34

1.6K 102 6
                                    

*Charakter ask*

-EMILY-

-kdyby jsi se měla rozhodnout mezi Martinem, Honzou a Kájou...kdo by to byl?,,Asi bych si nevybrala, protože za tu dobu co je znám tak mě všichni přirostli k srdci. Už bych si to bez nich nedokázala představit."

-Chodila by jsi s Kájou? ,,Ano možná i chodila, ale on by asi nechtěl. A navíc miluju Honzu"

-Proč nikomu neřekneš o tom co se ti děje? ,,Ne že bych je nechtěla zatěžovat, protože vím že by mě všichni pomohli, Ale prostě svoje problémy si chci řešit sama. Taky nechci aby mě všichni litovali"

-MARTIN-

-nepříjde ti že se Em poslední dobou chová divně nebo jinak?,,Docela jo. Snad mi řekne co se děje, chtěl bych ji pomoct. Budu s ní ať se děje cokoliv"

Miluješ Emily? ,,Miluju ji jako nejlepší kamarádku. Jako bráška miluje sestřičku. Přiznám se že se mi Em ze začátku dost líbila, Ale asi by mi už bylo divné kdyby jsme spolu byli něco víc"

-Řekla ti Emily někdy o své sestře?  ,,jo řekla mi pár věcí. Ty nejdůležitější. Ale jinak se o tom moc bavit nechce. A já ji chápu"

-Jak by jsi reagoval, kdyby ti Em řekla že se vyspala s Honzou? ,,No dost by mě to překvapilo a možná i trošičku naštvalo. Ani od jednoho bych to nečekal ještě když ani nejsou spolu."

-KÁJA-

co k Em cítíš?,,Je to kamarádka. Mám ji fakt moc rád a rád ji se vším pomůžu. Je skvělá"

-Kdo ti přijde sympatičtější Martin nebo Honza? ,,Oba mám rád. Jsou to kámoši. Ale víc si rozumíme s Martinem. Jen o trochu." 

-S kým chceš aby Em chodila?  ,,(se mnou :D)...Popravdě je mi to jedno, hlavně aby byla šťastná. A doufám že s Honzou Bude." 

-Říkáš Emily svoje tajemství? ,,Samozřejmě. Říkáme si všechno. U ní vím že to nikomu neřekne"

-Myslíš že by jste spolu mohli někdy chodit? ,,Dokázal bych si to představit, a ani by mi to nevadilo. Vím ale, že se to nikdy nestane"

-HONZA-

-jak myslíš že dopadne to rande? ,,No mám z toho divný pocit a jen doufám že se nijak neztrapním :D a taky že se jí to bude líbit"

-Miluješ Em doopravdy? ,,Ano miluju ji. Možná jsou to silná slova na to že se známe dva měsíce, ale je to tak. Jen doufám že je to oboustranné"

-Máš rád Martina jako kamaráda? ,, Jasně..Nebýt jeho tak bych asi nikdy nepoznal Emily. I když jsem na něj dřív dost žárlil. Ale je to fakt super kámoš

-Jak by jsi reagoval kdyby ti Emily řekla že je těhotná? ,,No byl bych dost na prášky. Přece jen jsme ještě mladí a bylo by to hodně brzo. Rozhodně bych se ale nezachoval jako hajzl a neutekl bych, nebo dokonce nezapřel."

-Co by jsi udělal člověku co by Emily mlátil? ,,Rozhodně bych to nenechal jen tak být a s tím člověkem bych si to šel vyřídit ručně"

**END**

S Mal jsme byly v kavárně. A hned jak se dozvěděla že mám dneska rande tak jsme musely jít ke mě domů. Došly jsme ke mě do pokoje. Já jsem se posadila na postel a sledovala ji jak mi prohrabuje skříň. ,,Vždyť tu nic na rande nemáš" Otočila se na mě.

 ,,Ale ano, chtěla jsem si dát tohle" Vytáhla jsem černou sukni a tričko. ,,Nejdeš do školy ale na rande. Kolik máme ještě času?" Odhodila moje věci a podívala se na mě. ,,Asi dvě a půl hodiny" Řekla jsem klidně a ona už mě vedla dolů do chodby.
,,Kam to jdeme?" Zeptala jsem se a obula si boty. ,,Jedeme ke mě. Něco ti půjčím" Jen jsem pokrčila rameny a šla za ní.

Dojely jsme k ní. Bydlela ve větším bytě v nejvyšším patře. Vyjeli jsme výtahem a šli k jejím dveřím. ,,Doma je asi brácha tak se ho nelekni" Otevřela dveře vyzula si boty a šla do pokoje. Já ji jen tiše následovala. DO jejího pokoje to vedlo přes kuchyň kde seděl Kayl. Jen jsem mu zamávala a šla dál. 

Sedla jsem si na postel a opět ji sledovala. Chvíli se přehrabovala v šuplíku pak ve skříni a pak došla ke mě. ,,Mám to, můžeme jet k tobě" Řekla vesele a vzala si ze stolku ještě malou taštičku s kosmetikou. ,,Počkat to mi to ani neukážeš?" Zeptala jsem se. ,,Není čas" chytila mě za ruku a vedla zase ke dveřím. ,,Ahoj" Rozloučil se se mnou Kayl a pobaveně na nás koukal. ,,Ahoj" Usmála jsem se a Mal mě hned vytáhla ven.

Dojely jsme zpět ke mě domů. Po cestě jsme poslouchaly písničky a zjistily jsme že máme i stejný vkus, tak jen doufám že i v oblečení. Šly jsme do pokoje a Mal zapnula písničky. Stoupla si přede mě a ukázala mi to oblečení které bych si měla vzít na to rande. Jen jsem vydechla.
,,líbí?" zeptala se mě a já jen zakývala hlavou. Byly to černé, krátké šaty a v zadu trochu delší. Měly dlouhé krajkované rukávy a byly moc pěkné.

,,Tak si je honem obleč. Ještě tě musím namalovat" posadila se na postel a já se do nich oblékla.
,,Páni..jsou fakt pěkné" řekla jsem když jsem se prohlížela v zrcadle.
,,Tak se posaďte madam" zasmála se Mal a já se posadila. Vytáhla svoji taštičku a začala mě malovat.

Za pár minut měla hotovo a já se mohla podívat na její výtvor. Podívala jsem se do zrcátka které mi podala. Jen jsem se na ni usmála. Udělala mi nádherné stíny a dala mi nádhernou rtěnku. Její barvu nemůžu ani popsat.

,,taak?" čekala jak to zhodnotím. ,,moc se mi to líbí. Neudělala bych to líp. Jsem ráda že tu jsi. Děkuju" obejmula jsem ji.
,,To je jasný" zasmála se.

Za pár minut už Honza zvonil. Obě jsme seběhly dolů. Byla jsem nervozní. Bylo to moje první rande. Bylo teplo tak jsem si ani nic na sebe nebrala. Vzala jsem si jen malou kabelku přes rameno a dala do ní telefon a klíče.

,,nevypadám blbě?" zeptala jsem se naposledy.
,,To ať posoudí on." Otevřela dveře a vystrčila mě ven.

,,Ahoj" usmála jsem se na něj. Měl na sobě oblek. Vypadal fakt dobře.
,,Ahoj" odpověděl a úsměv mi oplatil.
,,Hrozně ti to sluší." řekl a oba jsme šli k autu.

--------
Byly jsme na střeše jeho domu. Tam kde jsme byli když jsem u něj spala poprvé. Byla tam spousta svíček, stůl a na stole bylo víno a salát.
Sedli jsme si ke stolu a on zapnul hudbu. Bylo to jako ve filmu.

Povídali jsme si, jedli a smáli se. Bylo to perfektní.

Seděli jsme na okraji domu, tak aby jsme viděli na celé město. Hlavu jsem nměla opřené o jeho rameno a oba jsme koukali na auta pod námi.
,,Miluju tě" řekla jsem konečně ty dvě slova které jsem v sobě držela tak dlouho.
,,Já tebe taky" řekl potom co mě políbil.

,,Už bych měla jít domů" zvedla jsem se a on se mnou.
,,doprovodím tě" kývla jsem a šli jsme ke dveřím.

Šli jsme delší cestou. Moc se mi domů nechtělo, ale nemůžu tam Mal nechat tak dlouho samotnou. Šli jsme kolem parku a on mě chytil za ruku. Usmála jsem se.

Došli jsme k mému domu. Stáli jsme tam a koukali na sebe. On se ke mě naklonil a já si jako vždy stoupla na špičky. Začali jsme se pomalu líbat, až dokud nám nedošel dech.
,,Děkuju ti za skvělý večer" řekl a usmál se.
,,Já děkuju" úsměv jsem mu oplatila.
Rozloučili jsme se a já šla do domu.

Zabouchla jsem dveře a opřela se o ně.
,,tak co?" vykoukla z poza rohu Mal.
Usmála jsem se a řekla jí všechno co jsme dělali a jaké to bylo..

Moc vám děkuju za otázky jak v komentářích, tak ve zprávách. Doufám že se vám tahle část líbila a budu moc ráda za vote a komentář.
Enjoy

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat