4

3.2K 181 8
                                    

,,Tak něco vyber ty" řekla jsem mu a on taky zapřemýšlel. Lehl si na postel na sebe dal Notebook, a já jsem si lehla vedle. Vybral horor který se jmenuje "V zajetí demonů". Vůbec to neznám ale už ten začátek mi naháněl strach. Bylo tam strašně moc lekaček a já jsem se při každé zabořila obličejem do polštáře. Dívala jsem se skrz prsty a on se mi jen smál. Jemně jsem ho praštila do ramena. ,,Nesměj se mi". zasmála jsem se. ,,Když ty jsi tak roztomilá když se bojíš". Usmál se a dál jsme se dívali na film.

Jak film skončil tak už bylo 7 hodin. ,,Já už asi půjdu domů". Řekla jsem a smutně se na něj podívala. ,,A nechceš tady přespat? Rodiče stejně dneska ani zítra nebudou doma a mě by po tobě bylo smutno".  Zasmál se a udělal psí oči. ,,Tak jo ale musíme jít ke mě pro věci". Usmála jsem se a on mi úsměv oplatil a přikývl.

Po cestě k nám jsme si povídali o všem možném. Cesta s ním ubíhala tak rychle.

Už jsme byli u mě v pokoji a já jsem si sbalila oblečení a učebnice, jelikož se zítra ještě učíme. Ale naštěstí je zítra pátek. Nikomu jsem nic říkat nemusela protože nikdo nebyl doma. Tím líp. ,,Můžeme jít" Řekla jsem Martinovi který se koukal na nástěnku kde jsem měla fotky s rodinou. ,,Jasně,,. Řekl ale neustále se díval na moji fotku se sestrou. ,,To je tvoje kamarádka?" Zeptal se a ukázal na malou dívku sedící vedle mě ,,To je moje sestra" usmála jsem se a šla blíž k fotce. ,,Myslel jsem že nemáš sourozence". podíval se na mě,,Noo..Zemřela na Leukémii když jí bylo 7 " Řekla jsem smutně. on mě objal a pohladil po zádech. ,,To jsem nevěděl promiň" ,,To je v pohodě nemohl jsi to vědět". Usmála jsem se na něj vzala ho za ruku a táhla dolů ze schodů. Dole jsme si oba nazuli boty a šli zpět k němu domů.

*Pohled Martina*

Byl jsem hrozně rád že tu Emily bude spát. Je jako moje nejlepší kamarádka. I když ji znám jen dva dny tak jsme si stihli říct snad všechno. Mám ji moc rád a taky je moc pěkná. Je vtipná a taky tak praštěná jako já. Už se těším až ji poznají moji kamarádi.

Už jsme byli u nás. Odložila si svoje věci vedle postele a sedla si vedle mě. ,,Nekoukneme zase na film?" Zeptal jsem se jí ,,Jo, Ale už ne horor ještě teď se bojím toho minulého". Usmála se. Bože jak já miluju ten její úsměv. ,,Prosím Emililinečko"Udělal jsem psí oči. ,,Tak jo". Usmála se a protočila očima. Hned jsem si vzal notebook a šel jsem k posteli. Pak jsem si uvědomil že jsem já ani Emily nic nejedli. Položil jsem počítač vedle ní. ,,Hned budu zpět" . ona přikývla já si vzal mobil a odešel do kuchyně. za pár minut bylo vše vyřízené a já se vrátil zpět do pokoje. Emily byla na mobilu. Lehl jsem si vedle ní a ona si hned opřela hlavu o polšzář. Vybral jsem náhodný horor a začali jsme se koukat. Byl docela strašidelný ale mě to nevadilo. Naopak jsem byl rád že můžu sledovat Em jak je vyděšená. Asi se fakt bojí hororů. já jsem ji pevně držel a asi po půl hodině sledování filmu někdo zazvonil. Stopl jsem film a řekl že jdu otevřít

Vešel jsem do pokoje a v ruce jsem měl velikou krabici od pizzi. Položil jsem ji na postel. ,,Objednal jsem nám pizzu". Vzpomněl jsem si že mi Emily říkala že miluje sýrovou pizzu. ,, Páni.. Moje oblíbená". Řekla a usmála se na mě když otevřela krabici. ,,Já vím,".

(615)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat