Po škole mě Martin doprovodil domů. Říkal mi že bydlí kousek ode mě. Rozloučili jsme se a já šla domů.
,,Tak co škola?" zeptala se mě máma hned co jsme vešla do domu. ,,Super. Jako vždy" dodala jsem s úsměvem a šla do svého pokoje.
Chvíli jsem byla na počítači a pak mi došla žádost na facebooku. Byla od Martina. Ihned jsem ji přijala a on mi napsal.
M: Čauu :D
E: ahoj :D
M: co právě teď děláš?
E: Nic zajímavého. :/
M: Tak to jsme na tom stejně. Nechceš jít ven?
E: jasně. Stavíš se?
M: Budu tam za deset minut.
Dál jsem neodepisovala a šla se převléct. Dala jsem si na sebe teplejší oblečení, jelikož je venku pořád zima.
,,Jdu ven!" zavolala jsem na rodiče z chodby. ,,Ty jdeš ven?" zeptala se nevěřícně mamka. ,,A s kým?" zeptala se.
,,s kamarádem. Je u nás ve třídě nový" oblékla jsem si bundu a někdo zazvonil. Otevřela jsem dveře a vyšla ven. Byl to Martin. Jak nečekané.,,Tak kam půjdeme?" zeptala jsem se ho.
,,Hele já jsem v téhle části Prahy tak trochu novej. Je to na tobě"Chvíli jsem přemýšlela a pak jsme vyrazili do parku. Chodím tam nejraději.
Po cestě bylo chvíli ticho. Pro mě nebylo trapné. Celou dobu jsem totiž přemýšlela. O všem možném. Popravdě jsem si myslela že Martin bude jako ostatní. Že ho ani nebudu zajímat a promluví na mě jen tehdy kdy bude v hodině něco potřebovat. Ale on takový není. Naopak.
Došli jsme na místo a chvíli se jen procházeli a u toho se bavili. Je s ním fakt sranda. Je to taková bláznivý kluk. Moc jsem si to s ním venku užila. Bylo už devět a my jsme šli domů. Opět mě doprovodil. U domu jsme se ještě chvíli zastavili a povídali si.
,,Tak ahoj" Objal mě. Nečekala jsem to ale objala jsem ho taky. ,,Ahoj" Šla jsem do domu a zavřela dveře.
Šla jsem se umýt a pak hned lehnout. Chvíli jsem přemýšlela nad dneškem. Žeby konečně někdo kdo se se mnou hodlá normálně bavit?
Jen aby nezměnil názor.
(349)
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...