31.Tasma♠İntikam

148K 8.2K 1.1K
                                    

Elizabeth yeni kankam olma yolunda adım adım ilerliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elizabeth yeni kankam olma yolunda adım adım ilerliyor. Hayır tabi ki bana özel Eton Mess* yaptırdığı için değil. Saçmalama. Soluksuz bir kaşık daha aldım.

"Ya böyle plan yapmış pislik. İntikam almam gerek!" dedim dudağımı yalayarak. Elizabeth öyle güzel onay verdi ki, kendimin dünyanın en haklı insanı olduğunu düşündüm. "Kıskandırma çok demode bir yöntem. Daha özgün ve şok edici olmalı. Aynı zamanda kıvrandırmalı." dediğinde gözlerimi ateş ele geçirdi. İşte tam da bu.

"Geriye o şeyin ne olduğunu bulmak kalıyor." dedim ve tatlıdan bir kaşık daha aldım. Bu ne mükemmel bir şey böyle. Elizabeth'in güzel yüzü gerildi ve düşünmeye başladı.

"Ben bulacağım prenses biraz vakit ver." dedi Elizabeth. O sırada kapı çaldı ve biz cevap veremeden açıldı. "Siz ikinizin birlikte takılmasının benim lehime olduğunu sanmıyorum." dedi Charles muzip bir tavırla. Oturuşumu hiç bozmadan ona bakmaya devam ettim. Ne kadar da rol kesen bir kız.

"Aşk olsun Charles." dedi Elizabeth. Bunu sadece Türkler demez miydi ya? Buldum, içlerine Türk kaçmış. "Aşk oldu zaten abla." dedi Charles ve bana göz kırptı. Hayır intikam istemiyorum. Çok tatlı ya.

Elizabeth bana 'kanma ona' bakışlarını attı. "Sen neden geldin?" dedim öylesine. "At binmeye gideceğiz. Haber vermeye geldim." dedi Charles. Düğün telaşı, haberler, protestolar umrumuzda değil. Yaşasın atlar! Ölsün at gibi karılar!

Öğreteceksen gelirim diye klişe bir laf söylemedim. Onun yerine, "Elizabeth bana öğretirsin değil mi?" dedim. Zeka fışkırıyor benden. Maşallah

"Tabi ki prenses. Çok iyi at binerim." dedi Elizabeth. Charles ikimize de bakıp durdu. "Neden bir şey çevirdiğinizi düşünüyorum?" dedi kuşkuyla. Senin kuşku kokan saçını yerler.

"Ortama alışmaya çalışıyorum Charles. En azından Elizabeth ile ortak arkadaşım var. Ha ama yok diyorsan..." dedim. Devamında ne diyecektim ki? Elizabeth araya girdi. "Bu senin sorunun. O benim kayıp kız kardeşim." dediğinde güldüm.

"Giyinip geliyoruz kocacığım!" dedim ve ayağa kalktım. Prensi sırtından ite ite kapıya kadar ilerledim. En sonunda durdu ve bana döndü.

"Atı ben öğretirim Daisy. İyi bir sürücüyüm." dediğinde gülmemek için çok çaba harcadım. "Elizabeth'e söz verdiğimi gördün." dedim. O ise yanağımı kısaca öptü.

"Sözleri bozmaya yetkim var." deyip çıkınca öylece kaldım. Kalbim hızla atarken elimi göğsümün sol tarafına bastırıp sakinleşmeyi bekledim. Deli.

"Hadi hazırlanalım." dedi Elizabeth. Sanırım bir planı vardı. Hikayemiz Kill Bill'e dönmese sevinecektim.

•°•°•°•°•°•°•°

Biri benden intikam alacak olsa bu basit olurdu. Beni sandalyeye bağlayıp karşımda çikolata yemesi bile yeterdi. Ama Charles için bu daha derin bir mevzuydu. Sağ olsun benim yaptığım her şeye gülüyor.

21.Yüzyıl PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin