Глава 59

620 34 1
                                    


Гледна точка на Ливия

Полета до Ню Йорк беше ужасно скучен и нямах търпение вече да кацнем, да се прибера вкъщи и да поспя. Имах нужда от много сън. Бях ужасно уморена, въпреки че двамата с Джъстин поспахме по пътя. Ръцете ни бяха преплетени в скута му през цялото време дори и, когато спахме, а сега бяха преплетени, докато се опитвахме да излезем от самолета. Другите двама влюбени вече се бяха измъкнали, а ние все още не можехме да излезем от тук.

След като получихме багажа си, Джъстин се обади на шофьора си, който трябваше да ни вземе след малко, но явно още не беше тук, щом Джъстин крачеше наоколо. Застанах до него и го попитах дали ще чакаме много, докато той ми отговори, че ще почакаме няколко минути.

- Имам предложение за теб. – каза той, прибирайки кичур коса зад ухото ми.

- Слушам. – отвърнах.

- Искам довечера да дойдеш да спиш вкъщи. Моля те. – устните му се извиха в права линия, наблюдавайки ме.

- Наистина искам да се прибера вкъщи и да си почина. – отвърнах. Исках да отида в дома му, но бях уморена и исках да се прибера в апартамента си.

- Моля те. Ще си починеш вкъщи. Ако искаш ще вземем някои неща от апартамента ти, но след това те моля да дойдеш вкъщи. Не искам да бъда сам.

Захапах вътрешната страна на бузите си, обмисляйки предложението му. Нямаше голямо значение дали съм в дома му или в моя.

- Добре, съгласна съм. – въздъхнах, усмихвайки се. Джъстин ме прегърна и ме поведе към спрялата кола пред нас. Шофьора излезе от колата и дъха ми секна. Стъписах се и направих две крачки назад. Ръцете ми изведнъж станаха ужасно студени, а в сърцето ми се забиха хиляди колове. Не може Майкъл да е негов шофьор. Това наистина не беше възможно.

- Хайде, скъпа. – изкара ме от транса ми Джъстин. Кимнах, гледайки хитрата усмивка на Майкъл, докато ми отваряше вратата. Джъстин постави ръка на гърба ми и Майкъл видимо се намръщи. Качих се в колата все още стресирана. Дали трябваше да говоря с Джъстин за шофьора му или да си замълча? Може би беше по – добре да си мълча и да не будя лошия Джъстин.

Пътуването беше кратко и отегчително. По едно време очите ми се затвориха и главата ми падна на рамото на Джъстин. Бях много уморена и исках да поспя.

Erotic bossTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang