10

2.7K 144 25
                                    

Dojeli jsme do Prahy a kluci nás vysadili u nás. Rozloučili jsme se a oni odjeli do Pardubic.
S Martinem jsme se taky rozloučili a oba šli domů. Šla jsem dovnitř, otevřela dveře a hned na mě skočila máma. ,,Ahoj beruško. Tak jak jsi se měla? Užila sis to?,, Vyvalila na mě a vypadala hrozně nadšeně že mě vidí. Ale vždyť jsem byla pryč jen týden. ,,Jojo mami bylo to fajn. Jdu si vybalit,, Řekla jsem a šla nahoru do pokoje.

Vybalila jsem si všechny věci vzala si mobil a lehla na postel. Hned jak jsem zapla facebook tak mi tam naskočilo několik žádostí o přátelství. Jak to? A pak mi došlo že dal asi Martin to video i se mnou na youtube. Všechny žádosti jsem příjmula. Byla tam i žádost od Honzy a Karla. Ty jsem samozřejmě taky hned přijmula. Hned mi došla zpráva od Honzy.

H: Ahoj Em..Už jsi viděla video od Martina? Trochu ho upravil :D

E: Ahoj, Jdu se na něj kouknout :D

Zapla jsem youtube a najela na Martinův kanál. Zapla jsem video a chvíli se na něj koukala. To si ze mě dělá srandu. Já ho asi zabiju. On to video udělal celé jen o mojich trapasech. A ještě tam dal i záběry ,,mimo kameru" kde jsem předváděla umírajícího lachtana. To mu nedaruju. Šla jsem mu okamžitě napsat.

E: Martine!!

M: Copak Emililinečko? xD

E: Co má jako znamenat to video?

M: Taky tě mám rád :*

E: Martine! Přísahám že tě zabiju -_-

M: :*

Dál jsem mu už neodepisovala a radši vymýšlela něco jak se mu pomstím. najednou mě něco napadlo. Pozítří mám u Martina přespat. Půjčím si od Honzy kameru a bude to. Pomsta bude sladká. Hned jsem napsala Honzovi a on souhlasil že dojede a pomůže mi. Musela jsem sama sebe pochválit za to jak skvělý jsem vymyslela plán. Už se nemůžu dočkat.

Po dlouhém plánování jsem usnula. Ani nevím co se mi zdálo. Ale ráno mě vzbudil někdo kdo skočil na postel a tedy i na mě. ,,Emily!,, Zařval a já ho ze sebe shodila. ,,Honzane.. co tady děláš. Vždyť je brzo,, Řekla jsem a promnula si oči. ,,Brzo? Vždyť je skoro jedenáct,, Řekl se smíchem a já se na něj podívala vražedným pohledem. On vyplázl jazyk a ukázal na tašku kde měl kamery. Usmála jsem se a řekla mu vše co jsem naplánovala. On se vším souhlasil. Jelikož dojel dřív než jsem čekala tak jsme ani nevěděli co budeme dělat. Rozhodli jsme se že půjdeme ven.

Šli jsme na bubble tea. Já jsem si dala borůvku a Honza si dal Bílou broskev. Oba jsme si šli sednout na lavičku. Chvíli jsme si povídali a pak mi něco přistálo na čele. Honza dostal Nehorázný záchvat smíchu. Sáhla jsem si na tu věc na mém čele a už jsem věděla. ,,Takže ty chceš kuličkovou bitvu Jo?,, Řekla jsem se smíchem a z brčka vystřelila rovnou dvě kuličky. Trefila jsem se přímo na čelo. ,,Trefa,, Zakřičela jsem a bylo mi uplně jedno že se na nás všichni koukají. Honza hned vystřelil další kuličku a za ní hned další a další. Začala jsem střílet taky. Vypadali Jsme jako největší retardi a všichni okolo se na nás dívali. Nám to bylo ale jedno.

vystříleli jsme už všechny svoje kuličky a byli jsme docela zadýchaní z toho jak jsme se honili po obchoďáku a tak jsme si oba sedli na lavičku. Pořád jsme se nemohli přestat smát. Po pár minutách jsme se uklidnili. Chtělo se mi na záchod a navíc jsem se potřebovala umýt protože jsem byla ulepená od těch kuliček. Šli jsme teda na záchody. Vešla jsem dovnitř a šla k umyvadlům kde jsem si umyla ruce a všechno kam mě trefila kulička.

Vyšla jsem ze záchodů a Honza tam ještě nebyl. Tak jsem na něj čekala před pánskými toaletami. Někdo vyšel ze dveří a já se podívala abych zkontrolovala jestli náhodou nejde Honza. Úplně jsem stuhla. V krku jsem měla knedlík a nemohla se ani pohnout. Stála jsem tam a koukala na něj. Ze dveří vyšel Lukáš. Hned jak mě uviděl tak se škodolibě usmál a šel rovnou ke mě. Nevěděla jsem co mám dělat. Mám utéct? Nebo křičet? Už byl u mě a mě se udělalo hrozně špatně. ,,Nazdárek ty děvko, Chybě-,, Ani to nedořekl a otevřeli se dveře. ,,Honzo,, vykřikla jsem a rozběhla se k němu. On mě obejmul a já zhluboka dýchala. Odtáhla jsem se od něj a sledovala Lukáše jak odchází. Párkrát se na mě ještě podíval a pak zmizel. ,,Kdo to byl?,, Zeptal se Honza. ,,Ehmm..spolužák,, Řekla jsem mu a doufala že už se na nic ptát nebude. ,,A co po tobě chtěl?,, Zeptal se znova a já už nevěděla co říct. Nechci mu říkat o mojich problémech. ,,Nic,, Zalhala jsem ale on to stejnak nenechal být. ,,Emily když jsi ke mě došla celá si se klepala..mě to můžeš říct,, Řekl a usmál se. ,,Chtěl mě jen pozdravit nic víc,, Zalhala jsem opět a on se na mě podezřívavě podíval. ,,Dobře,, Chytil mě za ramena a šli jsme pryč.

S Honzou jsme se domluvili že u nás bude dnes spát protože zítra jdeme spát k Martinovi tak aby nemusel jezdit domů a pak zase do Prahy.

Další díl je tady a se vás chci zeptat koho máte radši jestli Martina
Honzu
Karla
:)
Díky moc a.. Enjoy
(891)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat