38.Tasma♣Hayran

114K 7.2K 851
                                    

"Prens Charles ve Prenses Daisy bugün öğle saatlerinde havaalanında özel jetleri ile Londra'ya uçtular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Prens Charles ve Prenses Daisy bugün öğle saatlerinde havaalanında özel jetleri ile Londra'ya uçtular. Prens ve prensesin gidişleri Türkiye'de gizli tutulsa da İngiltere'de haberi alan hayranların havaalanında karşılayacağını düşünüyoruz. Bu arada prens ve prensesin yakın arkadaşları onları yolcu etmeye geldi. Havaalanının içinde prens ve prenses giderken arkalarından su döken arkadaşları ise herkesi hem şaşkınlığa hem de gülmeye sürükledi, prens ve prenses kahkahalarla jetlerine geçtiler."

İngiltere Türkiye arasında git gel, git gel şimdiden yalama olduğunu hissediyorum. Hayır tabi ki yerden binlerce kilometre yukarıda kocam ile yalnız ve sessizce oturmak çok güzel, harika. Ama her uçuştan sonra hava değişimi bir sorun. Sürekli uyuyorum.

"Prensesim." sesi ile yerimde kıpırdadım ama gözlerimi açmadım. Yavaşça sallanan yer ile gözlerimi açmama nazım da sona erdi. "Geldik mi?" dedim gerinerek. Şu an kesin gözlerim yumuk yumuk, şiş, saçlarım kabarık, ağzımdan da salya akıyor. Combo yapmışım haberim yok.

"İniyoruz. Toparlanman için erken uyandırdım." dedi Charles saçıma bakarak. Desperate House Wife's çekilse en umutsuzu ben olurdum herhalde.

Kocası taş, kendisi Nur Yerlitaş olan kızın dramı.
IMDB: 9.2

Gerinerek esnedim. O sırada Charles beni şaşırtarak elini yanağıma koydu ve okşadı. "Yüzün şişmiş. Kaç saattir uyuduğunun farkında mısın?" dediğinde sersem tavuk gibi onu inceledim. Ee beş? Yedi?

"Sende uyudun Charles." dedim omuz silkerek. "Dört saat Daisy. Duraklama olmadan uyuyorsun." dediğinde şok olmadım. Çokta olmamış ya.

"Sen benim uyku saatimi mi sayıyorsun?" dedim rüzgarı kendi arkama alarak. Yaşasın ben. "Evet." Bak hiç inkar da etmiyor. Sallana sallana kalktım ve uçağın tuvaletine girdim. Yüzüme üç kez tokat atınca kızardı. Bakınız doğal allık. Saçımı güzelce at kuyruğu yapınca az da olsa insana benzedim. Elime hafif üfleyerek nefesimin kokup kokmadığını kontrol ettikten sonra yüzümü yıkadım.

Ne kadar da her dersten geçen bir kız. Matematikten bile geçtim yahu. Kusursuz bir prenses olma yolunda tam gaz devam.

Tuvaletten çıkıp koltuğuma geri dönünce, uyumadan önce yarım bıraktığım patlamış mısırı bana göz kırparken gördüm. Hızla paketi alıp yemeye başladım. "Gerçekten dört saat uyumuş olmalıyım çok açım." dedim ve tükürürcesine yemeye devam ettim.

"Yavaş ye aşkım. Sonra kameramanlar seni yağlı görürler." dedi Charles ve iştahımı sirke ile kesti. "Teşekkürler." dedim imayla ve üstüme baktım. Hızla mini valizi kucaklayıp siyah bir elbise çıkardım.

"Daisy?" sesine bakınca şok olmuş bir yüzle karşılaştım. "Üstümü değiştireceğim. En son patates gibi çıkmıştım." dedim ve tişörtümü çıkardım. O sırada Charles pilot kapısına bakış attı. Nasıl deliriyor ama.

21.Yüzyıl PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin