6

3K 168 7
                                    

O dva Měsíce později.

Konečně prázdniny a my už zítra vyrážíme a já se nemůžu dočkat. Vadim nakonec nepojede protože je nemocný. Ale i tak si to užijeme. Kluky jsem už jednou viděla ale jen chvilku. Jednou jsem došla k Martinovi a oni zrovna odcházeli. Ale zítra je konečně poznám.

Za ty dva měsíce se nic moc nestalo. S Martinem jsme nejlepší kamarádi. Mám ho fakt moc ráda. Hodně spolu blbneme protože je stejně šílený jako já. Konečně jsem našla někoho s kým budu moct takhle blbnout. Ve škole mě zmlátili jen jednou když se mnou Martin nebyl. Chodíme pořád spolu. On se o mě totiž bojí. Ale neřekla jsem mu to protože jsem ho nechtěla zaťežovat.

--------------

,,Em.. Vstávej ospalče!,,  ( Em = Emily) Slyšela jsem vedle mě Martinův hlas. Pořád mě šťouchal do ramena. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na hodiny které ležely vedle mě na nočním stolku. 7:21 !?..,,Vždyť je brzo,, zamumlala jsem a hodila po Martinovi polštář. Proč mě sakra budí tak brzo, vždyť jsou prázdniny. ,,No jo ale já neměl co dělat. Kluci tu budou za 2 hodiny,,. Dělá si srandu? on mě budí tak brzo jen proto že nemá co dělat?. ,,Martinee..!,, Řekla jsem se smíchem a posadila se na postel. Zvedla jsem se z postele a šla ke skříni. Vytáhla jsem kraťasy a tílko. Hodila jsem to na postel podívala jsem se na Martina a pak na dveře. Hned pochopil co má dělat. ,,Achjo..,, Řekl uraženě ale pak se zasmál a odešel z pokoje. Já jsem se oblékla pak se ještě podívala do zrcadla vyšla z pokoje do koupelny. Martin šel ke mě do pokoje a já si šla udělat hygienu. Udělala jsem si culík a šla do pokoje. Zastavila jsem se ale ve dveřích. dělá si ze mě srandu?. ,,Děláš si ze mě srandu?!,, Řekla jsem se smíchem. Martin totiž ležel v mojí posteli zachumlaný v mojí peřině. Hned jsem skočila za ním. ,,Hééj,,. Ozval se Martin. ,,Ale notak Manino,,. Vzala jsem mu peřinu a přikryla sebe. On na mě udělal psí oči a já ho pustila k sobě pod peřinu. ( Prosím žádné dvojsmysly :D )..Oba jsme leželi v posteli a Martin se natáhl pro noťas. ,, Nekoukneme na film když máme ještě 2 hoďky?,, Zeptal se a já přikývla na souhlas. Zapnuli jsme si Deadpoola, je to totiž náš oblíbený film. U filmu jsme se hodně nasmáli.

 Film už byl skoro u konce a na jednou někdo zazvonil. Slyšela jsem mamku jak jde otevřít tak jsme se oba s Martinem zvedli a šli taky. Mamka otevřela, pozdravila kluky a odešla protože nás nechtěla rušit. . ,,Ahoj já jsem Honza,,   ,,A já jsem Karel ,,. Oba se na mě usmáli a já zase na ně. ,,Emily,,  ,, Těší mě Emily. A můžeme jet?,, Zeptal se Honza. a Martin přikývl. Karel mi vzal tašku a dal ji do kufru. Marin si dal tašku taky do kufru a šel ke mě. Podíval jsem se na něj a rozběhla se. On hned pochopil o co mi jde a tak se rozběhl za mnou. ,,Né Manino..! Já chci sedět ve předu prosím,,. Udělala jsem psí oči a doufal že mě pustí do předu. Marně. Vyplázl na mě jazyk a zabouchl dveře. No super budu muset seďet vzadu s Honzou. Né že by mi to vadilo ale moc se neznáme a já nejsem moc seznamovací typ.

Sedla jsem si teda dozadu za Honzou a Karel si sedl za volant.( vím že asi nemá řidičák ale tady ano :D) Po cestě jsme měli nahlas puštěné rádio a všichni jsme zpívali přes celé auto. V polovině cesty jsme to ale vypnuli. Kluci jsou hrozně fajn. S Honzou jsme si pak zbytek cesty povídali a zjistili jsme o sobě spoustu věcí. Říkali jsme si hlavně naše nejtrapnější zážitky. A že jich bylo.

po dlouhé cestě jsme dojeli na místo. Vyndali tašky z kufru a šli k naší chatce. Vešli jsme dovnitř a byla tam chodbička hned za ní malá kuchyňka a troje dveře. jedny do koupelny a ty další do pokojů. 

Kluci řekli že budou spolu v jednom pokoji a já budu sama ve druhém. Ale prej kdybych se bála tak mám dojít. Myslím že to nebude třeba. Spíš dojdou oni ke mě.

Vybalila jsem si pár věcí co jsem měla s sebou a dala to do skříně vedle postele. Pokoj byl malinký ale mě to stačilo.

Hned jak jme si vybalili věci tak jsme šli k vodě. Nikdo tam nebyl protože chatka patřila Karlovým rodičům. Takže jsme si mohli dělat cokoliv jsme chtěli. Chvíli jsme jen tak blbli u vody. Samozřejmě v oblečení protože mě kluci nenechali ani převléct do plavek. Za chvíli už jsme byli všichni mokří a tak jsme se šli usušit. Sedli jsme si na verandu pili frisco a povídali si. Nakonec kluci po dlouhé cestě začali po jednom odpadat až jsem tam nakonec zůstala sama. Seděla jsem v křesle přikrytá dekou a koukala na hvězdy.

Čauky

chci vám jen říct že teď asi dlouho nebude nová část protože jedu na tábor a tam nebudu mít čas tak moc psát..ale po táboře rozhodně něco napíšu

Enjoy
(848)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat