Светлосините завеси бяха дръпнати, така че гледката към града бе закрита. Едва ли имаше и желаещи в стаята, които да гледат града през нощта, заниманията им бяха далеч по – интересни. Стаята бе огласена от необузданите стенания на двамата млади. След като Ливия му бе прошепнала, че е готова той да започне да се движи в нея и да я люби, тялото му леко се напрегна щом се допря до топлата й кожа. Искаше да усети кожата й, да я помилва, целуне, искаше Ливия да бъде негова и само негова. На никой друг. Ако някой я докоснеше определено щеше да си има работа с Бийбър. Искаше той да е нейния първи и последен мъж в леглото, а защо не и първия и последен мъж в живота й?
За Ливия, Джъстин определено беше един привлекателен мъж, който на пръв поглед може да притежава всяка, може би това е причината сега тя да е под тялото му и жадния му поглед. От известно време Джъстин се опитваше да достигне до нея, но това бе наистина трудно, имайки в предвид, че до съвсем скоро тя си имаше приятел и може би нямаше никакъв шанс Ливия да му обърне внимание.
Мисълта, че Джъстин би могъл да изостави Ливия точно след като са правили секс или, както той бе нарекъл акта им – любов. След като не се обичат как могат да правят? Та това си е чист секс, без никакви чувства, без капки емоции, само един глупав оргазъм. Ливия ококори очите си, погледна стреснато към Джъстин и започна да го бута от себе си. Недоумяващ какво се случва, Джъстин измъкна пениса си болезнено от Ливия, при което тялото й се сви от болка. Тя го погледна с насълзени очи, а той се взираше в лицето й.
- Но защо ме отдръпна от себе си? – попита я недоумяващо.
- За теб съм нищо различно от секс. Знам, че е така. А аз глупачката реших дори да ти дам девствеността си, мамка му. Знаеш ли – аз съм най – глупавото момиче на тази планета. Коя друга, по дяволите, би си легнала с шефа си? Ти може би, извинете, вие може би не разбирате, но аз съм момиче, което определено иска да загуби девствеността си с човек, когото обича и получава същото в замяна. А в случая и двамата получаваме оргазми и се опитваме да си живеем.
- Ливия, за бога, спри се. Не знам защо изведнъж реши да ми говориш за такива неща. Какво не е наред, мамка му?
- Не е наред това, че след като ме изчукаш, грешка – правиш любов с мен, ще ме зарежеш. А кое е най – лошото? Знаеш ли? Не, не знаеш.