Seděli jsme u něj na gauči a koukali na pohádky. Martin seděl vedle mě a byl obmotaný peřinou tak že mu byl vidět jen obličej. podala jsem mu prášek s vodou. Hned to do sebe kopl a zase se spokojeně díval. Měl nejspíš hroznou kocovinu. A já se mu vlastně ani nedivím, protože z toho co si pamatuju tak vím že alkoholem nešetřil.
,,A kam jsi zmizela? Měla jsi spát u mě." Podíval se Martin na mě. ,,Už jsem byla unavená, tak jsem spala u Honzy" v klidu jsem odpověděla. Divně se na mě podíval. ,,A ty?" podíval se na Káju. ,,Spal jsem taky u Honzy" Řekl a otočil se zpět na televizi. ,,Aha" usmál se na oba Martin a dál sledoval televizi. Jsem ráda že to Kája řekl. Dost mi tím pomohl. Martin se mi zdál trochu divný když jsem to řekla. Přece jen jsem byla opilá a on se o mě asi bál.
Po hodině jsem odešla domů. chtěla jsem se umýt a vyspat. Trochu mě bolela hlava tak jsem si potřebovala odpočinout. Vyšla jsem od Martina a pustila si do sluchátek písničky. Bylo hrozný horko, bylo dusno a z dálky jsem viděla černé mraky. Asi dnes bude bouřka.
Otevřela jsem dveře od domu a hned na mě skočil Marley. Začala jsem se s ním vítat. Vzala jsem vodítko a připnula mu ho za obojek. Vyšla jsem ven a jen za sebou zabouchla dveře. Marley mě pořád někam táhl. Prošli jsme se jen po naší ulici a šli zase zpátky.
Doma jsme se vyzula a šla rovnou do koupelny. pustila jsem si písničky a udělala si culík. vyslékla jsme se a oblečení hodila na zem. Sedla jsem si do vany a pustila si horkou vodu. Seděla jsem ve vaně nohy jsem měla u těla a sprchu měla položenou na kolenou tak aby mi to teklo na nohy. vodu jsem přivřela a už skoro ani netekla protože vana už byla tak akorát napuštěná. Přemýšlela jsem o všem a pomalu jsme začínal usínat.
Vzbudila jsem se a byla mi hrozná zima. Voda kolem mě byla hrozně studená. vylezla jsem z vany a rychle na sebe dala teplý župan. vypnula jsem písničky které ještě pořád hrály, posbírala jsem si svoje věci a pomalu šla do pokoje. Lehla jsme si na postel a hned jsem usnula.
Byla jsem sama v mojem pokoji a psala něco do sešitu. Najednou se otevřely dveře a do pokoje vletěl Martin. ,,Vzpamatuj se!" Začal na mě křičet. ,,Život jde dál sakra!" Pořád křičela já na něj koukala s úsměvem a nic neříkala. Chvíli na mě koukal a pak si přede mě klekl. ,,Proč mi to děláš" Zašeptal a chytil mě za ruku. Koukala jsem na něj směrem dolů a nepřesávala se usmívat. Natáhla jsem ruku na stůl a vzala z něj sešit který jsem mu podala. Otevřel ho a chvíli nim listoval. Byl zděšený a já veselá. Chtěla jsem vědět co na to řekne. On se postavil a sešit hodil do zdi vedle něj. Úsměv mi spadl. Sledovala jsem ho. Každý jeho krok a pohyb. ,,Nejsi v pořádku" Řekl než odešel z pokoje. Jen jsem se usmála a otočila na židli zpět ke stolu.
Probudil mě déšť který bušil na moje okno. Byla už tma a Marley ležel na mých nohou. Psycho sny miluju. Vlastně miluju všechny svoje sny poslední dobou. Jsou tak nesmyslné. vzala jsem si do ruky mobil. Byla jedna ráno a taky mi volal Honza. Zavolám mu zítra. teď už je pozdě. Natáhla jsem se pro počítač. Zapnula jsem ho a chvíli se dívala na videa od zahraničních youtuberů. Sleduju jen zahraniční scénu. Ta naše mi nic neříká. Jen vím že kluci natáčí taky.
-----------
,,Ahoj, co jsi potřeboval?" Řekla jsem do telefonu. ,,Můžu se stavit?" Zeptal se. ,,Jo jasně" odpověděla jsem mu a posadila se na postel. ,,Dobře, Jsem tam za pět minut" Zavěsil a já hodila mobil na postel. Bylo asi devět. Je čas ze sebe udělat člověka nebo ještě Honza uteče až mě uvidí. Došla jsem k zrcadlu a rozpustila jsem si vlasy, rozčesala jsem si je a prohodila z jedné strany na druhou. Dala jsem si na sebe Kraťasy a volné tričko. Za chvíli zazvonil a já mu šla otevřít.
Leželi jsme u mě na posteli a měli zapnutý film.
,,Víš to co se stalo..Celý den jsem o tom přemýšlel. Prostě jsem si vzpomněl jak to bylo. Nebyl jsem tak moc opilý. A chci si s tebou o tom promluvit. Nemůžeme dělat jakoby se nic nestalo." Dořekl to a díval se celou dobu na mě.
,,No už se to stalo. Já to tak nechtěla. Nechci tě ztratit jen kvůli jedné noci."
,,Kvůli tomuhle mě rozhodně neztratíš. Jen už věci nebudou takové jako dřív. A já ti chci něco důležitého říct. Jen nevím jak začít." Znervozněl a já ho pořád pozorně poslouchala. ,,No už od té doby co nám tě Martin představil tak se mi líbíš. Pak jsem tě poznal víc a zamiloval jsem se. Zamiloval jsem se do tebe. Tvojeho chování, úsměvu, Povaze." Zastavil se a nadechl se. ,,Miluju tě Emily"
,,Páni.. Tohle jsem nečekala. Je to hrozně rychlý. Já sama nevím co k tobě cítím a.."
,,já vím je to narychlo, a proto tě zvu na rande." přerušil mě.
,,No tak dobře beru" usmála jsem se. On mi úsměvem odhalil svoje zuby.
,,Tak dneska v sedm. Dojedu." mrkl na mě a šel ke dveřím.
,,Ty už jdeš?" Zeptala jsem se ho když jsem viděla jak si obouvá boty.
,,Jo, Mám ještě něco na práci" rozloučil se se mnou a odešel.
Takže tu dnes budu zase sama. Super. Donesla jsem si do obýváku počítač. dala jsem si ho na sebe a do pozadí zapnula televizi. Po dlouhé době jsem šla na facebook. Měla jsem asi sedm žádostí o přátelství. Podívala jsem se od koho. Všechny až na dvě jsem odmítnula. To jedno byla Mallory a to druhé Kayl. Příjmula jsem to a chvíli projížděla facebook. Šla jsem si pro pití a najednou mi zapípal mobil a na obrazovce se objevila zpráva. Byla od Mall.
M: Ahoj. No konečně jsi to příjmula :D
E: No jo..Dlouho jsem tu nebyla.
M: Nechceš zajít ven?
E: Jasně. za půl hoďky u parku? :)
M: Ok :D
Šla jsem se nachystat. Dala jsem si na sebe tílko a kolem pasu mikinu kdyby byla zima. Přece jen Je tam trochu mokro od včerejška. Vlasy jsme si nechala rozpuštěné a ani jsem si s sebou nebrala žádnou tašku. Dala jsem si do kapsy telefon a šla jsem.
Došla jsem k parku a sedla si na lavičku. Mal tam ještě nebyla tak jsem byla chvíli na mobilu.
,,Ahoj" ozvalo se za mnou a já se otočila. ,,Jéé..Ahoj" Obejmuly jsme se a ona si ke mě sedla.
Tak hrozně vám děkuju za 8k reads. A co ten příběh po sobě čtu, tak vidím všude jen chyby. Moc se vám za to omlouvám a jsem ráda že i přes tohle jste pořád tady a tahle ff se vám líbí. Chtěla bych udělat "charakter ask". Tak můžete psát otázky na osoby v téhle ff. Cokoliv co by jste chtěli vědět. Když bude hodně otázek tak to bude v další kapitole. :D
Budu moc ráda za vote a komentář♥
Enjoy♥
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...