Гледна точка на ЛивияДжъстин плати на момчето, което ни обслужи и прибра храната в два хартиени плика, подавайки ни ги. Взех в ръцете си храната ни и благодарих, докато чаках Джъстин да прибере портфейла си в джоба на панталоните си. След това се приближи към мен и хвана ръката ми, водейки ме право към хотела. Факта, че избра да бъде с мен вместо да отиде на бизнес срещата все още събуждаше пеперудки, които пърхаха щастливо, че той не ме оставя в хотела сама, а напротив - прави всичко възможно, за да е с мен. Устните ми се извиха в една широка усмивка и Джъстин забеляза това и също се усмихна преди да се наведе и да ме целуне много силно. Точно сега разума ми изчезна, всяка мисъл свързана с нещо друго също изчезна и остана само тръпката от целувката, електричеството, което премина през гърба ми и силно туптящото ми сърце, което сякаш по команда биеше силно щом съм с Джъстин. Свободната му ръка се уви около кръста ми и ме придърпа силно към мен, докато езикът му властваше над устата ми. В момента ужасно исках да му кажа колко много го обичам, но сякаш нямах толкова голяма смелост, че да го направя, затова просто си замълчах и отвръщах на целувката му, докато той не ме отдръпна от себе си, вероятно не му достигаше въздух, както и на мен. Продължихме да вървим към хотела хванати за ръка и широко усмихнати, като през цялото време оглеждах наоколо понеже ми беше интересно. Когато влязохме във фоайето на хотела, забелязахме Мелъди и Роджър, които чакаха на рецепцията за ключа за стаята си. С Джъстин се доближихме до тях и им се усмихнахме, докато те само ни кимаха с глава. - Не можем да ви намерим. - започна Мелъди, която ме задърпа настрани явно, за да си говорим. - Е, направихте ли го? - попита тя сериозно, но след това се изкикоти силно и продължи, докато сълзи не избиха в очите й. Хвана се за корема си, докато ядосано потропвах с крак.- А ти духа ли му? - повдигнах вежди и я бутнах по рамото, поглеждайки към Джъстин и Рождър, които също си говореха нещо. Вероятно обсъждаха срещата, която Джъстин пропусна днес.- Разбира се. Роджър ми каза, че Джъстин е пропуснал днешната среща, защото те е чукал. - отново се засмя, а въпросите изникнаха в главата ми. Как, по дяволите, Роджър знае, че сме правили секс? А може би само предполага това, все пак няма как да е сигурен. - До кога сте тук? - смених темата, опитвайки се да не мисля за секс, защото знаех, че щом с Джъстин влезем в стаята ще се развихрим.- До края на седмицата, но честно казано не ми се заминава, защото не искам да се връщам на работа.Простенах недоволно.- На мен ли го казваш? Отдавна не съм ходила на работа и не искам да си представям каква бъркотия е там. - поклатих глава и главата ми се извъртя към Джъстин и Роджър, които идваха към нас. Те си говореха за бизнеса, когато се доближиха до нас и увиха ръце около кръстовете ни. Да, те определено искаха да докажат, че ни притежават. Жалко, че Джъстин не беше мой, както и аз не бях негова... засега.- Хайде, народе, по стаите. - обяви Роджър, прозявайки се очевидно фалшиво. Може би просто искаше да отведе момичето си в стаята.- До скоро, сладури. - прати ни въздушна целувка Мел, и аз застанах пред Джъстин, за да не я получи. Той се засмя и ме целуна, след което ме поведе към асансьора. Храната ни беше изстинала със сигурност, но бях толкова гладна, че бих я яла всякак.- Уморена ли си, скъпа. - Джъстин ме попита, прибирайки един кичур зад ухото ми. Поклатих глава отрицателно, заради съня си по - рано. Не вярвам, че ще спя цяла нощ. Всъщност нямам това желание и се надявам и Джъстин да мисли по същия начин, по който и аз.Излязохме от асансьора и продължихме надолу по коридора, стигайки до стаята. Джъстин я отключи и ми направи път да мина, след което влезе и той и заключи. Влязох във всекидневната, в която този следобед се развихрихме на прекрасния фотьойл и може би трябваше да го направим пак и пак и пак... докато не изгубим съзнание, а след като се свестим ще повторим отново и отново, докато...- Къде си, Лив? - Джъстин размаха ръка пред лицето ми и се отдръпнах леко. Изчервих се зарад мръсните си мисли.- Тук съм. Нека да ядем.Джъстин се насочи към любимия ми фотьойл и седна, изваждайки храната от пликчето. Седнах точно срещу него на другия фотьойл и впих очи в него. Всичко в мен пламна изведнъж и беше доста странно. Не можех да си обясня привличането помежду ни.- Просто стани от там, моля те. - простенах, усещайки все още ръцете му от по - рано, движещи се по цялото ми тяло. Не можех да сложа нищо от храната в устата си, в момента бях изгубила апетит за храна, но не и за Джъстин.- Защо да го правя, Лив? - прошепна съблазнително и го хванах. Играеше си с мен, копелето гадно, но нямаше да му се потдам. Напротив, щях да го направя съвсем доброволно.- Просто ме разсейваш. - прошепнах.- Е, това е добре. - отхапа от бургера си, облизвайки устните си, докато продължаваше да си стои на фотьойла. Явно нямаше да стане със добро.***Малко по - късно, щом луната изгря, Джъстин остана във всекидневната, чакайки някакъв емайл, но аз категорично отказах да остана при него, защото знаех, че ще работи и не трябваше да го разсейвам по никакъв начин, колкото и да исках. Включих телевизора в стаята и се надявах да намеря някой филм, който да ме разсее от всичко. Беше ми доста скучно и нямаше какво да правя, а и докато Джъстин работеше, се чувствах пренебрегната и сама. Може би трябваше да остана във всекидневната, докато чета списание или просто си мълча. Изправих се от леглото и открехнах вратата на спалнята, отивайки във всекидневната. Надявах се вече да е приключил с работата си и да ми обърне нужното внимание. Щом показах главата си на вратата видях, че Джъстин беше заспал. Серизоно ли? Шибан мой късмет. Защо, Господи, си решил тази вечер да ме накажеш по този начин? Идеше ми да се разплача, но не го направих и просто се приближих към спящия идиот. Мамка му, обичам този идиот. Побутнах го леко и се настаних в скута му. Е, може би щях да избера друго събуждане. Порових в джоба му за презервативи и щастлива, че намерих, се опитвах да го извадя от опаковката. Въздишах и паднах на колене пред заспалия Джъстин, който освен, че спеше дълбоко, все още не подозираше нищичко. Разкопчах дънките му и реших да не ги махам, защото можеше да се събуди. Смъкнах боксерките малко надолу, за да извадя пениса му. Въздъхнах и се усмихнах широко, забелязвайки как трепери в ръката ми. Бавно сложих презерватива, внимавайки да не остане въздух или пък да не е наобратно, и свалих бикините си. И без това бях възбудена и мокра, едва ли щеше да боли. Какво пък?Обкрачих го и се опитах да наглася пениса му точно на входа ми. Спуснах се леко надолу и простенах, затваряйки очи. Е, това болеше малко. Приближих се към лицето на Джъстин и го целунах, докато той спеше. Хайде, събуждай се. Раздвижих се върху него и захапах врата му, надявайки се да се събуди. Видях как премига срещу мен крайно объркан и се зарадвах, че не съм единствената.- Какво, по дяволите? - прошепна той, гледайки към свързаните ни тела.- Шшт, не говори, скъпи, а просто се движи с мен.