Pohled Martina
Z kavárny jsme šli k Emily zavést ji domů. Kluci spali u mě a Emily chtěla spát doma. Ráno jsme se domluvili že se pro ni stavíme.
S klukama jsme ještě večer natočili video na Kovyho kanál a pak šli spát jelikož jsme museli brzo vstávat. Dlouho jsem nemohl usnout, musel jsem pořád myslet na to jak moc se těším. A taky na to jak nadšená z toho byla Emily. Jsem rád že jsme ji udělali takovou radost.
Pohled Emily
večer jsem si ještě dobalila věci. U toho jsem měla zaplé písničky a potichu si broukala. Zabalila jsem si pár kousků oblečení protože si tam nejspíš zbytek dokoupím. Rodiče mi tady nechali hodně peněz protože jim Martin řekl kam pojedeme. Takže super. Když jsem si dobalila věci tak jsem se šla umýt.
V koupelně jsem se vyslékla do spodního prádla a šla k zrcadlu. Podívala jsem se na sebe a po dlouhé době jsem zase viděla dívku bez modřin odřenin a s úsměvem na tváři. Kéžby prázdniny nikdy neskončily. Umyla jsem se a šla si lehnout. Potichu jsem si pustila rádio a pomalu usnula.
*Ráno*
Vzbudil mě budík přesně v 5:00 . Bohužel vyrážíme brzo ale stojí to za to vstávání. Kluci tu budou za půl hodiny. Takže mám ještě dost času. Šla jsem si udělat ranní hygienu. Vyčistila jsem si zuby a vlasy vyčesala do vysokého culíku. Oblékla jsem se vzala si kabelku a do ní si dala mobil sluchátka a nabíječku. Kabelku jsem si hodila přes rameno vzala kufr a sešla dolů ke dveřím. Ještě jsem si rychle udělala čaj a rohlík.
Dojedla jsem a za pár minut dorazili kluci. Martina jsem obejmula na pozdrav a on mi vzal kufr. Sedla jsem si do auta ve kterém už seděl Karel i Honza. Oba jsem je pozdravila a oni mě. Martin si sedl dozadu vedle mě a už jsme jeli.
Za celou cestu nikdo moc nemluvil protože jsme byli všichni ještě unavení. vystoupili jsme na letišti a všichni jsme si vzali svoje kufry. Došli jsme do veliké haly. Našli jsme volné sedadla a šli si sednout. ,,Za jak dlouho nám to letí?" Zeptala jsem se. ,,Za dvě hodiny" Řekl Honza a držel v ruce kameru kterou po chvilce zapl a začal natáčet vlog. To samé Martin a Karel. Já jsem tam jen tak seděla a koukala na ně jak mluví do kamery.
Zhruba za dvě a čtvrt hodiny vyhlásili náš let a my šli do letadla. Letěla jsem jen jednou a to mi byly asi tři roky. Ale vždycky jsem se hrozně bála.
Nastoupili jsme do letadla a šli na svá místa. Seděla jsem já a Honza a vedle o uličku seděl Martina Karel. Honza si samozřejmě jako správný youtuber sedl k okýnku.
Letadlo se rozjelo a já dostala hrozný strach.
---------
Budu moc ráda za vote a komentář♥
(472)
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...