32.Tasma♠Fotoğraf

139K 8.1K 2.8K
                                    

Aradan geçen günlerde kraliyetin yemeklerine, düzenine ve özellikle eve, saraya, alışmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aradan geçen günlerde kraliyetin yemeklerine, düzenine ve özellikle eve, saraya, alışmaya çalıştım. Kaynanamın hiç karşıma çıkmaması beni çok mutlu etti gerçekten. Ayrıca Elizabeth ile oldukça yakın arkadaş olduk. Sanırım beni gerçekten kız kardeşi olarak görüyor. İnsanları ülkesine ya da dinine göre sınıflandırmamamız gerektiğini önemle vurguluyor. Bu beni daha çok mutlu ediyor.

Beş liraya alınan pizza kadar mutlu.

Ve sonunda beklenen gün gelmiş çatmıştı. Şu an güzel bir davetteydim. Sabah yapılan düğünden sonra eğlence kısmı oldukça rahatlatıcıydı. Şimdi şöyle oldu. Derin bir nefes.

Gece gündüz çalışılarak dikilen süslü gelinliğim ile gerçekten prenses gibiydim. Upuzun bir kuyruğu ve kollarımı güzelce saran kumaşı vardı. Gelinliği kiliseye gidene dek kimse görmedi. Arabadan inince art arda patlayan flaşlar, çığlıklar beni ufak çaplı şoka soktu tabi. Yani bir süre önce isyan ediyorlardı ama şu an ki görüntü hayran kaldıklarını gösteriyordu. İçeri yavaş bir tempoda, elimde çiçeğimi tutarak girdim. Bana eşlik edecek bir babam olmadığı için yalnız yürüdüm. Böylesi daha havalıydı sanki.

Westminster Kilisesi ağzına kadar takım elbiseli ve güzel elbiseli insanlarla doluydu. Ve ben içeri girer girmez 2000 kişinin size bakması sanıldığı gibi mükemmel bir şey değil. Olmayan heyecanı tavana ulaştıran bir şey. O insanların çoğu siyasetçi, şarkıcı, futbolcu ya da en azından prens. Çok önemli insanlar. Sadece Charles'a odaklanarak attığım adımlar beni ona ulaştırdı. Koluna girince geniş bir gülüş sergiledi. Rahip olduğunu düşündüğüm kişi önündeki yazıyı tek tek okudu ve Charles tekrar etmeye başladı.

"İyi günde, kötü günde, zenginlikte, fakirlikte, hastalıkta, sağlıkta, ölüm bizi ayırana kadar seni sevmeye ve sana değer vermeye yemin ediyorum." dediğinde gözlerim yavaşça doldu. Gerçekten başarmıştım ha? Sıra bana gelince aynı sözleri tekrarladım. İnsanlar bizi alkışlarken Charles sakince alnımı öptü. Böylece evlilik yeminimiz sona erdi.

Nikah defterini ben, Charles, Cornwall Düşesi Diana, Prens William, Prenses Elizabeth de şahit olarak imzaladı. 30 dakika süren kraliyet düğünü sonrasında atlı arabayla kiliseden ayrılarak halkı selamladık ve Buckingham Sarayı'na gittik. O kadar masalsıydı ki. Yani senin için çıldıran insanlar, çığlık atıp alkışlıyorlar. Monarşiyi hep saçma bulmuşumdur. Sanırım insanların hayran duyulacak bir modele ihtiyaçları var.

"Çok kalabalık" dedim bir ara Charles'a. O ise yarım güldü. "William'ın düğününe göre az bile." dediğinde şok oldum. İnsanlar delirmiş. Ona kaç kişi gelmiş ve kaç kişi sokaklara dökülmüştü acaba? Charles kaşları ile elini gösterdi. Güya benim gibi salla diyor. Hah. Ben daha narin, daha güzel sallıyorum be.

Her neyse saraya gelince kalabalığın başka bir boyutu da buradaydı. Balkonda selamlama kısmı. Yani utanç verici olacağını anında hissettim. Biz öpüşeceğiz ve bir sürü insan çığlık atacak, bir sürü kamera çekecek, dünya izleyecek. Allahım yardım et. Kraliçenin önünde nasıl öpüşeceğiz yahu?!

21.Yüzyıl PrensiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin