17

1.9K 120 0
                                    

Chytla jsem se a zapřela se do sedadla. Honza se sna mě se smíchem podíval. ,,Ty se bojíš?".  Zakývala jsem hlavou a snažila se zahnat všechny myšlenky o tom co se může stát. Honza mě pohladil po hřbetu ruky a snažil se mě uklidnit. Po pár minutách se mu to podařilo a já se přestala bát. No ne sice úplně ale to už jsem zvládla. Oba jsme nafotili pár fotek z letadla. A nezapomněli jsme vyfotit i selfie se spícím Martinem a Karlem. 

Asi po hodině a půl letu Honza usnul taky. Šla jsem na záchod. Před záchodem stála holka. Mohlo ji bít tak jako mě. Asi čekala až bude volno atak jsem si stoupla vedle ní.  ,,Ahoj" Řekla mi a já se na ni podívala stylem- to bylo na mě?-  ,,Ahoj" Řekla jsem nervozně.    ,,Jsem Malorri"     O můj bože má překrásné jméno.    ,,Emily"    Řekla jsem s úsměvem. Chvíli jsme si tam povídaly. Je to fakt milá holka je o 2 roky starší jak já. Řekla mi že je z Ameriky ale teď bydlí v Praze. Proto má takové jméno. Daly jsme si na sebe i čísla.

 ,,Achjo kdy už konečně vyleze" Povzdechla si. ,, Beztak tam zase hraje na mobilu" Zasmála se. ,,Kayle!" Křikla a zaklepala na dveře. ,,Ty máš přítele?" Zeptala jsem se a ona se začala smát.  ,,Ne! Kayl je můj brácha". 

Otevřely se dveře a z nich vylezl Hnědovlasý kluk s nádhernýma očima. Usmál se a tím odhalil svoje zuby. ,,Ehm...Emily, Kayl.  Kayle, Emily. Představila nás a já ho pozdravila. nic neříkal jen na mě koukal. Malorri do něj šťouchla loktem a on jako by se probral z transu. ,,Ahoj" Usmál se. a chvilku se vrátím" Řekla "nenápadně" mrkla na Kayla a odešla na záchod. Stoupli si vedle mě. byl asi o hlavu vyšší než já.  ,,Takžé. Kolik ti vlastně je? " Zeptal se. ,,16 a Tobě?". ,,17. Vy se se ségrou znáte?".    ,,Ne potkali jsme se tady. Je fajn"  Řekla jsem a on se zasmál. ,,Jo to je hlavně když se rozkecá". Oba jsme se začali smát protože asi víme jaké ženy jsou když se rozkecají. Požádal mě o moje číslo. Dala jsem mu ho a on mi dal to svoje.

Už se mi ani nechtělo na záchod tak jsem si šla sednout. Honza už byl vzhůru. ,,Kde jsi byla?" Zeptal se. ,,Na záchodě"   ,, Půl hodiny" Řekla a zasmál se. ,,Ženy" Ozval se Karel a oba se začali smát. Zbývaly dvě hodiny než letadlo přistane a my si zapli film který měl Honza stažený. Zapli jsme si prci prci prcičky protože nic normálnějšího tam snad neměl.

Dokoukali jsme film a najednou se ozvala letuška že budeme přistávat. Dala jsem si věci do kabelky a chystala se na přistání. Opět jsem se zapřel do sedadla a zavřela oči.

-------------------------------------------

Ahojky tak nová kapitola je tady. Jak si užíváte Září?
Enjoy
(473)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat