз се засмях на глупостта му. Изправих се от леглото и хукнах към кухнята, за да донеса хапче и вода. Да бъда медицинска сестра може би щеше да ми хареса. И вътрешно се молех да не бъда незадоволена медицинска сестра.***" Ще се върна по - късно, ще ти обясня после." ЛивияОставих бележката на моята страна на леглото и дълбоко се надявах да я намери. Взех дамската си чанта и преди да напусна стаята си целунах Джъстин по челото. Заключих външната врата и се качих в асансьора, изваждайки телефона от чантата си. Набрах Мелъди и зачаках.- Сладкишче, в кафенето съм. - Съжалявам, че закъснявам, но трябваше да напиша бележка на Джъстин. До пет минути съм там.- Спокойно. Поръчах ти кафе и торта.Затворих телефона и слязох от асансьора. Мелъди беше в кафенето, което беше на една пресечка от дома ми. Тя пожела да се срещнем, за да си говорим за кой знае какви неща. Каза ми, че има един час почивка, но днес Джъстин беше при мен и вероятно във фирмата бе настъпил хаос. - Къде е любовника ти, сладкишче? - попита ме Мел, докато оставях чантата на стола до мен. Усмихнах се на сладурското й облекло - рокля в бебешко розово, диадема и чанта в същия цвят. Наведох се, за да видя цвета на обувките й. Барби стоеше срещу мен.- Моя любовник и шеф е вкъщи с ужасен махмурлук.- Наистина? - възкликна, отпивайки от кафето си. Кимнах и отпих от моето, почесвайки тила си. Усещах, че целия ни разговор ще е за мен и Джъстин, но може би нямаше какво да направя. - Е, колко пъти седмично правите секс?- Не знам, Мел. Според мен е мой ред да задавам въпроси.- Добре, давай, нямам намерение да крия. И само да кажа, че с Роджър правим секс поне два пъти на ден. - намигна ми.- Това е отвратително. Кога намирате време за секс? В офиса? - повдигнах вежди, а изражението й изведнъж се превърна в замислено. - Днес Джъстин го няма... Изчакай секунда. - извади телефона си и потърси номера на някой, след което сложи устройството до ухото си. - Роджър, купи презервативи. Шефа го няма.Избухнах в смях и привлякох няколко погледа към себе си, но те бързо върнаха вниманието си към събеседниците си.- Нали знаеш, че мога да кажа на Джъстин да намине по някое време.Мелъди сви рамене и се усмихна сладко, довършвайки парчето си торта.***На връщане към вкъщи си сложих слушалки и пуснах музика, вървейки по тротоара. Отбих се в кварталния магазин, за да купя нещо за пиене и ядене. Надявах се Джъстин да остане за вечеря, а след това да преспи в дома ми. Качих се в асансьора и поздравих две от съседките ми, които ми се усмихнаха в отговор. Слязох на етажа си и затърсих ключовете в чантата ми. Отключих, влязох вътре и ритнах вратата с крак, при което се чу ужасен шум. Заключих и влязох в кухнята, оставяйки покупките. Прибрах сока и минералната вода в хладилника и се насочих към спалнята ми. - Джъстин, какво правиш?