След дългия път, Ливия и Джъстин се отправиха към хотелските си стаи. Президентския апартамент бе нает от Джъстин, за да може Ливия да му е под око. Влязоха заедно, Ливия си влезе в своята стая, а Джъстин се хвърли на леглото. Хубавото бе, че ги разделяше само една стена и врата, която дори и да беше заключена можеше да бъде отключена с ключа в ръцете на Дявола - Джъстин. Ливия заключи вратата на стаята си, но знаеше добре, че, ако шефът й поиска може да влезе всеки момент. И все пак се надяваше да не влезе, докато е в банята. Остави багажа си върху леглото и съблече дрехите си, докато вървеше към банята. Щеше да си вземе бърза вана, а след това да си легне. Бе ужасно уморена, очите й се затваряха, а и щом така добрия й шеф е в другата стая едва ли ще има и минутка спокойствие, но все пак щеше да опита да поспи. Влезе в банята и започна да си пълни ваната, сложи няколко ароматни масла и зачака. Не след дълго се потопи в топлата вода, която обгърна умореното й тяло. Изпъна краката си до края на ваната и затвори очи. Никога не можеше да си обясни как водата изсмуква всичко лошо от тялото на човек, успокоява душата, стопля сърцето и някак си те прави още по - уязвим.
Джъстин докосна рамото на Ливия, при което тя изпищя. Отвори очите си на секундата и се опита да прикрие гърдите си, потъвайки във водата.
- Защо си тук, по дяволите? - изсъска му.
- Дойдох да си взема вана, заедно с теб. - усмихна й се дяволито, а тя извъртя досадно очи. Надяваше се да не си вземе вана заедно с нея, защото щеше да е повече от неудобно. Той се приближи до нея, заставайки зад главата й, в момента не виждаше лицето му, но усещаше горещия му дъх. Той приклекна и започна да целува ухото й, захапвайки от време на време. Ливия се сгърчи във водата, разплисвайки малко по пода.
- Не мърдай, скъпа. Не искаме да наводниш банята, нали?
Тя въздъхна шумно и се облегна, оставяйки се в ръцете на Джъстин. Надяваше се ръцете му да не слязат по - надолу от ухото й. Той свали пуловера си, оставайки по тениска, отново клекна зад момичето и взе шампоан, изсипвайки от течността в едната си ръка. Втри шампоана в двете си ръце, а след това започна да мие косата на Ливия. Момичето затвори очи и изстена от удоволствие. Ръцете му масажираха скалпа й, след това се отдръпна и съблече дрехите си. Ливия не посмя да отвори и очи и да го погледне, защото можеше пяната да й влезе в очите. Изведнъж той вдигна тялото й от водата, а тя изпищя. Джъстин я заведе под душа, пускайки водата. Нагласи я и започна да изплаква косата й. През цялото време Ливия се опитваше някак си да прикрие голото си тяло, по дяволите, той не трябваше да го прави. Преди да каже каквото и да е, Джъстин я целуна. Устните й не помръдваха, дали трябваше да отговори на целувката? Джъстин я блъсна леко в стената, целувайки врата й. Допря тялото си до нейното. Тя го усети. Бе допрян до голото й бедро, възбуден. Джъстин се отдръпна от момичето, което бе задъхано. Погледа й бе забит в устните му. Сега или никога. Дръпна косата му, насочвайки устните си към нейните, и го целуна. Устните им се задвижиха в синхрон, колкото и упорит да беше езика на Ливия, този на Джъстин победи. Сега изследваше много внимателно устната кухина на момичето. Усмихна се в целувката, пускайки ръката си надолу, докато не стигна избрана дестинация - между краката й. Падна на колене пред нея, хващайки бедрата й. Прокара език около пъпa й, а после леко с език, хапейки я.
- Не мърдай, Лив. - целуна вътрешната част на бедрата й, галейки корема й. След като предната вечер не я задоволи, а я остави чакаща, сега трябваше да я задоволи. Просто искаше. Ръцете му минаха на едната й гърда. Зърната й се оголемиха. Духнa върху едното, a в товa време ръкaтa му се движеше към другото и пaлецът му се зaвъртя и рaзтъркa зърното. Тялото й се гърчеше. Устните му обхванаха едно от зърната, докато палеца му дразнеше другото зърно. Ръкaтa му се плъзнa към кръстa й и после по-нaдолу, между крaкaтa й. Пръстът му бaвно зaгaли устните й. Прaвеше мaлки кръгчетa. Зa секундa тя зaтвори очи, оставяйки се на ръцете му.
Вкaрa пръст между устните нa влaгaлището й и рaзтъркa отново и отново. Пъхнa го леко вътре, после по-дълбоко и по-силно. Прокaрa го по клиторa й, спечелвайки си нов стон от устните й. Добави втори пръст и започна да помпи - навътре и навън. Краката й се разтрепериха, тялото й вече не я слушаше, по - скоро се бе подчинило на Джъстин и пръстите му. Той се изправи и застана очи в очи с момичето, което всеки момент щеше да бъде буквално пометено от оргазъм. Джъстин забърза пръстите си в нея, а тя се хвана за рамото му, за да не падне. Колкото и да се опитваше да стои права, не успя и започна да се свлича на пода. Тялото й се разтресе за пореден път и свърши, а Джъстин я хвана и прегърна, докато поне малко се успокои дишането й.
- Знаеш ли, може би само сега ще имам този кураж. Така и така си гол, нека се възползвам от момента. - каза му, целувайки го кратко. Изведнъж падна на колене и очите й се изравниха с пениса му. Облиза устни, но наистина не знаеше какво му харесва.
- Ще ти покажа. Хвани го. - насърчи я, а тя веднага изпълни. Не смееше да размърда ръката си, защото не знаеше дали ще му хареса. Можеше и да направи нещо грешно. Той постави ръка върху нейната и я насърчи да плъзга ръката си надолу - нагоре. Джъстин отдръпна ръката си, подпирайки се на стената. Затвори очите си и започна да диша още по - тежко от преди. Ливия се престраши - знаеше, че сега й се е паднал шанса да му духа. Наведе съм пениса му и го облиза леко, а след това напъха една част от него в устата си. Постепенно пъхаше още от дължината му в устата си. Джъстин хвана главата й, движейки я така, че да може устата й да му достави удоволствие. Езика й минаваше по главичката му, стараеше се да не го хапе. Джъстин потрепери, а Ливия продължи да го ближе. Той потрепери целия в устата й, щеше да свърши всеки момент. Ливия го ухапа леко, опитвайки се да го докара до ръба.
***
Джъстин загърна в един от халатите на хотела Ливия, а след това загърна и себе си. Ливия му се усмихваше срамежливо, след случилото се в банята не знаеше как точно да се държи. Влезе в стаята, сядайки на леглото, а Джъстин до нея.
- Не знам откъде си се научила на това. - подсмихна се щом видя червенината по бузите й.
- Знаеш, че обичам банани. Дългогодишна практика. - озъби му се. Той я погледна и рязко стана, бутайки я на леглото. Надвеси се над нея и започна да отстранява халата от нея.
- Не знам дали ще имаш против моят банан да попадне в твоята долна уста. - прошепна й, целувайки гърдите й. Цялото й тяло се скова.
- Девствена съм, по дяволите. - изръмжа му, отдръпвайки се от целувките му.
- Знаеш, че можем да променим това, нали?