31

1.9K 112 9
                                    

dojeli jsme k Martinovi domů. Šli jsme do jeho pokoje a on si nachystal pár věcí. S Kájou jsme si šli sednout do obýváku. Chvíli jsme si povídali. Martin vyšel z pokoje a Karel hned běžel za ním. Otočila jsem se na ně a oba stáli ve dveřích Martinova pokoje. ,,Pojď za nama Em" Řekl Kája. oba se uculovali a já šla za nimi. ,,Zavři oči a pojď dopředu." Řekl Martina já tak udělala. na povel jsem se zastavila. ,,Všechno nejlepší" vykřikli oba naráz a oba mi dali pusu na tvář. Otevřela jsem oči a přede mnou seděl obrovský plyšový medvěd. A když říkám obrovský tak vážně obrovský. Ten se mi snad ani nevleze do pokoje. ,,Moc děkuju" Oba jsem je pevně obejmula.

_______
Bylo půl sedmé a Martin někam odjel. Jsem s Karlem u Martina sedíma na gauči a hrajeme člověče nezlob se. Jediná hra kterou měl Martin doma.

,,heej!  Vždycky mě vyhodíš u domečku" zasmála jsem se když najel svojí figurkou na moje místo.

,,Ještě nikdy jsem nic na narozeniny nedostala.. Vždy jen od mami a táty. Babička vždy zapomněla" falešně jsem se zasmála.
,,Kamarádi? " zeptal se.
Jen jsem zakroutila hlavou.
,,Tohle bude ta nejlepší oslava. Slibuju. " Usmála jsem se a vyhodila jeho figurku tou mojí. On se zasmál a hodil kostkou. Začal mu zvonit telefon a on odešel do vedlejšího pokoje. Podívala jsem se na mobil a pustila písničky.
Otevřely se vchodové dveře a došel Martin. Podal mi tašku a ja se do ní podívala. ,,Obleč si to" řekl. ,,A co to je?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Uvidíš. Prostě jdi a využij všechno co je v tašce" usmál se a sedl si na gauč. Šla jsem tedy do koupelny a  vytáhla jsem z tašky černé mini šaty.

Oblékla jsem si je a podívala jsem se do zrcadla. Připadala jsem si jak nahá. Holé ramena, ruce i nohy. Nevím na co se mám takhle oblékat. Z tašky jsem vytáhla malou kabelku ve které byly malovátka. Říkal využij všechno tak všechno. Obtáhla jsem si linky a dala si rudou rtěnku. Malování je ztráta času, a navíc vypadám mnohem starší, což nepotřebuju.Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Vyšla jsem z koupelny a šla do pokoje pro mikinu kterou jsem si tam nechala. Hodila jsem ji na sebe a šla za klukama.
,,Tak" řekla jsem když jsem vešla do obýváku. Oba se na mě otočili. ,,Ne ne ne.. Mikinu dolů" řekl Martin a mikinu mi sundal. Skřížila jsem ruce na prsou protočila jsem oči a  Martin odstoupil.
,, Hezký" řekl Karel. ,,Tak jdeme? " Řekl Martin a oba se šli obouvat. Šla jsem taky a obula si černé konversky.
,,Zapomněl jsem na boty" řekl Martin.  ,,ráda půjdu ve svých" dala jsem mu ruku na rameno a vyšla ven za Kájou.

Jeli jsme autem asi deset minut. Samozřejmě jsem seděla vzadu. ,,Martine?..kam to jedeme?" zeptala jsem se a naklonila se k němu.
,,Neřeknu" usmál se a dál koukal na cestu před sebou.
,,Kájo?" otočila jsem se na druhou stranu kde seděl.
,,ne-eee" zakroutil hlavou.

,,To není fér" posadila jsem se zpět a hrála uraženou.
,,Vrah by nikdy neřekl své oběti kam ji veze" Řekl Martin a oba se začali smát.
No super teď se z nich snad ještě vyklubou vrazi a násilníci. Usmál jsem se nad mojí nyšlenkou
"Martin vrah,Kája násilník"

Dojeli jsme k nějakému domu. Všichni tři jsme vystoupili a kluci mě vedli dovnitř. Vypadalo to spíš jak klub.

Vešli jsme dovnitř kde bylo hrozně moc lidí. Byla tam spousta balónků  taky bar a hrozně moc alkoholu. Někdo ke mě běžel. Byl to Honza. Chytil mě za boky a zvedl do vzduchu. ,,Všechno nejlepší" položil mě na zem a objal mě. ,,Promiň, dřív to nešlo. Zařizoval jsem tohle." ukázal na celou místnost. ,,Páni. Děkuju" usmála jsem se. ,,tak se jdem bavit ne?" Řekl a táhl mě k baru. Martin s Kájou někam zmizeli. ,,A kdo jsou ti lidé?" zeptala jsem se. ,,Nevím. Je to normální bar ale musel jsem zařídit to abych ho mohl dnes "provozovat". Patří totiž jemu." nalil si do sklenice pití a mě podal taky. Sice ještě pít nesmím ale když to pro mě kluci zařídili tak to musím zkusit. Trocha mě nezabije.

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat