konečně je zase víkend. Je sedm a já si chystám věci k Mal. Domluvili jsme se že u ní budu spát. Hrozně se tam těším. Do tašky jsem si dala ty nejdůležitější věci a šla jsem. Cestu pěšky moc neznám, proto jsem šla na zastávku a čekala na tramvaj. měla by tu být asi za 5 minut. sedla jsme si na lavičku a do uší si dala sluchátka. Uviděla jsem že mi někdo napsal. Byl to Martin. Zprávu jsem otevřela přečetla jsem si ji.
M: Ahoj nechtěla by jsi dnes dojet ke mě? S klukama chceme něco podniknout. :)
E: Promiň dnes nemůžu, už něco mám. Užijte si to :)
M: Škoda. Taky si to užij :P
Dál jsem mu neodepsala protože dojela tramvaj. Nastoupila jsem a šla si sednout co nejvíc dozadu. Byla skoro prázdná takže jsem si mohla sednout sama. Sluchátka jsem měla v uších a vnímala jen hudbu. Projeli jsme pár zastávek a tramvaj se začala naplňovat. Zbývaly asi jen 3 zastávky a dovnitř nastoupil kluk kterého jsem moc dobře znala. Ihned jak mě uviděl tak se usmál a šel ke mě. Sedl si a pozdravil mě. Pozdravila jsem ho taky. ,,Kam jedeš?" Zeptal se mě. ,,No, K vám. dnes spím u Mal" Usmála jsem se. ,,Tak to je super. Já zrovna jedu domů" Řekl a batoh který měl na zádech si sundal a hodil si ho pod nohy. ,,Popravdě jsem ztratil tvoje číslo. Mohlo mě napadnout zeptat se ségry" Uchechtl se. ,,A nechtěla by jsi zajít ven třeba někdy v týdnu?" Zeptal se mě. ,,No klidně by jsme mohli." Řekla jsem. ,,Tak fajn." Usmál se. ,,Už budeme vystupovat" Postavil se a vzal si tašku. Postavila jsem se taky a šla za ním. vystoupili jsme a šli k jejich domu. Byla jsem ráda že jsem ho potkala protože mě k nim aspoň zavedl. Nevím jestli bych trefila.
*Pohled Martina*
Včera jsme s klukama byli u nich doma. Bylo nás tam hodně. Trochu jsme i pili. Bylo to fakt super. Dobře jsme si pokecali. Hlavně když už jsme byli všichni v náladě. Denis se mě hodně vyptával na Em. Chvílemi jsme měl pocit že se mu líbí. Už ani nevím co jsem mu všechno řekl. Domů jsme s vrátil kolem čtvrté ráno. Hned jsem padl do postele a usnul jsem.
probudil jsem se asi ve tři odpoledne. Měl jsem hrozný hlad. Šel jsem k ledničce. Vevnitř nic nebylo. To snad není možný. Zrovna když umírám hlady. Sedl jsem si k televizi a vzal si do ruky mobil.
M: ,,Ahoj Emily! Stav nouze. Musíš co nejrychleji dojet." Vyhrkl jsem na ni.
E: ,,Stalo se něco?" Byla trochu vyděšená
M: ,,Jo stalo!... Mám hlad a nemám tu jídlo" Mluvil jsem vážně.
E: ,,Vážně?"Řeka ironicky. ,,Martine já tě zabiju. Lekla jsem se že se něco stalo." Zasmála se.
M: ,,Ae já asi fakt brzo umřu"
E: ,,Hned jsem u tebe" Vzdychla se smíchem a zavěsila to.
Spokojeně jsem se usadil na pohovku a usmál se. Zbožňuju ji. Pustil jsem si televizi a chvíli koukal na smíchov. Dávali dva a půl chlapa. Za pár minut tu byla Emily.
,,Ahoj" Objal jsem ji. ,,Něco pro tebe mám" usmála se a podala mi tašku. položil jsem ji na stůl a vytáhl z ní dvě krabice KFC. ,,Božee" Vrhl jsem se po krabici a hned jsem si za ní šel sednout. jednu jsem ji podal a oba jsme se pustili do jídla.
----------
*Pohled Emily*
,,Jak se máš?" Došel ke mě. ,,Proč se ptáš?" Nezaujatě jsem odpověděla.
,,Zajímá mě to" přiblížil se ke mě a já prokeoutila očima a odsunula jsem se
,,Jak vám to s Honzou klape?" zákeřně se usmál.
,,Odkud to sakra víš?" byla jsem vytočená a zároveň jsem se bála. ,,Myslíš si že nikdo neví že chodíš se slavným youtuberem?" protočil očima. ,,S Martinem jsme trochu popili, a ten nám pak řekl všechno co jsme chtěli" dodal a opět se zle usmál.
,,Nic ti do toho není!" vyjela jsem na něj. Hned mi vrazil obrovskou facku. Chytla jsem si tvář a odstoupila jsem.
,,děvko" uchechtl se.
,,Zhoršuješ si to sama"dodal ze šaten odešel.Sjela jsem po skříňkách a hlavu si dala do klína. Chytla jsem se za vlasy a eozbrrčela jsem se. Stoupla jsem si a kopla do skříňe která stála přede mnou. Byla js nehorázně rozčílená.
Po chvíli jsem se uklidnila a jen tam tak seděla a koukala do neznáma.
Zacinkal mi mobil a já se podívala od koho to je.
Kayl: čekám před školou.
Vstala jsem šla před školu. Tam už na mě čekal on. S úsměvem jsem šla k němu. On mě hned obejmul. Byla jsem trochu zaskočená.
,,Kam půjdem?" zeptala jsem se ho.
,,Kousek odsad je moje oblíbená kavárna. Mohli by jsme tam." řekl a já přikývla. Po cestě jsme si povídali. Ukázal mi i svoje fotky které nafotil. Chodí na fotografickou školu takže mu to jde fakt dobře a fotky má nádherné.Celou dobu jsem měla pocit jako by nás někdo sledoval. Asi jsem ale jen paranoidní.
Další část je tuu!
Nahoře máte ten trailer. Hrozně mě štve ta reklama tam, ale odstranit jde jen když je ten program zaplacený a to mi přijde zbytečné. Takže se vám z a to moc omlouvám. Rozhodně mi napište váš názor na to💞
Budu moc ráda za vote a komentář😍Enjoy❤
(883)
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
Fiksi PenggemarJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...