9

2.5K 149 23
                                    

Celý den uběhl hrozně rychle. Už byl večer a my jsme hráli stolní hry při kterých mě kluci vždy porazili. Bude se mi po nich stýskat. I když asi jen na pár dní ale bude.

Byli jsme vzhůru asi do dvou. Už jsme byli všichni unavení tak jsme si šli lehnout. Rozloučili jsme se a každý šel do pokoje. Zavřela jsem dveře a byla jsem strašně unavená. Proto jsem se rozhodla že zhasnu a půjdu spát. Tak jsem se tedy nachystala že vyběhnu rychlostí blesku do postele. 3..2..1..zhasla jsem rychle skočila do postele a přikrila peřinou. Asi si říkáte že už jsem velká a že strašidla nejsou. Ale nikdy nevíte. Prostě jsem jak malé děcko ale co.
Ležela jsem v posteli a koukala do stropu. Najednou mi víčka začala padat a já usnula.
Vzbudila jsem se celá upocená. Chtělo se mi brečet a křičet. Zase noční můra. Najednou někdo zaklepal. Podívala jsem se na hodinky. 3:02. ,,Dále,,. Řekla jsem dveře se otevřely a v nich stál Honza. ,,Co potřebuješ,,. Řekla jsem a utřela jsem si slzy které mi stékaly po tváři. On nic neříkal a posadil se na postel. Chvíli na mě jen tak koukal. ,,Jsi v pohodě?,,. Zeptal se a zněl trochu ustaraně. ,,Jo jsem, proč bych nebyla?,,. Zeptala jsem se. ,,Vzbudil jsem se a slyšel jsem jak brečíš. Řekl a já sklopila hlavu. ,,Zlý sen,,. Řekla jsem a falešně se usmála. ,,Aha,,. Řekl usmál se zvedl se a šel ke dveřím.
,,Honzo..,, Zamumlala jsem a on se otočil. ,,Zůstaneš tu se mnou..?,, Řekla jsem smutně on se jen usmál a šel ke mě. ,,S tebou vždycky,,. Usmál se a lehl si na postel vedle mě. Otočila jsem se k němu zády přitiskla se k němu a on mě obejmul. Mám ho fakt moc ráda je mi s ním dobře. Cítím se s ním v bezbečí.
On Martin a Kája jsou jako moji bráchové. Kéžby tenhle výlet nikdy neskončil, abych se nemusela vracet do toho pekla.

Ráno mě probudil Honza který vstal z mojí postele a šel do kuchyně. Hned jak se zavřely dveře tak jsem slyšela Martina. ,,Co jste tam dělali..proč si byl u ní v pokoji přez noc..!,,. Křičel. Vypadalo to že je hodně naštvaný. ,,Nic se tam nedělo..jasný?!,, Zařval Honza taky. To už jsem ale vyšla z pokoje abych je uklidnila. Otevřela jsem dveře a oba se na mě hned podívali. ,,Je mi to jasný,,. Řekl Martin když mě uviděl. A odešel ven. ,,Co se stalo?,, Zeptala jsem se Honzi a ten jen mávl rukou. ,,Žárlivka,,.
Šla jsem za Martinem. Jen seděl na schodech a koukal na vodu. Sedla jsem si k němu a položila mu hlavu na rameno.
,,Víš mám tě fakt rád..jsi moje nejlepší kamarádka. A Honza je můj kámoš. Znám ho moc dobře. Vím jaký umí být. Chci tě jen varovat.,,
,,Martine, nic spolu nemáme. Něco se mi zdálo tak šel za mnou a usnul. Nic víc. Nemusíš se bát.,, On se usmál dal mi ruku přes ramena a přitáhl si mě k sobě. ,,Taky se ti z tadyma tak nechce?.,, Já jsem jen zakroitila hlavou a dál se koukala tam kam Martin.
Najednou nás Karel zavolal na snídani. Zvedli jsme se a šli na terasu. Kája udělal palačinky. Ty mu fakt jdou.
Miluju palačinky, proto jsem si dala 4. Po snídani jsme se šli ještě vykoupat.
Koupali jsme se asi hodinu a pak jsme se rozhodli že si už půjdeme zabalit.
Hodila jsem věci do kufru ustlala postel a vyšla z pokoje. Kluci už skládali věci do auta. Tak jsem jim podala i svůj kufr. Využila jsem toho že mají práci a sedla jsem si dopředu. Martin otevřel dveře of auta a nahodil vražedný pohled. Vyplála jsem na něj jazyk a on udělal psí oči. ,,Ne ne ne,,. Řekla jsem a s úsměvem zavřela dveře. On udělal uraženýho a šel dozadu. Kája nasedl a už jsme jeli. Po cestě jsme měli opět zaplé písničky a všichni jsme zpívali.

Dnes opět kratší ale jsem potřebovala něco vydat..další díl bude co nevidět ;)
Enjoy
(679)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat